Giriş

17 2 0
                                    

"EZGİİİİ! KIZZ EZGİİ UYANN. ALLAH'IN CEZASIIIII. HER SABAH AYNI ŞEY" evet gençler bağırıp bütün mahalleyi uyandıran annem. Hani insan gelir öper, yok durter hadi terlikte atsin ama bu nedir ya. Bağırıp çağırarak uyandirmak ne? Bu arada ben Ezgi UĞUR. 17 yaşındayım. Lise 3'e gidiyorum.İzmir'de yaşıyorum. Hayatım her ne kadar komedi filmlerininden farkı olmasa da babamın yokluğu her seferinde gelir beni bulur. Ben 5 yaşındayken öldü. Küçükken beni bıraktığı için ona küsmüştüm. Tabi küçüklük aklı sonradan her şeyin farkına vardım. Sürekli mezarının başında ağlardım. Her fırsat bulduğumda. Gider her şeyimi anlatırdım babama. Oda bişey demeden dinlerdi beni. Yanağımda ki ıslaklıkla kendime gelmiştim. Yaşı silip yerimde doğruldum.
"Artık gitmeliyim" hüzünlü bi sesle yatagima el sallayıp odadan çıktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. Merdivenlerden inip mutfağa geçtim.
"Günaydın tontii" diyip sandalyede oturan annemin yanaklarini sıkıp yerime oturdum.
"Tonti ne? Yeni yeni icatlar çıkarma başımıza. Ahhh ahhh önceden öyle miydi? Tuvalete girer kakan bitince 'anne bitti' diyip götü açık şekilde beni beklerdin. Şimdi tonti monti diyon. Yaziklar olsun" anneme yüzümü burusturarak baktiktan sonra cayimdan bi yudum aldim. O sıra kapı çaldı.
"BEN BAKARIM ANNEEEEEE" diye annemin yanında olmasına rağmen bağırıp kapıyı açmaya gittim.
"Yine mi sen ah kahretsin" diyip mutfağa geçtim. Ecrin kapıyı kapatıp geldi. Ecrin benim 13 senelik kardeş diye tanımladığım. Sıçtığım bokuma kadar bilir. En yakınım.

''Gülsüm teyze kızının yaptığı şeyi görüyo musun?'' Ecrin'in anneme gaz vermesiyle bi tane bacağıma vurdu.

''İyice terbiyesizleşti zaten bu. İyi bi terlik lazım buna'' annemin dediğine ikimiz de güldük.

''Neyse gençler ben üstümü giyinip geliyorum.'' sofradan hızla kalkıp odama gittim. Formalarım her zamankı gibi yerdeydi. Onları alıp üstüme geçirdim. Duzlestiriciyi takıp ısınmasını bekledim. Isındığında saclarimi 5 dakikada duzlestirip çoğunluğu sağ tarafa attim. Çantamı da alip odadan çıktım. Merdivenlerden inerken Ecrin'in ayakkabılarını giymiş beni beklediğini gördüm. Bende siyah Adidas ayakkabılarımi giydim. Annem yanıma gelip öptü.
"Dikkatli gidip gelin. Yabancılarla konuşmayın. Allah'a emanet olun kizlarim." kaç yaşında olduğumun bi önemi yok hep söyler bunları. Her anne gibi.
"Tamam anne kendine iyi bak." el sallayıp asansöre bindik. 0'a basıp bekledik. Ecrin asansörün aynasına bakıp mal mal hareketler yapıyodu. Dayanamayıp bende yapmaya başladım. Çok eğlenceli oluyo lan deneyin ha. Şarkı söylemeye başlayınca bende eşlik ettim. Hareketlere devam ederken asansörün durduğunu fark etmemişiz. Asansörün kapısı açılınca bile fark etmemişiz. Aynada apartmanın yakışıklı 2 gencini gülerken görünce öylece donup kaldık.

''Iı şey ya... Ezgi hadi çık şurdan... Off'' kolumdan tutup dışarı çıkardı. Sesli güldüklerini duyunca utançtan öldüm.

''Ecrin Allah seni bildiği gibi yapsın'' dediğimde aynı anda gülmeye başladık. Hep böyle olurdu. Mallaşınca illa birilerine rezil olcaz. Bu bizim kitabımızda yazıyo.
"Ya kanka Mert niye bizi almaya gelmedi. Off arasana gelsin" sadece Ecrin'e bakmakla yetindim. Mert benim 1 sene 4 ay 23 günlük sevgilim. Ayrintisina kadar soyledigimden anlayin ne kadar cok sevdiğimi. Size ondan biraz bahsedeyim. 4 yıl önce bizim mahalleye taşınmaları üzerine tanıştık. İlk başlarda gıcık bi tipti ama sonralardan ısındım. Ecrin, ben ve Mert çok iyi arkadaş hatta dosttuk. E güzel kızım Allah yukarda e alımlıgsndhsjs tamam alımlı falan değilim ama tatlı kızım yani. Mert sen benden hoşlan, ben bunu fark ediyim ben Mert'e tutul. E haliyle karşıma çıktı 'ulan benimle çık' dedi. Ben tabi şok. 'Ulan ayı insan böyle mi der?' Diyip zorla romantik olmasını sağladım. Neyse işte o gün bugündür sevgiliyiz ve de mutlu. İnş evli mutlu çocuklu olcaz amin.
"Telefonunu acmayi hiç düşündün mu?" Ecrin'in o lanet sesiyle kendime gelip telefonuma baktım. SEVDICEK yazıyordu ekranda.
"Nerdesin hayatım"
"Sen neden bana sabah mesaj atmadın? Aşk olsun yani hep atarsin bugün niye atmadin yani. Sen okulda görürsün. Yanima gelme lan okulda" ağır trip atmistim ama can sıkıntısından.
"Lan aşkım sakin olsana. Uyuya kalmisim uyanır uyanmaz aradim Iste seni canını yediğim." bu gülmeme neden olmustu.
"Tamam tamam saka yaptim. Simdi kalk hazirlan ve okula gel. Beni sensin birakma şapşirik." biz hep böyle saçma sapan seyler soylerdik birbirimize. Ergen ergen konusmayi severim.
"Kapat Allah'ini seviyosan. Bi daha benimle muhattap olma by." yüzüme telefon kapanimca arsiz gibi güldüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DENGESİZ SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin