multimedyada beste var =)
sorduğu soru üzerine yaşadığım şoku üstümden atamadım.soru ağır değildi sorunun çağrıştırdığı şeyler ağır geldi.
''sevgilin var mı?"
''bu konu hakkında konuşmasak''
''olur''dedi iyiki beni zorlamıyor.
teneffüste hızla sınıftan çıktım.bahçeye çıkıp bankalardan birine oturdum.yaşadıklarımı hatırlıyorum ve kendimden utanıyorum.
''hey burası boş mu?'' kafamı kaldırıp baktığımda saçlarımı düzelten seksi yaratığı gördüm.
''tabi'' dedim gülümseyerek.
''şey sabah sorduğum soru için üzgünüm'' dedi ensesini kasıyarak.
''boşver''
''peki neden o kadar çok tepki verdin??''
''bak bu normal bir insana göre hafif olabilir ama benim hayatımı değiştirdi.'' dedim dudağımı ısırarak.
''güven bana'' dedi çenemi tutup ona bakmamı sağlayarak.
''şey , bi çocukla cıkıyoduk. çok popülerdi fakat bende öyleydim.güzel bi çifttik derken bir gün bana patladı ve onun için bisey ifade etmediğimi, aptal bi kaltak olduğumu , ve ona yapışmayı bırakıp onu rahat bırakmamı söyledi.ama bunu yemekhanede ve hiçbirşey yokken durduk yere söyledi.bütün arkadaşlarım herkes o günden sonra benden nefret etti.popularitem yok oldu, alay konusu oldum, bana koyan bu değil değer verdiğim insanın aslında beni sever gibi rol yaptığını ve benim popularitem onunkini zedeliyor diye bana acı çektirdiğiydi.yıllar boyu bu olayı bana hatırlatıp dalga geçtiler.benim psikolojim bozulmaya başladı ve terapilere gitmeye basladim.o olaylardan sonra insanlara karsi çok kapanığım.zamanında ona güvendiğim için artık kimseye güvenemiyorum.''
''hay amını....''
''gerek yok '' dedim gülerek.
''bunu haketmemişsin ama bak bana karsı kapanık olma iyi arkadaş olabiliriz.''
''bencede'' dedim ve yanına biraz daha yaklaştım bir uçta ben bir uçta o olunca.
''seni sevdim iyi kızsın'' dedi, bende seni...seksi ahmak.
''hah! ozaman gidip bi kola almaya hayır demessin'' dedim dişlerimi göstererek.güldü.
''götünü yalarsın'' dedi bankta yayılarak.anlaşıldı daha burdayız.
''seksi ahmak'' dedim bi anda oldu valla normalde asla demem eyvah rezil oldum.başını bana çevirerek
''seksi ahmak ha?'' hiç ses çıkarmadan ayağı kalkıp sakince yürüdüm biliyorum peşimden gelmeyecek.ardından bir el ağzımı kapattı diğeri ise beni bedeninin üstüne attı.bu oydu.gülümsedim.peşimden gelmişti.tepinmeye çalıştım olmadı.ısırıcaktım da vazgeçtim.tahrik olur falan...ne diyorum ben, aptal bi kaltağım...
''benden kaçabileceğini mi sandın karışık'' işte! saçım sabah boka bulanmış olduğu için yapmıştı bunu.ahmak .sadece ahmak. tamam biraz seksi.ben omzundayken koşmaya başladı bütün okul bize bakıyordu kızların yarısı kıskançlıktan ağzı açık kalmıştı.eee doğru ilk günden böyle bir çocukla bu kadar yakın olmam kıskanılmayacak şey mi?.. yarisida küfürler savuruyordu birini yakalarsam sizin müsait yerinize..
beni yere attığında hafif bir küfür savurdum.tamam o kadar hafif değildi.yanıma yatıp.
''sevdim seni'' dedi, töbe allahım yaa.
''mal mı alıyon lan'' dedim direkt yüzüne , kendimi aşıyorum genelde içime atarımda..bana yaklaşıp kulağıma fısıldadı
''sen malsan ben neyim?!?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz tamamen farklıyız..
Romancebütün o bana yaptıklarından sonra, onunla tanışmak dinlenme süreci gibiydi.keşke daha uzun sürseydi.