Di dalam kelas....
Miss yoona:Anneyong pelajar semua harini kite akan ade pelajar baru yg akan masuk....seramai 5 orang....kamu semua masuk...
KorangGDJKJSEN:nae
Korang:anneyonghaseyo....jeoneun Yoon Ji Jae imnida....saye harap boleh berkawan ngan semua....*senyum nampak eyesmile*
Namja:weh cair aku weh tengok muke die.....
GD:anneyonghaseyo.....jeoneun Kwon Ji Young imnida.....
Yeoja:kyaaa....hensemnye....
Eric:anneyonghaseyo....jeonuen Eric Nam imnida....*senyum*
Yeoja:kyaaa cair aku.....
Jong Suk:anneyonghaseyo.....jeoneun Lee Jong Suk imnida.....*muka macho*
Yeoja:uuuu pengsan aku.....
Joong Ki:anneyonghaseyo...jeoneun Song Joong Ki imnida....
Yeoja:be my namchin......
Miss Yoona:baiklah kamu boleh duduk....
Korang:nae....kamsahamnida....
Korang pergi duduk sebelah Jimin GD dengan Eric dan Jong Suk ngan Joong Ki.....
S
K
I
PKorang:weh Eric nanti kite pegi Club nak seb....
Eric:HAH CLUB!!
Korang:woi kau dah kenape menjerit*tunjal kepale Eric*
Eric:mane aku tak terkejut.....kau ajak aku pergi Club.....mmg kite dah umur 20 tapi tempat tu tak sesuai lagi utk kite....
PUKKK....
Eric:aduh appo.....kau ni*gosok kepala*
Korang:padan dengan kau....aku bkn ajak kau pergi night club mangkuk....Aku ajak pegi club geng kite....nak tak pinggannnn.....
Eric:oh aku ingatkn ape...
GD:hah tu lah kau lain kali dengar org ckp sampai habis dulu ini tak main potong je....
Jong Suk:kau ni tak ubah dari dulu sampai sekarang suke potong ckp org...
Joong Ki:amboi rancak sembang nak dengar gak....
Jong Suk:mcm ni tadi....
Eric:*tekup mulut jong suk*woi diamlah nnt die gelakkn aku lah...
GD:mcm ni tadi Ji Jae ajak kite pergi club kite tu Jijae belom cakap habis lagi si Mangkuk ni pergi menyampuk die ingat Jae ajak pegi night club.....pastu ape lagi tangan jae punye ringan melayang kat eric punye kepala....memang best lah...
Joong Ki:hah.....HAHAHAHAHAHA.....PADAN MUKE KAU....
Korang:woi kau pon nak kene ke....kalau kat kau aku bagi penumbuk terus aku rase...
Joong Ki:ok ok...mian...
Korang:korang nak pergi tak sebab ade masalah sikit....
YOU ARE READING
[Malay FF] Revenge X Love
Fiksi PenggemarKorang mempunyai satu dendam yg dh lame korang simpan iaitu bunuh orang yg telah bunuh kawan baik korang dengan tangan korang sendiri.tapi cerita ni bukan pasal dendam saje...ade jugak kisah percintaan.... Selamat membaca.... Happy reading.... Your...