Di pagi yg indah korang tengah tidur nyenyak tiba2 ade satu suara mcm raksasa buat korang bangun dari tidur...sape lagi kalau bkn ketua adek beradik korang SUHO....
Suho:YOON JI JAE!!YOON JI MIN!!!BANGUN SEKARANGGGG!!!
Korang:hish memekak je kerja...OPPA TOLONG LAH JANGAN MENJERIT NAK ROBOH RUMAH NI TAU TAKKK!!!....*jerit dari bilik korang*
Ji Min:ape bising bising ni...nak tido pon tak senang...*genyeh mata*
Korang:banyak lah kau punye tido....palli irreonna satgi nak gi U....tahun ni kan tahun kedua oppa ngan Lay oppa tu....*sambung tido*
Ji Min:Kau pon bangun hari ni hari pertame kau masuk U....irreonna pallikhaja.....*tarik telinga korang*
Korang:aduh sakitlah....cukuplah Chan Yeol oppa sorang jadi capang jgn lah buat aku pulak jadi capang...*cube lepaskan tangan Ji Min dari telinga korang*
Ji Min:dah bangun pergi mandi....ke nak oppa mandikan huh?*ckp dlm nada menggoda*
Korang:banyak lah kau punye mandikan....tepi saeng nak gi mandi....shuh shuh*korang jalan sambil bawa tuala*
Ji Min:tau pon....pastu mulut tu tak habis nak membebel mcm mak cik kat bawah tu....
Suho:ehem ehem....sape kate makcik kat bawah tadi...sbb aku tau aku sorang je yg membebel tadi....
Korang:dah tau buat ape tanye*korang ckp dati dalam bilik air*
Suho:YOON JI MINNN!!*ketuk ji min ngan chop stik sampai patah*
Jimin:ADUH HYUNG APPOOO....HYUNG AMPUNKAN PATIK...
Suho:tau pon sakit lain kali kalau kutuk hyung lagi hyung ambil Kuali D.O ketuk kepala kau...
Jimin:okey okey...
Korang:hahahaha padan muke sape suruh kutuk die lagi...kan dah kene....
Jimin:sibuk lah kau*capai tuala terus masuk dalam bilik air sambil hempas pintu*
Korang:amboi sensitif lah oppa kite....hahahaha padan muke....cepat sikit mandi kalau lambat saeng tinggal...
Jimin:nae...
Korang turun ke dapur....Suho oppa dah pegi U sbb korang lambat sangat...tapi takpe korang ade kereta sendiri....semua adek beradik korang ade kereta sendiri....tapi kereta jimin rosak hantar bengkel jadi jimin terpakse tumpang korang....
Korang:ape ni*ambil stiky note kat peti
From Dara unnie
Nanti balik dari U tolong pick up Yeollie oppa kamu kat airport pastu tolong masak untuk makan malam nnt saeng kan pandau masak....Korang:ade ade je lah unnie ni...eh ni ape pulak kenapa bau hanyir...
From Zico
WOI KENAPE KAU GANGGU GROUP KITEORANH SEDANGKAN KITEORANG TAK KACAU GROUP KAU PON KAN...Korang:ceh ugut aku pakai kepale ayam...pikir aku kecut...jap mcm mane si Zico tu boleh masuk rumah aku..*korang pergi ke pintu depan*padanlah boleh masuk gate pon tak kunci.....jap ape bende pulak ni*korang nampak ade bagasi kat luar rumah korang dan korang buka*YAISSHHHH!!!SHIBALYEOOO!!!!!...
korang buka beg tu dan tibe korang nampak ade patung berlumuran darah......namun bukan bende tu yg korang terkejut...yg korang terkejutkan ialah gambar kawan korang yg ditebok dan hilang kepala mereka....
Korang:PABO!!!!DWEJI!!!!ape masalah yg aku buat sampai hantar bende cam ni pastu ngan gambar kawan aku berlubang....
Jimin:saeng kenape mencarut tak tentu pasal...
YOU ARE READING
[Malay FF] Revenge X Love
Hayran KurguKorang mempunyai satu dendam yg dh lame korang simpan iaitu bunuh orang yg telah bunuh kawan baik korang dengan tangan korang sendiri.tapi cerita ni bukan pasal dendam saje...ade jugak kisah percintaan.... Selamat membaca.... Happy reading.... Your...