Gizli Hayran?

77 9 10
                                    

Bugün Eunji ile (siteden tanıstığım psikolog)bir hastaevine gidicektik.12 civarı buluşup hastanın evinin kapısına gelmiştik.Bugün ilk vakayı görüceğim için kalbim ağzımda atıyordu sanki.Aslında ben psikolojik sorunu olan insanlarla aynı ortamda olmamak için ortamdan topuklardım küçükken.Derseniz ''sen nasıl psikolog oldun ozaman?'' diye,haklısınız ben hangi mantıkla psikolog olmuştum acaba.Bunları bir yana bırakırsak,ev dışardan çok tontiş gözüküyordu.Ama içindeki vaka hiçte tontiş değildi..

Eunji'nın hastası yaşlıydı ve karısı kocasının çok azgın olduğundan şikayetçiydi.Hasta yaşlı olduğu için hastanede gözaltında olamıyordu.Karısının dediklerini kısaca söylemek gerekirse;''Her gece birlikte olmak istiyor. Tüm gün aynı koltukta kalkmadan oturur,ama gece sanki tüm enerjisi geliyormuş gibi yapmaya çalışıyor.Yaşlı olduğumuz için ne enerjimiz var, nede hormonlarımız.Ama o bunu anlamak istemiyor. Ayrıca son zamanlarda bahçede oturup yoldan geçen genç kızları taciz ediyor.'' dedi. Hastalığını anlamıştım ama bu ne kadar korkutucu olabilir diye düşündüm. Gereksiz bir kararla hastanın odasına girdim.Bu yaptığım fiil ile kendimi aslanın ağzına atmıştım resmen,çünkü hasta benim değil Eunji'nın hastasıydı ve ben verilecek olan ilaçları bilmiyordum. Adamı sadece 2 saniye net görebildim.Çünkü beni görür görmez üstüme doğru koşmaya başladı.Ne yapacağımı bilemeyerek hemen odadan çıktım ve kapıyı kapadım.Öyle heycanlanmıştım ki Eunji yüzümün ateş topuna döndüğünü söyledi,mecburen olayı anlatmak zorunda kaldım.O sırada hasta içerde bağırıyordu.

Eunji odaya girdi ama adam ona hiçbirşey yapmadı.Sanırım yeni gördüğü kadınlara bu tepkiyi veriyor diye düşündüm.Eunji ilacını verdikten sonra evden tereddütle çıktık.Hastaneye geri dönerken yolumuzun üstünde Türk lokantası gördüm ve girmemiz gerektiğini,türk yemeklerinin çok lezzetli olduğunu söyledim.Eunji''tamam o zaman ben hastaneden diğer doktorları çagırıyım.'' dedi.Onların gelmesini beklerken listeden hangisini önerirsem türk yemeklerine aşık olurlar diye düşündüm. Yaklaşık 10dakika sonra 2si kız 1 erkek geldi.Onlar için lahmacun ve iskender sipariş verdim ve yediklerinde çok lezzetli olduğunu söylediler.Ardından ikinci tur olarak dondurmacıya gittik.(Bu Kore'de yeni olanlar için yapılıyormuş.)

Dondurmaları cam raftagördüğümde nerdeyse cama yapışıcaktım. Okadar güzel ve farklı duruyolardı ki..Türkiyede bunlardan olsa kesinlikle kore fanları hücüm ederdi. Okadar ponçikler ki rengarenkler.Ben içlerinden üstü bulutla kaplı(pamukşeker) dondurma istedim. Benim paramı onlar ödedi. Hoşgeldin maabındaymış,çok tatlışlar ya.Yemeden önce bolca selca çekildik.Daha sonra hastaneye döndük. Odama girdiğimde masanın üstünde bir kutu gördüm. İçinde ne var heycanıyla masanın önüne geldim.Kutu orta boylarda ve bambudan üretilmişti. Üstünde bir not vardı.Şunlar yazıyordu;''BU SANA HOŞGELDİN HEDİYESİ.! 1 GÜN GEÇ VERDĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM.BİR GÜN SENİ ZİYARETE GELECEGİM.'' yazıyordu. Bunu kimin verdiğini anlamamıştım.Kore'ye ayak basalı 2 gün olmuş ve beni kimse tanımıyorken?Kutuyu açtığımda gözlerim PONÇİK pırıltılarıyla dolmuştu. Çünkü bu bir yemek kutusuydu. İçi özenle hazırlanmış ve sanki aşkını itiraf eden birisinin teması varmış gibi duruyordu.Yeni yemek yediğim için Eunjiyi heycanla odama çağırdım. Kutuyu görünce gözleri parladı ve ''Bunu kim verdi?'' diye sordu. Bende''isimsiz biri'' dedim şaşkın bakışlarım ve titreyen ses tonumla birlikte. Eunji ise şaşkınlığımı görmezden gelerek hiç durmadan yemeğe başladı.Ben ''Daha yeni yemek yedik nasıl yiyebiliyosun?''dedim. Oda bütün korelilerin boyle oldğunu ve zamanla alışacağımı soyledi..

Gün boyunca masamda sıkıcı bir şekilde oturduktan sonra mesaim bitmişti.Yine bir iş çıkışı otele dönüyordum.Bugün gerçekten çok güzel geçmişti.Yarın tatil olduğu için eskiden hayranı olduğum EXO'nun şirketine gidicektim.Sehun 27 yaşında olmuştu.Kesın evlenmiştir diye düşündüm ve ondan umudumu kestim diyerek yatağa yattım..

~~~~~~~~

Sabah saat 10 olmuştu.İyice uykumu almıştım.Sanki bir idolmüşümde konsere çıkıcakmışım gibi heycanla ve bir okadar da özenle hazırlandım. Taksiye binip SM' in önüne geldim.Buraları ilk defa bu kadar sakin görüyordum. 15dakika SM logosunun köşesinde oturdum ve aklıma koskoca 6 yıl içinde yaptıklarım geldi. Düşüncelerimden sıyrıldığım sıralarda güvenlikteki adamın bana ters ters baktığını gördüm.Heralde bir idolü beklediğimi sandı.Tamda o anda siyah bi jip önümde durdu.O anda rüzgarın suratına çarptığı anki nefessizliği yaşadım.Bu daha ilk SM önünde duruşumdu ki birisini beklemek içinde gelmemiştim.Tek ümidim o siyah gezegenin içinden EXO'nun çıkmasıydı.Ama ne yazık ki içinden havaalanında gördüğüm çocuklar çıktı. Kapının yanında oturduğum için direkt beni gördüler ve iyice bir süzdüler.Neden öyle baktıklarını anlamamıştım aslında.Üstümde düz bi kısa kollu altımdada kot şort vardı.Ben bön bön bakarken, hayranlarının küçük yaşıtta oldugu aklıma geldi ve beni görünce şaşırmışlardır diye düşündüm. İçlerinden biri bana yaklaştı ve elimde duran hasta kayıtları kağıdını alarak imza attı.Tabi ben istemiyorum diyemedim.Dümdüz devam ettim yoluma.Ben daha grubu görmemişim imza aldım hemde istemeden şansa bak resmen şansı sıçtım ben biraz önce.Ordan Kore'nin meşhur yerlerine gittim.Biraz pahalı olsalarda gercekten değerdi.Otel odama döndüğümde elimde 3 poşet vardı,ve bunların çoğu makyaj malzemesiydi.Paramın çogu gitmişti ama çalıştıgım parayı alınca idareli kullanıcam diye kendime söz vermiştim.Zaten aldıklarım bana 3 ay yeterdi :D

Ertesi gün pazartesi sendromuyla uyandım.Çünkü 1 saat erken kalkmıştım makyaj yapmak için.Güzelce kendimi tatmin ettikten sonra otelden ayrıldım.Hasteneye vardım ve odama girdim.Hasta kayıtlarını inceliyordum.Kapı çaldı ve Eunji içeri girer girmez''OO kore ürünleride sana pek uymuş. Çok tatlı gözüküyorsun''dedi ve benim kahvaltı yapmadığımı düşünerek kantine çağırdı. Bende yemek yemedigim için kabul ettim.Yarım saat sonra odama çıkmak için merdivenleri kullandım ve odanın kapısını açtım. İçerde bi kız hasta kayıtlarının resmini çekiyordu.Arkasına sessizce yaklaştım ve '' Ne yapıyorsun burada?'' dedim. Biraz korkmuş olmalı ki serçe gibi sıçradı.Aslında o geçen gün istemedende olsa çaylagğn birinden aldığım imzanın resmini çektigini söyledi ve bana'' Sen inanilmazsin! Ben 24 saat beklememe rağmen bu imzayı alamadım ama sen almışsın.. Acaba onunla bir ilgin varmı?Arkadasmısınız yoksa?Sanırım senin fanın oluyorumm!''dedi.Ben cevap veremeden odadan cıktı. Bu kız manyak diye düşünmeden edemedim,benim fanım oluyormuş.. BENİM?

3.BÖLÜMDEN SPOİ: Hastanede bir vaka ile karşılaşır ve hayatını tehlikeye atar, SM çaylağıyla dedikodular ortaya çıkar.

~Hayallerime Doğru~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin