Pohľad Bella
Ako každý deň ma prebral budík položený na nočnom stolíku. Sadla som si a dotkla sa nohami studenej dlážky. Zívla som a vstala z postele. Nechcelo sa mi ale musela som. Došuchtala som sa do kúpelne kde som si vyčistila zuby. Pozrela som sa na seba do zrkadla. Som Bella. S mojou kamarátkou bývame v dvojposchodovom byte už 2 roky. Po skončení strednej sme sa sem nasťahovali. Do Gothamu. Moja mama zomrela, keď som mala 13 a otcovi ani nechýbam. Vychovali ma tak ako chceli. Chceli zo mňa elegantnú dámu, ktorá sa vie chovať v spoločnosti. Ale ja taká som nikdy nechcela byť. No..... je pravda, že si potrpím na značkové oblečenie ale chcela som byť aj normálne dievča. Tak som odišla. Priateľa nemám. Vzala som kefu do ruky a začala si česať vlasy. Hnedé dlhé vlasy, hnedé, čokoládové oči, bledá tvár. Nechala som si ich rozpustené a šla sa prezliecť. Dám si bielu košeľu a čierne nohavice.
K tomu som si dala čierne lakové lodičky a zbehla po schodoch do kuchyne.,,Dobre ráno." ,,Ahoj." povedala Safira. Podala mi tanier s volským okom.,,Ty si varila?" spýtala som sa jej. ,,Áno." povedala prekvapene. ,,Ty vieš variť?" podpichla som ju so smiechom. ,,Ha...ha...ha." povedala s úsmevom.
Pohľad Safira
Ráno som sa zobudila skorej než Bella. Išla som do kúpelne a dala som si sprchu.
Niekedy si pripadám ako štetka. Nechcem si tak pripadať ale odvtedy čo môj otec zavraždil moju majú (pred môjmi očami), znásilnil ma a surovo zbil neviem si pomôcť. A ktomu tá moja práca. Ale späť do reality. Osprchovala som sa a len v uteráku som vošla do izby. Vybrala som si:A ktomu čierne matné lodičky. Ešte som sa namalovala a zišla dole do kuchyne. Spravila som nám jednoduché raňajky. ,,Dobre ráno."pozdravila ma Bella. ,,Ahoj." povedala som . Podala som jej tanier s volským okom.,,Ty si varila?" spýtala sa ma. ,,Áno." povedala som prekvapene. ,,Ty vieš variť?" podpichla ma so smiechom. ,,Ha...ha...ha." povedala som s úsmevom. ,,Poď ideme." povedala som jej keď som ukaladala riad. Vyšli sme z bytu a zavolali si taxík. Obe pracujeme v jednom klube ja tancujem a Bella robí čašníčku. Keď sme dorazili hodila som peniaze vodičovi na sedadlo. Zarábame celkom dosť peňazí takže si nemusíme brať pôžičku. Hneď ako sme vošli som ako prve zacítila pach alkoholu a cigariet. Rozlúčila som sa s Bellou a išla sa nachystať.
Bella & Safira
KAMU SEDANG MEMBACA
Psycho in my heart
Fiksi PenggemarDve najlepšie kamošky Bella a Safira. Obe pracujú v klube najobávanejšieho zločinca Gothamu Jokera. Bella je čašníčka a Safira je tanečnica. Ale jedného dňa sa všetko zmení. Raz spravia chybu ktorú budú obe ľutovať. Zamilovali sa totiž do diabla...