Blue And Gorgeous. -Bölüm1-

805 23 3
                                    

Kapının çalmasıyla uyandım. Hızlıca kalktım ve biraz saçımı düzeltmeye çalışarak -başaramasam da- aşağıya indim. Kapıyı açtım. "Merhaba!" Dedi. Karşımda, kesinlikle enerji dolu, güleryüzlü, masmavi gözlü ve lila saçlı -belki de ben öyle görüyordum, aslında sarı da olabilirdi- biri duruyordu. "Me-merhaba?" Dedim. "Ben yeni komşunuzum. Karşıdaki eve taşındım. Ve burayı hiç bilmiyorum. Yakında bir market ya da Nando's dükkanı bulma ihtimalim ne kadar yüksek acaba?" Dedi ve duraksadı. "Bu arada ben Niall." Dedi. "Ah, ben de Demi." Dedim havalı görünmeye çalışarak -öyle olmasam da-. Tam bir şapşal gibi göründüğümü Niall'ın gülmesiyle anladım. Ya da o gerçekten herşeye gülüyordu. Emin değildim. "Memnun oldum." Dedi ve elini uzattı. Elleri sıcacıktı. "Ben de." Dedim. Yine güldü. Ya her durumda şapşal gibi görünüyordum, ya da herşeye gülüyordu. "Şu yakında bir market var. Şehir merkezinin biraz yakınında da bir Nando's dükkanı var." Dedim ciddiyetle -ve ciddi olduğum için kendime inanamayarak-. "Teşekkürler." Dedi ve gülümsedi. Sonra karşıdaki evine doğru havalı olmayı gerçekten başararak yürüdü.

Ben öylece dururken, yanıma Selena geldi. "Merhaba, Sel." Dedim. Sesim garip çıkmış olmalı ki, yüzüme bakma gereği duydu. "Ne oldu yine?" Dedi. "Hadi ama bu ilk defa oluyor!" Dememle yüz ifadesi değişti. Biraz kızgın, biraz şaşırmış, biraz mutlu, biraz da uykulu gibi görünüyordu. Daha kısık sesle "Ne ilk defa oluyor?" Dedi. Yanaklarım biraz kızardı. "Sanırım, aşık oldum."

Blue And Gorgeous.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin