Yeniden Başlamak

29 3 0
                                    

Yeniden başlamak, geçmişi geride bırakarak.
Ama geçmişten öğüt almak, unutmamak, geçmişin kırıntılarını yeni bir geleceğin boşluklarına sıkıştırarak.
Benim de şuan yapmaya çalıştığım, gerçekleştirmek için her bir zerremi zorlandığım bu. Yine, yeni, yeniden başlamak yaşamaya.
Artık o eski ben değilim elbette. Değiştim, geliştim. Cıvık bir hamura benzettiğim eski halim duvardan duvara savrula savrula yoğuruldu.  Geçmişten parçaları araya sıkıştırmaya çalışırken bitkin düştüm, izin verdim zamanın beni değiştirmesine. Anladım bir daha aynı kişi olamayacağıma. Pes ettim sakince, geçmişin parçalarını kırdım, küçülttüm, küçük küçük kalan dersleri, öğütleri kişiliğime ekledim.
Bunu sizinle paylaşmanın nedeniyse, bu wattpad hesabımın ve bu hikayelerin eski kişiliğimden kalan son büyük parça olması. Ve tahmin edebileceğiniz gibi, son görevim bu parçayı da un ufak edip küçük kırıntıları hâlâ tam olarak şekillenmemiş kişiliğime eklemek.
Burada çok güzel anılarım oldu. Çok güzel insanlar tanıdım, çok yeni hislerle karşı karşıya kaldım. Benimle birlikte yazılarım da değişti, bazen tükendi, bazen eskisinden daha güçlü bir şekilde geri döndü ve söndü yavaş yavaş.
Üzülerek söylüyorum ki, bu hesabın da vadesi doldu. Çok hata yaptım, kötü yazdım, hayallerim gerçekliğin önüne geçti saçmaladı. Sizden, bunu çocukluğuma yormanızı rica edeceğim.
Hayır, vazgeçmedim yazmaktan elbette. Hâlâ bir şekilde duygularımı dışa vurmam gerek. Ama bu sefer olgunlukla, gerçekliği göz ardı etmeden.
Bu yüzden, karmakarışık duygularımla bu hesaba son kez giriyorum. Bundan sonra hometownindark hesabımda devam edeceğim kâh gülmeye, kâh ağlamaya, kâh saçmalamaya. Hepinizi geçmişin kırıntıları olarak yeni benliğime beklerim.
Kendinize iyi bakın dostlar. Kaçtım ben. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Blue And Gorgeous.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin