-2 hafta sonra-
Çorbamı kaşıklarken, "Nasıl oldu bu?" Dedi Selena. "Bilmiyorum, kim bilebilir ki? Bir baktım ki aşık olmuşum. Hem sen bunu daha iyi bilirsin, senin daha çok sevgilin oldu." Diye karşılık verdim. Selena, "Şunu bir kesinleştirelim, o buraya yeni taşınan, Niall adındaki sarışın çocuğa mı aşık oldun?" Diye sordu. Yanaklarımın kızarması ona bir cevap olmuş gibi soru yağmuruna devam etti. Olabildiiince aldırmamaya çalıştım. Ama "Belki de sevgilisi vardır." Demesi bütün dikkatimi üzerine çekmeye yetti. "Neden bakmıyoruz?" Dedi Selena. Laptop'unu çıkardı. Ben de elinden aldım çünkü çok yavaş yazıyordu. "Bir bakalım... Niall.. Soyadı ne?" Diye mırıldandım. "Ben sorup geliyorum." Dedi ama onu durdurdum. "Ne diyeceksin? 'Hey seni internette araştırıyoruz soyadını söylesene?' Mi diyeceksin?" Dedim. "Bunu bana bırak. Posta kutusuna bakarım." Dedi ve gitti. Aradan 3 dakika geçmemişti ki, "Horan." Diyerek geldi. "Evet... Niall Horan." Diye mırıldandım. Karşımda beni şaşırtacak kadar sonuç vardı. Önce resimlere baktım. Bazıları doğal, bazıları fotoğraf çekimiydi. Dergiler için mesela. Beni en çok şaşırtan, 4 diğer kişiyle ellerinde ödüller tutmalarıydı. Niall ünlü falan mıydı? Yoksa onlar ünlüydü, Niall da onlarla resim mi çekinmişti? Sonra anasyfaya geri döndüm. Vikipedia'da Niall ile ilgili yazı vardı. Ona tıkladım. "Niall Horan blah blah blah ünlü One Direction grubunun üyesidir." Dedi Selena. "Ünlü müymüş?" Dedim. "Demek ki ünlüymüş." Dedi. "Grubunun üyesidir blah blah blah blah. Sevgilisiyle ilgili birşey yazmıyor. Başka şekilde bulmalıyız." Diyerek Google'a 'Niall Horan'ın sevgilisi var mı?' Diye yazdım. İlk linki açtım. En yakın tarihteki gönderiye baktım. 'Niall Horan'ın yeni bir ilişkisi var.' Yazıyordu.
Sevgilisi var.
Sadece bir cümle bütün hayallerinizi yıkmaya yetiyordu. "Demi... İyi misin?" Diye sordu Selena. "Değilim... Gerçekten değilim." Dedim. Ona kötü olsam da iyiyim derdim, ama bu sefer iyiyim diyemedim. Selena arkamdan sıkı sıkı sarıldı. "Merak etme... Zaten ünlüymüş. Hayatın papparazilerle dolardı. Bunu istemeyiz, değil mi?" Diye sordu. "Belki. Ama sevgilim olmasnı çok isterdim." Dedim. Ve kapı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue And Gorgeous.
FanficAna karakter Demi'nin yaşadığı mahalleye Niall adında, sarışın, mavi gözlü ve çok yakışıklı biri taşınmıştır. Demi ona ilk görüşte aşık olmuştur. Fakat Niall halktan normal biri değildir. "Gözlerin..." Dedim. Bir an kendi gözlene bakmaya çalıştı ama...