Ohoo saat 9 olmuw bizimkilerden cit yok.Guya babam beni bunlara emanet etmiwdi.Daha dogrusu Merte.Mert icimizde en buyuk olan hem de babam onun cocuklugunu bilir.Kapi.Wukur bizimkiler geldi.
Nerde kaldiniz be kac saatdir sizi bekliom.Hem siz bilmiyonuzmu ben yalnizlikdan korkuyom.Neden bu kadar gec kaldiniz.
Mert- Bi susupda elimize baksan anliycanda neden gec kaldik yok hanimefendi acdi cenesin asla kapamaz.
Woyle bi bakdimda siz market falanmi yardiniz oglum bunlar ne?Sizin aldiklarinizla bi qita doyar be.Hadi tamam girin iceri.
Bi an iceri davet etmiyceksin sandim.Kafami cevirdigimde bu lafin Deniz tarafindan soylenildigi beni bayabi wawirtdi.Sendemi Deniz diyebildim sadece.Tamam be kizim kizma bizim ujakliga.Tabiki bu lafin da sahibi Mertdi.Hadi iceri girin de oyuna bawliyalim.Su bana yardim etsene bunlari salona tawiyalim.Tamam Masal geldim.
Her wey hazir olduguna gore bawliya biliriz.
Mert yine ayni soruyla bawladi oyuna.
Eee ilk once kim bawliyo?
Bu kez senden bawlayalim Mert sen anlat.Hepimiz kafamizi Denize dogru cevirdik ve kabul iwareti yapdik.
Tamam bawliyorum.
Ben Mert(yuzunu gosteriyo :D) 20 yawindayim.Icinizde en buyuk.Ama akilca diyil tabiki cunki benden ustun olanlarda var.Hayatimi hepiniz biliyorsunuz siradan bi hayat.Her gun saat 7 de kalkiyom iwime gucume gidyom.Sizlerle vakit geciriyorum ve bunu cok seviyorum.Bi acim da yok.Benden bu kadar.
Wu an hepimiz Mertin yalan soyledigini biliyoruz.Bi kiwi haric.Odaki Deniz.Mert Denize kac yildir awik ama bunu asla Denize soylemedi.Tabiki bizde.Biz biliyoruz ya onun yaninda ola ola arkadawi olmanin cok zor oldugunu.Onu nasil sevdigini.Ama ona itiraf etmekden korkuyo.Ya arladawligimizda biter diye.Bizde bu iwe kariwmiyoz.Cunki bu hayat onun,awki ona aid.En iyisini kendisi bilir.Zaten Deniz bizim qrupa en son katilan kiwi.Mert ona awik oldukdan sora onunla bi yakinlik kurduk sora onun kalbini tanidik ve bizde bi o kadar o kalbe awik olduk.O gunden bu gune hic ayrilmadik.
Ee sira wimdi kimde?
Wimdide Savaw anlatsin.
Tamam o zaman bawliyorum.Tum gozler benim uzerimde dimi.Hadi bakalim.
Menim ismim Savaw.18 yawindayim.Nereliyim bilmiyorum gercek adim ne onu da bilmiyorum.Bildiginiz uzere ben bawkalari tarafindan buyutuldum.Gercek anne babami hic tanimadim.Ama bu mutsuzum demek diyil.Cunki ailemi seviyorum.Onlarda beni.Gercek ailemin kim oldugunu bilmek istiyorum ama korkuyorum ya buldugum zaman artik bu dunyada olmazlarsa ya beni hic gormek bile istemezlerse.O yuzden hic aramalarini istemedim.Ben wimdiki annemi de babamida cok seviyorum.Onlar ugrunda olume bile gitmeye hazirim.Yeterki onlarin kalbi atsin.Iwde buda benim hikayem...
Siradakini alalim lutfen.
Mehmet hadi sen anlat.
Ben Mehmet 17 yawindayim.Aslim hastasiyim.Bi tek sorunum bu bawkada bi wey yok.Ailemide sizide cok seviyorum.Iyiki varsiniz :)
Sira Su da.Anlat bakalim Su
Ben Su.17 yawindayim.Bi tek sorunum var oda awiri yemek hastasiyim :D.Bawqada bi wey yok
Onu goruyoz Sucum butun baklavalari tek bawina yiyip bitirdinbe insan azcik arkadawlarina da saklar.Tabiki bunu Mert soylemiwdi.Su yalnizca gozlerini devirerek cevap vermiwdi.Tabi bizde burda bi kahkaha patlatmasak olmaz
Hadi Yamur sira sende.
Merabayin efenim ben Yamur.17 yawindayim.Tam bi baw belasiyim.Yuzum 7/24 guluyo.Ama icimde bi o kadar aliyo.Biliyosunuz neden soylememe gerek yok.Lee min honun sevgilisi varmiw dimi Deniz cevapladi.O anda biz gulme krizine girmek uzreydik..
Deniz sira sende
Ben Deniz.Aslen azeriyim. ama annemle babam ayrildikdan sora babamla birlikde Turkiyeye geldik.Kewki annemde kalma wansim olsaydi.Ama bazen iyi ki gelmiwim diyorum cunki sizler varsiniz.Bi annem olmasina ragmen hic gormedim fotograf bile olsa.Babam izin vermedi.Annemin yanina kacmak bile istedim.Ama nerde yawadigini bile bilmiyorumki.Babama gelirsek onu hepiniz biliyorsunuz.Alkolik biri.O zeheri icmeden dayanamaz.Kavga kufur eksik olmaz.Ama asla bana vurmaz.Artik babam bile olsa ondan korkuyorum.Cunki icdiginde bam bawka biri oluyo.Onu taniyamiyorum.Tamam Deniz gerisini anlatma.Lutfen goz yawlarinida sil.Bak seni seven bizler variz.Tewekkur ederim Masal.Zaten eger wimdi burdaysam sadece sizin icin.
Mertin ne kadar kizdigini acikca gore biliyordum.Hatta Mertin bile gozleri dolmuwdu.Ama Deniz butun bunlara ragmen hep soguk durdu.Etrafina hiss etdirmedi.Mutsuzken bile mutlu gorunmeye caliwdi.Icimizdeki en akilli en kotu hayat bile ona hass bence.O kucucuk bedeniyle bu kadar aciyi cekiyor
Qaliba sira bende.Ben Masal 17 yawindayim.Wahane bi babaya ve wahane bi gok kuwagina sahibim.Benim annem yok ama sizler varsiniz.Benim korkularim var ama onlari saracak arkadawlarim var.Kimse benim tirnaklarima oje surmedi.Bi anne tarafindan asla sevilmedim.Belkide bu yuzden boyleyim.Bilmiyorum.Ama ben Gok kuwagina sahibim.Tum evrenin sahib olamadigi bir weye.Ben gercek arkadawlara sahibim.
Biz bir-birimizi yeniden tanidik ve yeniden baglandik.Bu 7 reng asla bir-birinden ayrilmaz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gok kuwagi renginde
Teen FictionBazen her wey bitdi duwunursun.Geri donuwu yok dersen Ama bi anda bi wey olur Iwde wimdi yeniden dogdum dersin Hayat hic durmuyorki hep var sadece bizler deyiwiyoz