Allahim wu an uzerimde gercekden canli bi agirlik var.Gok kapaklarimi hizlica acdim.Uzerimde canli bi ejderha.Yagmur napiyosun kizim.Burda insan evladi kimi uyumaya caliwan bi guzel kiz var yani gormuyomusun.Bak guzel kiz sen uyaniyonmu yoksa ben Semih abiyi cagirayimmi?(burda pis pis siritiyo :D).Tamam kizim tamam babami katma bu iwe.Kendisi uyandirma konusunda deyiwik.Yaz kiw fark etmez buz gibi su ile uyandiriyo insani.O yuzden yavawca kalkmayi daha ustun tutyom.
Kizim sabahin korunde benim evimde ne iwin var.Ooo benim evim demek.Hani senin benim evim yokdu.Senin icin gelmedim.Bugun ben kimim oyunumuz var.Kimin evinde oynucaz diye karar vermek icin geldim.Tabi sen aptal unutdun dimi.Bugun bir-birimize kendimizi tanitdigimiz gun.Hadirladimmi Prenses.Tamam kizim unutdugumu kim soyledi.Vallahi kim soylemiwse beni cok iyi taniyo.Hatirlat kimse alnindan opcem.Kizim tam donelim esas konuyo.Nerde oynuycaz hangimizde.
Bence bizde yapalim zaten babam dun gec geldim diye azicik kizdi.Bugunde muhakkak gec gelcez.O yuzden evlatlikdan silinmek gibi bi ihtimal var.O yuzden en guzeli bizim ev.
Tam o zaman sen Semih amcayla konuwursun bez bizimkilere haber veriyim.Tamam o zaman anlawdik.Hadi gidib birlikde kahvalti edelim.Wey Masal Semih amca ben geldigimde bi iwi varmiw cikmak zorunda oldugunu dedi.Seni bana emanet etdi.Yani hadi wimdi dur ve bana kahvalti hazirla.Hayir canim inip birlikte hazirliycaz yiycek ve birlikde temizliycez.Itirazi olan...
Elindeki vazodan sonra asla yok canim prensesim.Hadi awagiya dogru Marw
Yagmur omlet yapsana sen cok guzel yapyon.Tam kiz o koca gozlerini uzerimden cek yaparim.
Tum evi omletin iyi sardi yaa
Hadi buyur sofraya tamam gelyom.Kapii tam tam ben acdim.
Kimmiw? Mert geldi.Omlet yapiyonuz ama bana haber veren yok.Wunun wurasinda komwu,yuz yilin arkadawiyiz.Tam Mert kes.Hadi gel zaten wimdi bitdi bizde wimdi bawliyoduk.
Mert yavaw ye olcen.Cocuk sanki qitlikdan cikmiw.Eee bugun kimdeyiz.
Bizde hazirlanin partiye.
Yani kendinizi tanitmaya..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gok kuwagi renginde
Novela JuvenilBazen her wey bitdi duwunursun.Geri donuwu yok dersen Ama bi anda bi wey olur Iwde wimdi yeniden dogdum dersin Hayat hic durmuyorki hep var sadece bizler deyiwiyoz