Part 20

3.9K 271 14
                                    

Αφροδίτης pov

Εχουν περάσει 2 χρόνια απο το ατύχημα. Και έχουν γίνει πολλά! Λοιπον εγώ δεν πέρασα δυστυχώς εκεί που ήθελα αλλά πέρασα μαθηματικός! Ηθελα πολυ να περάσω αστρονομία αλλά αφού δεν εφτασα αυτά τα μόρια δεν μπορουσα να κάνω κάτι άλλο.  Εχω περασει στην Κρήτη συγκεκριμένα στο Ρέθυμνο.

Ο αρης πέρασε ψυχολογία στην Θεσσαλονίκη όπως καο η Χριστίνα! Είναι συνέχεια μαζί και μένουν και στο ίδιο σπίτι.

Ο Γιάννης ξανά έδωσε αφού δεν μπορούσε λόγω του ατυχήματος και πέρασε  διαχείρηση φυσικών πόρων και ξέρετε που?????? Χανιά!!! Οποτε προσπαθούμε να βρισκόμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο! Σε δυο μέρες θα ερθει!!!

Αυτές τις μέρες όλο τρωω! Εχω γίνει μια γουρούνα! Ακυρο

+

Ε: ποιος είναι?... Μα καλα γιατί δεν απαντανε ,ας ανοιξω δεν έχω και τίποτα να χάσω

Ε: γιαννηηηηηηηηηη!  Τον είδα μπροστά μου και έπεσα πανω του

Γ: ήρεμα βρε θα με σκασεις είπε και απομακρύνθηκε λίγο

Ε: σε περίμενα ξερεις

Γ: το ξέρω αλλά να σήμερα είχαν απεργία δύο καθηγητές ε έτσι έφυγα πιο νωρίς. Εμ να περάσω μέσα??

Ε: ωχχ ναι είπα και έκανα πίσω για να περάσει. Συγγνώμη είναι λίγο ακαταστατα

Γ:χε δεν το λες και λίγο αυτό είπε με μισο χαμόγελο

Ε: ορίστε μια και ήρθες θα με βοηθήσει στις δουλειές

Εγω ποτε δεν κάνω δουλειες.  Δεν είμαι κορίτσι για σπίτι αντιθέτως όμως ο Γιάννης είναι αγόρι ία σπίτι

Ε: φέρει τον σάκο σου του είπα μου τον έδωσε και τον έβαλα στο δωμάτιο μου.  Λοιπόν πρεπει να βάλω κάτι πιο σέξυ.  Εβαλα ενα μαυρο κολαν και μια μπλούζα γρκρι με μια όνειρο παγίδα πάνω και με μακρύ μανίκι μιας και είχε μπει ο Οκτώβρης και έκανε λίγη ψυχρουλα.  Επειτα πήγα απο εκει και ξεκίνησα τις δουλειές. Βαλαμε τέρμα μουσική στο ράδιο και κάναμε δουλειές καθώς τραγουδαγαμε μαζί. 

Μετα απο 1,5 ωρα "δουλειάς " παραγγειλαμε φαγητό

Γ: ναι μια παραγγελία θα ήθελα να κάνω.  Λοιπόν 2 πίτες με γύρο κοτόπουλο από όλα και 2 με γύρο χοιρινό απο όλα επίσης μια πίτα με κοτομπεικον και αυτή με όλα (πιναω απο οτι καταλαβατε)

+

Ε: αχ φούσκωσα είπα καθώς έπιανα την κοιλιά μου

Γ: θες να πάμε μια βόλτα στην παραλία???

Έρωτας κάτω απο τα δοκάρια Where stories live. Discover now