Γ: Μωρό μου με ποιον μιλαγες ?
Ε: με την Χριστίνα
Γ: Αααα, Εγώ δεν έδωσα όμως ποτέ χαιρετίσματα
Ε: Δεν πειράζει έδωσες και δεν το ξερεις, είπα και του εκανα χώρο να κάτσει στον καναπέ
Ε: πήρες την ταινία?
Γ: Δεν βρήκα αυτό που μου ζήτησες για αυτο τυχαία πήρα τις 50 αποχρώσεις του γκρι 😌. Μου είπε και έσκασε ένα πονηρό χαμόγελο
Ε: Ναι τυχαία το λέμε τώρα. Τουλάχιστον έφερες τίποτα να φαμε?
Σηκώθηκε και πήγε στον πάγκο της κουζίνας όπου βρισκόταν ενα κουτί με πίτσα που μόλις είχε
φέρει, το πήρε και μαζί με τις χαρτοπετσέτες ήρθε και έκατσε δίπλα μου.Αφού άρχισε η ταινία ήμουν σίγουρη πως στο τέλος της θα καταλήγαμε όπως τα χθεσινά.
Εντάξει η ταινία ήταν υπέροχη. Ο Γιάννης σε κάποια σημεία με κοίταζε και μου έλεγε " κοίτα τα για να μαθαίνεις " Εγώ ψιλο κοκκινιζα αλλά δεν θα με χάλαγε. Βλέπετε ειμαι μαζοχα.Γιάννης pov
Αφού τελείωνε η ταινία( Καλά πολύ ωραία ταινία, με εμπνευσε πολυ😌) άρχισα να τη φιλάω, στην αρχή απαλά και τρυφερά, μετά το φιλί μας έγινε πιο βαθύ και πιο παθιασμένο, σκέφτηκα να βάλλω και την γλώσσα μου στο παιχνίδι. Η Αφροδίτη δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα, φάνηκε Ν της αρέσει.
Καθώς την φιλουσα την άρπαξα και την κόλλησα πάνω μου. Τότε η Αφροδίτη σκέφτηκε να το παίξει αυτός αρχηγός και πήγε να με ξαμπλωσει κάτω.
Ε: Όχι γατάκι μου, για σήμερα είμαι εγώ ο αρχηγός της ειπα και αυτή γέλασε.
Πριν καν προλάβει να μιλήσει έγινα εγω ο κυρίαρχος, την ξαμπλώσα και ανέβηκα απο πάνω της. Άρχισα να της πιπιλαω τον λαιμό .
Η Αφροδίτη καθώς είχε έρθει πολύ κοντά στο αφτί μου,
μου είπε με χαμηλή και σέξυ φωνήΑφ: Εδώ θα την βγάλουμε μωρό
μου ? Μου είπε με χαμηλη και σεξυ φωνη καθως είχε έρθει πολύ κοντά στο αφτί μου, οπου ενιωθα την ανασα της. Αυτή της η κίνηση μου προκαλεσε ρίγος.Ε: Αυτό ήταν! της ειπα και την άρπαξα και την πήρα στα χέρια. Αυτή τύλιξε τα πόδια της γύρω από την πλάτη μου σφιχτά και τα χέρια της τα είχε μπλέξει μέσα στα μαλλιά μου .
Αφού ανεβήκαμε τα σκαλιά την πήγα στο δωμάτιο μου.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Είμαι πολύ καλή για αυτο σας το κόβω εδώ😋 ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο. Τελικά δεν έχω αποφασίσει πότε θα ανεβάζω και πότε Όχι. Ανέβασα σήμερα γιατί είμαι άρρωστη και δεν πήγα σχολειο😷 οπότε μπορεί να ανεβάσω και αύριο.
Σας αγαπώ πολύ 💘
Φιλουμπεεες😙
YOU ARE READING
Έρωτας κάτω απο τα δοκάρια
RomanceΗ Αφροδίτη ένα κορίτσι 17 ετών που δεν είναι όπως τα άλλα συνηθισμένα κορίτσια. Γενικα παιζει μπαλα και ασχολειται με τα αγοριστικα αθληματα. Παλια επαιζε και μποξ. Ωναι ειναι αγοροκοριτσο εκτός από το ντύσιμο. Δεν αναζητά τον έρωτα και περνάει τον...