-2-

91 9 0
                                    

—Aleyna anlatımı—
Su'yun onla birlikte gideceğimizden haberi yoktu iyi ki Ceren bu fikri ortaya koydu.Şimdi otogarın toaletindeyiz Ceren'i toaletin kapısında bekliyorum. Aklıma yiyecek bir şey almayı unuttuğumuz geldi toaletin içine girip kendine kötü kötü ayna'ya bakan bir Ceren gördüm ve dedim ki “Ceren ne oldu neden kendine öldürecek gibi bakıyorsun beni korkutuyon”dedim.Bana döndü ve çatık kaşlarını düzeltip “makyaj yapmam gerek ama makyaj çantam valizimde onu çıkartan'a kadar otobüs gider”dedi ve yüzü tekrardan asıldı benim makyaj çantam çantamdaydı çıkartıp Cerene verdim ve bana sarıldı“Teşekkürler sende olmasan millet beni böyle görse ‘hortlak var..’diye bağırırdı.”ikimizde kıkırdadık Cere'ni anlamıyorum çok güzel bir kız sırtına uzanan uzun düz kahverengi saçları ,gözleri koyu kahverengi teni ise buğday tenli , fiziği çok güzeldi 1.70 boyunda.Onu süzdükten sonra aynadan kendime baktım bende Cerenden hafif uzundum belki 1.73 felandır,belime kadar uzanan saçlarım koyu kahve ve kıvırcık, göz rengim ise koyu kahve Cerenle aynı tendeyim.Aklıma burda neden olduğum geldi Ceren'e“Yanımıza yiyecek birşeyler almamışız ben gidim alim buraya geri gelirim.”dedim oda kafasını olumlu anlamda salladı ben tam kapıdan çıkacakken“Birkaç tane'de eti çikolata alsana ”ah bu kızın o çikolata'yı çok sevdiğini ve kimseyle paylaşmadığını en iyi ben bilirim bir keresinde bir parça alıyim dedim elimi uzatıp çikolatasını bölecekken elimi ısırmıştı neyse bu acı dolu hatıralarımı bir kenara bırakıp bakkala girdim.Kokusuz yiyecekleri alıp bakkalcıya verdim en son çikolata bölümünde durup tek kalan eti çikolataya elimi uzatıp tam çekecekken gelmedi çikolata'nın neden gelmediğine baktığımda benimle birlikte o çikolatayı başka birinin de tuttuğunu gördüm çikolatayı kendime çektim yine bırakmadı o da kendine çekti bende tekrar kendime çektim‘o çikolata benim’bakışları attım çikolatayı almam lazımdı yoksa Ceren beni çikolata niyetine yerdi kız çikolata hastası ben napim.karşımda duran meteora evet kesinlikle çocuk çok yakışıklı “Bırakırmısınız”dedim.o da “Bu çikolatayı ilk ben gördüm”dedi.“Ne!ilk sen mi gördün? Ufak atda civcivler yesin”oğlan“ya bıraksana kızım yiğenim zırlıyor illa bu çikolata olacakmış eğer verirsen sana istediğin birşey alırım”demek bir tane daha eti çikolatası canavarı var ama bu çocuk parasıylamı eziyor beni sen görürsün şimdi bağırarak “İmdat..yardım edin bir çikolata yüzünden bana tec..”demeden hızla ağzımı kapatıp“tamam kızım ne inatçı çıktın al senin olsun çikolata sakın bir bir daha karşıma çıkma”dedi ve koşarak uzaklaştı zafer gülümsemesi yapıp kasaya gittim.
—Ceren—
On dakikadır Aleynayı bekliyorum otobüsün kalkmasına beş dakika kaldı ve hala dönmedi oturduğum yerde biri omuzuma dokundu hızla arkamı döndüm Aleyna'ydı aceleyle “Nerde kaldın?Otobüs kalkacak çabuk ol”dedim.Cevap'ını duymadan ayağa kalktım hızlı hızlı elimizde valizlerle koşuyorduk sorumun cevabını otobüste sorardım.
Otobüs'e vardığımızda Su ailesi ile vedalaşıyordu el sallayarak yanına daha hızlı koştuk bizi görünce ağzı açıldı bir şey demeden hemen ona sarıldık Aleyna ile ikimiz aynı anda sevinçten bağırarak “Bizde seninle geliyoruz..”dedik ve oda bize sarıldı.
—Su—
Aleynayla,Cereni benle birlikte geleceğini duyunca çok sevindim ama beni otobüste tanımadığım biriyle oturacaktım .Onlardan ayrıldığımızda Otobüsün Basamaklarından çıktım oturacağım koltuğun yan tarafında biri daha oturuyordu ben pencere tarafına oturmam lazımdı ama benim yaşıtımdaki genç biri diğer tarafta oturuyordu nasıl geçecektim.“bakarmısınız”dedim.Adam boş gözlerle bana bakıyordu kaba ve soğuk sesle “evet.. numaramımı istiyorsun?”dedi  bu soğuk sesden tüylerim diken diken olsada ben tanımadığım kişiden neden numarasını isteğim hem ne bu ego? sanırım bilet alırken egosuna da bilet almış “Şey...benim yerim diğer tarafta ayağa kalkar mısınız?”sakin ve iğneleyici bir sesle, oda “Ben yalnız oturacam sende boş yere oturursun artık”what dedin gülüm?etrafıma bakındım ama her yer doluydu“ben neden gidiyor um yerim burası hem her yer dolu çekilirmisiniz?”genç gülerek yana kaydı bende ne yapim geçmek zorunda kaldım kızlarda bana bakarak sırıtıyolardı.Aleyna benim arka koltukta oturan birisini gördü ve hemen koltuğuna oturup sindi bende kime bakıp saklandığını anlamak için arkama baktım bizim yaşımızda yani 17, 18 gibi kumral kahverengi gözlü 1.80 boyu vardır tahminen çocukta aynı şekilde saklanıyordu.. kulaklıklarımı takıp Christina Perri- human-dinleyip İstanbul dan Mersine gidecek olan yolculuğumuzu başlattım...

SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin