kapıdan çıktığımızda karşı odanın kapısı açıldı ve bilin bakalım onlar kim..?
Yeşil gözleri,ince dolgun dudakları,kumral teni,soğuk bakışları ve kaslı vücudu'n sahibini tanıdım.Bu beni otobüste zor durumda bırakan ukala ve bilmiş genç. gözleri beni bulduğunda gülümsedi hiç içten bir gülümseme değil.Diğer taraflarında duran bay bilmiş'in arkadaşları arkama bakıp gözlerini kıstıklarını gördüm .Arkama baktığımda Ceren ve Aleyna'ya baktıklarını onların da bay bilmişin arkadaşlarından farksız olduğunu gördüm.Onlara tekrar döndüğümde bay bilmiş"Ne o bizi mi takip ediyorsunuz?"dedi.Al işte ben buna boşuna bay bilmiş demiyorum. Bay bilmişe "evet bay bilmiş seni takip ediyorduk [ellerimi birleştirerek]lütfen bizimle arkadaş ol diye...salak'mısın benim işim gücüm yok bir de seninle uğraşim?hem daha sizi bile tanımıyoruz ve tanışmak istemiyoruz lütfen bir daha karşımıza çıkmayın"onlar bir şey demeden hızla yürüdüm.Arkamdan ayak sesleri Ceren ve Aleyna'nın beni takip ettikleri anlaşılıyordu.Otelin kapısından çıkınca sıcaklık tüm bedenimi işgal etti bu ne sıcaklık kışı şimdiden özledim. Zaten soğuk havalar da olduğumuzda sıcaklığı,sıcak havalarda olunca soğuk havaları özleriz.Kızlar yanımda durduğunda kol kola girip sahile ilerlemeye başladık.Yürürken Ceren“Aleyna sen otobüste çok garip yani..birinden kaçıyorsun gibi”dedi bende Aleyna'nın bu durgunluğunu anlayıp boş bir banka oturttum anlat der gibi baktım.Bütün olayı anlatınca güldüm Cerende olayı anlattı çocuğa çok kötü yapmış.Bende olanları anlattım bu sefer onlar güldüler somurtarak “hadi kalkalım yoksa durmadan burda oturmak zorunda kalacaz”dedim ve kalktık.Sahile indiğimizde bay ukâla gil'in yanında koşturan küçük bir kız. Gözleri uzaktan bile belli olan yeşillikle ,sarı saçları ve süt beyazı teni çok tatlı duruyordu ben bu küçük kızı bay ukalaya benzettim evet,evet tıpa tıp aynı ben böyle dalarken Ceren kolumu dürttü 'ne oldu?'der gibi baktı bende kafamla küçük kız'ı gösterdim.o da o tarafa bakınca ağzı o şekline döndü.Bana “ne kadarda o na benziyor.”dedi bende kafamla onayladım.Kız bizim ona baktığımızı görünce gülerek bize doğru koştu. o koşarken ayağı taşa çarptı ve düştü.Hemen yanına koştuk benimde ayağım kayınca kızın yanına düştüm.Gülme sesleri geldiğinde kafamı kaldırdım küçük kız hariç Aleyna ,Ceren, bizim bay bilmiş ve arkadaşları gülüyordu.Oturur pozisyona geçince somurttum kollarımı birbirine bağlayıp hepsine teker teker baktım.“Komik mi?”dedim omuzlarımı yukarı aşşağı sallayarak.A leyna“Ahaha Su küçük kız la aynı hareketleri yapıyon.”hepsi gülerken sağımda duran küçük kıza baktım o da bana baktı aynı hareketleri yapmışız ikimizde gülmeye başladık.Aleyna ve Ceren beni yerden kaldırdı.Bay bilmişte küçük kızı yerden kaldırıp kucağına aldı.“ne oldu sarı civcivim biyerin ağrıdımı?”dedi bizde o kadar düştük Hiç kimse halimizi sormadı.kıza dönüp “iyimisin?”dedim.o da “eveyt şende iyiymişin”yaşına göre çok tatlı konuşuyordu Bende onun gibi konuşup“Eveyt iyiyim”dedim sonra güldük.kız elini uzatıp“ ben Alev”dedi.Bende elini tutup“bende Su”dedim.Elimi bırakıp bay bilmişlere kaş göz yapıp baktı bu nasıl bir çocuk konuşması sanki karşımda bizden büyük biri gibi.bay bilmiş nefesini dışarı bırakıp elini uazttı“ben Ateş”dedi bende tuttum.“Su”Aleyna ve Cerende tanıştı.Mavi gözlü elini Cerene uzatarak“daha önce karşılaşmıştık ama tanışmadık ben Alaz”elini tutup“bende Ceren tanıştığım a hiç memnun olmadım ”diğerleriyle de tanıştı.diğer kahverengi gözlü çocuk“bende Aksel”deyip Aleynaya baktı Aleyna“Aslında ben seni çikolata hırsızı zannetmiştim ama ben kazanmıştım bende Aleyna”dedi.bir süre herkez bir birine baktı sessizliği bozan Alev“Abi eğer izin verirsen Su'gille kumdan kale yapmak istiyorum”dedi Ateş ise “eğer onlarda oynamak isterse neden olmasın?”.Alev abi'sinin boynuna sarılıp bana masum,masum bakmaya başladı.bende Aleyna ve Cerene baktım onlarda bana bakıp onaylayınca Alevi kucağıma alıp koşmaya başladım arkadanda kızlar geliyordu ilerde kumda kale yapan çocukları görünce o raya koştum. Alev kahkaha atıyordu bende onu böyle görünce çok sevindim.çocukların yanına gelince Alev'i indirdim.çocuklara “Biz de oynayabilirmiyiz?”çocuk arkadaşlarına bakıp onayladı.bir süre oynadıktan sonra adının Ali olduğunu öğrendiğim çocuk durmadan bana kızıp duruyordu neymiş 'yapamıyomuşum'bende dedim ki “he sen çok biliyon.” öyle deyince bana kum attı.sen görürsün şimdi.Ayağa kalkıp az önce yaptığımız şaheser i ayağımla ezdim.Çocuklar bana baktığında hemen Alevin elinden tutup Aleyna ve Cerenle kaçmaya başladık.Ali “Yakalayın!!”diye bağırdı.bizi gören Aksel kendini feda edip çocukların önüne atladı en son duyduğum ses Akselin acı dolu bağrışları “Ah!çocuklar siz napiyonuz..Ah!lan bırak saçımı!hişşt kıvırcık ısırma elimi! Bırakın beni kızlar gidiyor yakalasanıza!”bende bir an sandım Aksel bizi kurtarıyor bağırarak.“Hepiniz aynısınız”dedim.Yazım yanlışı olunca özür dilerim...