-3-

60 8 0
                                    

-Ceren-
Otobüs ne zaman dursa Aleyna beni peşinde sürükledi sanki onu kovalayan var anlamıyom derdi ne Ama yok Ceren yorulsun ya derdi o.. ama bugün onda bir değişiklik var Bu değişikliği otobüste sorsam 'vardığımızda'dedi bu işten sıkıldım kimse bir şey anlatmıyor.Şu an son moladayız ve marketten yiyecek birşeyler alıyorum ama yine aklıma sanki beni umursamıyolar gibi geliyor yine sinirlendim ayaklarımı yere vurup durdum birden kahkaha sesleri duydum arkamı dönüp baktım bir çocuk biraz önce beni görmüş olmalı. Off iki gündür neden ben şansızım?.Çocuğu süzdüm onu Su'yun yanında oturan çocukla birde yanında biri daha vardı onu bilmiyom. Benden baya uzun,mavi gözleri,iki yanağındada gamzesi olan,buğday tenli ,sert bakışlı bir çocuk bulüz giymesine rağmen tüm kasları gözler önünde o'nun için ayrı bir resim sergisi açıp sergide'de en başa onu koyardım.Ben böyle düşünürken çocuk"Ne o beni nikahınamı basacan?alıcı gözüyle bakıyonda kaslarımı çok sevdiysen öpücük karşılığında göstereyim?ne dersin?"ve bu sapık bana göz kırptı hemen eriyebilirim ama beni karşısında domates gibi kıpkırmızı bırakınca onun haberi olmadan biraz önce aldığım uzun şekeri arkamda saklayarak yanına ilerledim o da şaşırsada daha çok güldü.Gülgül sen olacaklardan hiç haberin yok .Bu çocuk durmadan gülme hobisimi var? tek başına da gülüyorsa yakışıklı demem deli derim.Neyse yanına iyice yaklaştım parmaklarımın üstüne yükseldim bak ya hâla gülüyor gözlerini kapattı bende bu boşluğundan yararlanıp uzun şekeri boynuna dolayıp hafif sıktım geri geri sendelediğinde ayağına çelme taktım tabi o düşerken bende boynunu tuttuğum için onun üstüne düştüm. Durumu anladığımda hemen oturur vaziyete geçtim tam bağırıyordu ki yanımda duran sebze tezgahından elimi uzatıp domates aldım o da düştüğünden beri çırpınıp duruyor bilmiyorki benim dövüş kursuna gittiğimi.Ellerinin üstüne diz kapaklarımı bastırdım acıyla yüzünü buruşturdu bir şey diyecektiki elimdeki domatesi ağzına bastırdım böyle daha iyi oldu kulağına yaklaşarak "beni aptalmı zannettin?şuracıkta gebertirim seni anladınmı beni?"kafasını olumlu anlamda salladı ve üstünden kalktım tam giderken biri saçımı çekti "Nasıl bir psikopat çıktın anlamadım ki?bir insan bu kadar mı deli olur?"ah canım yanıyor şimdi görürsün biraz önce yaptıklarımı hesaba almamış heral bizde hesaba almasını bildiririz.
Arkamı döndüm ve kasıklarına dizkapağımı geçirdim o acıyla yerde kıvranırken bende koşarak otobüse gittim.Aleyna beni eli boş görünce "Ya.. Ceren neden almadın? bilseydim ben giderdim."dedi ben telaşla ürünleri unutmuşum neyse ki otobüste ki görevliler ürün dağıtıyor ben böyle dalarken yüzü sirke satmış bir sapık bindi beni görünce işaret parmağını kaldırıp yukarı aşşağı sallayıp 'öldün kızım sen seni kimse elimden alamaz' bakışları attı ben onun yüzünü gördükçe gülmeye başladım o da benim güldüğümü görünce sinirle yerine gitti.Gülen yüzle Aleynaya dönce gözünü kısıp elini silah işareti yaparak bana tuttu ben elimi 'ben suçsuzum'gibi kaldırdım."Yine ne yaptın Ceren?"dedi bende onun repliği'ni çalarak "vardığımızda"dedim o da merakla bana yavru köpek bakışları atıp durdu 'yemezler canım sen bana anlatmadın bende sana anlatmıcam'bakışları atıp kolarımı belime sardım gece yarısı olduğu için uykuya daldım.
-Alaz anlatımı (cerenle kavga eden çocuk)-
İki gündür adının Ceren olduğunu öğrendiğim güzel kızın peşinden gittim onda ne var bilmiyorum ama beni kendisine çekiyor keşke peşinden gitmeseydim gittiğime pişman oldum .şuanda koltukta oturuyorum ve onu izliyom bu gün bana yaptıklarını hatırlayınca kendi kendime bir kahkaha patlattım herkez bana baktı ve küfür ettiklerini bile düşünebilirim o an Cerenin uyandığını gördüğümde daha da gülümsedim ama bu daha başlangıç Ceren hanım...bu kız bana ne yaptırıyor anlamıyom Aksel bana bakıp "neye gülüyon söylede bizde gülek sıkıldım vallaha " Aksel benim baktığım yöne bakınca Cereni gördü ve sinsi sinsi sırıtarak "anladım ben senin neye güldüğünü"dedi ve güldü itiraz ettim ama dinlemedi ben lafı kime anlattığıma bakmalıydım boşuna çenemi yordu.
-SU-
Saat öğlene geliyordu ve oteldeyiz odamıza yerleştik iki gün sonra işe başlıcaktım bu boşluktan yararlanıp sahile inelim dedik.benim üstümdeki mayo sarı,Cere'nin pembe ,Aleyna'nin siyah .Ayna'nın karşısına geçip yüzüme baktım çok solgun görüküyordu yeşil gözlerim kırmızılaşıp,kumral tenime uygun düz saçlarım yağlanmış saçlarımı sıkıca at kuyruğu yaptım Ceren saçını açık bırakırken Aleyna dağınık topuz yaptı kapıdan çıktığımızda karşı odanın kapısı açıldı ve bilin bakalım onlar kim..?

SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin