BU DA BENDEN SİZLERE❤️

1.6K 59 5
                                    

yaz bitti diye herkese küsüp yapraklarını döken bir ağaç gibiyim. herkes bunun böyle olacağını biliyordu ama engelleyemezlerdi. kimse engelleyemezdi. hala engellenemez. hepimiz bir yanımızı dökeriz. herkes döker. bu bazen, ağaçlar tarafından yaprak' olarak adlandırılır. bizimkisiler ise duygu'. veya his'.
  ve sanırım bazen bir şey istiyoruz, birisi gelsin ve hiç gitmesin diye. tabiki artık benim hayatımda hiç gitmesin diye bişey yok. çünkü gerçekten, kime güvenirseniz güvenin, kimi severseniz sevin. bir gün herkes gidecek. ve canı yanan gene siz olacaksınız. ne demişler, "birileri giden olur birileri yanan." herkesinki elbet böyle değil. sırf karşısındaki insanın dış görünüşünü sevdiği, beğendiği için onunla bi vakit geçirmek ister. ne saçmadır bu? ve her ne kadar kimse bana inanmasa da, ben gerçekten dış görünüşe bakmıyorum. şaka mı yapıyor bu insanlar? bi insanı dış görünüşe göre sevmek nedir? insanların dış görünüşüyle ilgili binbir hikayesi olabilir. ve sen, bu hikayeden hoşlanmadığında arkana bakmadan gidecek misin? çok saçma! mesela sevdiğiniz ve aşık olduğunuz kızların, fiziğine degilde, bir köpeği sevişine aşık olun. sevdiğiniz kızın, göğüslerine degilde, göğüs kafesinin içinde atan o organa aşık olun. ve mesela kızlara gelecek olursam da, bir erkegin kaslarına degilde, kız kardeşine olan sevgisine aşık olun. annesine saygı duyan adamlara aşık olun. annesine kötü davranan insanları çıkartın hayatınızdan. annesine bile kötü davranıyorsa, siz kimsiniz ki onun hayatında? mesela sevdiğiniz insanla hayaller kurun. ama bu cinsel hayallere gitmesin. mesela, bir kız evladınızın olduğunu düşünün. --eğer bunu okuyan bayan ise-- size benzediğini düşündüğünüz bir kız evladı hayal edin. veya herşeyi geçtim. tüm bu hayaller, ayrıldığınızda başınıza yıkılacak. gene siz kötü olucaksınız. veyahut, çocuğunuza bir isim koymuşsanız, o ismi her duyduğunuzda sol yanınızdan birşeyler kopacaktır.
  "acı hissedilmeyi talep eder."* diyordu bi kitapta. eğer karşımda değerli bulduğum insanın o ellerini bir kez tutabilmişsem , karşımdaki insana deli gibi sımsıkı sarılabilmişsem, yüz hatlarını ezberlemek için yüzünden çevirmiyorsam yüzümü, evet, acıyı hissetmek isterim. aslında çoğu insan bunu gerçekten klişeleştiriyor ama iki insanın birbirinin elini tutması kadar muazzam bir şey yok. gerçekten harika bir şey. veya bir yerde bir ortamda uzanırken, bir anda kalbinizin üstünde bir el belirmesi harika bir şey. bunları yapın arkadaşlar. zamanınız varken, hala aynı duyguları besliyorken, yapın. el ele tutuşun. elinizi, onun kalbinin üstüne koyun. boynundaki kokuyu hissedin. saçlarını okşayın. dizlerinde yatın. kitap okuyun. hala beraber iken, bunları yapmak içinde zamanınız varken, geç kalmayın. keşke diyeceğimiz bir atmosfer yok bu dünya da 👌✨

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AHMET BATMAN'IN KİTAPLARINDAN KESİTLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin