LUNAPARK

60 3 0
                                    

Tini den

Yarı finali de gecmistik. Bu bizim için harika bir haberdi. Gerçi bizim gruptan bu kadarını da beklemezdim. O sırada sevincimden yanımdaki kişiye sarıldım. Ki bu kişide Jorge çıktı. O sarildigim icin şaşırdı,sarılmadı. Sonra kollarını beline doladi. O sırada çoook ama çook huzurlu hissettim.

Jorge : Dur tamam bogucaksin beni. Dedi ve gülmeye başladı. Bend de kizardim tabi

Tini : Özür dilerim. Haa bu arada be......

Jorge : Beni affettin mi? Dedi masum bi şekilde

Tini : Evet, affettim. Bu arada istediğimiz herşeyi yapama sözü gecerliyse. Lunaparka gidelim mii?

D-R-Dylan-S-F :Haaaayıııııırr.

Bu sözleri üzerine Jorge onlara kötü bir bakış attı

Onlar :Y - yani e-evet demek istedik.

Jorge : Hadi gidelim o zaman

Lunaparka gittiğimizde etraf çok kalabalıkti. Gelene kadar hiç konusmamıştık. Ama Sessizliği bozan Mechi oldu yine.

Mechi : Dönme dolap, dönme dolap, lütfen lütfen, nilirr.

Bizde mecburen evet dedik. Onun çenesini dinleyemezdik. Aslında benim ve kızların yükseklik korkusu vardı Mechi niye tutturdu anlam veremedim.
Erkeklerle ayrı ayrı vagonlara bindik.
Kızlarla en tepeye çıkana kadar birbirimize sarıldık. Napalım çok korkuyoruz. En tepeye geldiğimizde dönme dolap durdu. Çığlık atmaya başladık

Mechi: Niye durdu şimdi bu lanet şey!
Malia: Bizi buna binden sendin Mechi .!
Mechi: Ama kolunuzdan tutup da zorla bindirmedim.  Erkekler yanımızdaki vagondan bize dövüp duruyorlardı.
Facu: Şu çenenize sahip çıkın ne biçim bi çıglıgınız var sizin.

Jorge: Evet, Biz buraya sizin çıglıgınız ızı dinlemeye değil. ...

Dylan: Eğlenmeye geldik

S-R-Diego: Aynen haklılar

Bizde onlara sinirli sinirli bakıyorduk.
Tini:Vallaha kızlar ben bunlarla 1 dakika bile lunaparkta kalamam,şu araç bi insan ev gitçem. Sizde gelin.

Alba: Ben kalıcam.
Cande: Ben gidiyorum.
Lodo:Bende
Malia: Anlaşılan tek kaldın Albacım sana iyi eğlenceler.
Alba: Daha Mechi beşi demedi
Mechi: Bana hiç öyle bakma bende gidiyorum.

Alba: Off ta-mam
Dönme dolap durduğunda inip çıkışa yürümeye başladık .
Dylan: Kızlar hız treni bu tarafta gelin hadi.
Malia Bak ya bide hadi diyo.
Jorge: Noldu ki
Tini: Bide soruyo musun

Erkekler bizi takmamış. Lunaparkta kalmışlardı.Eve geldiğimizde yürümekten pert  olmuştuk. Odalarımıza çıkıp duş aldık.Ve pijamalarımızı giyindik.Aşağı indik.

Mechi: Oooo kızlar ne tatlış olmuşuz.

Lodo: Yaa Mechi çooook ama çooook tatlıyız. diye dalga geçti biz de güldük. Ama Mechi anlamamış mal mal yüzümüze bakıyordu.
Cande: Kızlar ben çok açım .
Alba buzdolabı na bakmaya gitti.

Alba:Valla en yenilebilir şey, dondurma.
Dondurma yı yedikten sonra sessizce oturduk. Veeee sessizliği bozan Mechi miz.
Mechi: Kızlar hadi final müziğine çalışalım. 
Lodo: Aferin be Mechi 40 yılın başı güzel bi fikir dedin.
Mechi: Niye ki
Tini: Saf yavrum benim
Alba: Ammaaan kızlar hadi şu piyanoya geçsin biri. Dedi

Cande: Tamam kızlar şöyle olucak.......

Fikirlerimiz i birleştirerek ortaya çok güzel bir şarkı çıkardık. Adı:
                CRESİMOS JUNTOS

Evet sevgili okuyucularım inşallah bu bölümü begenmişsinizdir. Lütfen hikayemle ilgili görüşlerinizi yorumlarla belirtin. Votelemek ise sadece 1 saniyenizi alır. SİZİ SEVİYORUM.
HAA BU ARADA YENİ İSMİMİZ VAR KAPAGIMIZ HAYIRLI UGURLU OLSUN.

KAPAK:

AD: SON AŞKIM (JORTİNİ)❤❤❤

Hayalperest yazarınız.........❤💓

SON AŞKIM(JORTİNİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin