Yarışma

84 6 0
                                    


Aslında neden birden ordan uzaklastigimi anlamadım .Neyse saten geri dönmek zorunda kaldım kızlar sayesinde. Olan herşeyi anlattık. Keşke anlatmasaydim diye düşündüm onlarda sanki yeni tanıştığı kızların sorunlarına çözüm mü bulcakti.Galiba bulıcaktılar. Jorge "Tamam bizim evimizde birkaç gün kalabilirseniz "öncelikle ben itiraz falan attım ama kızların o kötü bakışları yüzünden kabul etmek zorunda kaldım sonuçta kalaaşka yer yok. Hemde iyi çocuklara benziyorlar. Malia "Hadi bakalım seçmelere alışmalıyız ama grubumuzun daha fazla kişiden oluşması lazım " söylediği şeye şaşırdım çünkü sabah bana yarışma iptal demişti ben "Kanka hani yarışma iptaldi. "Malia" Haaaa ben sana öyle demiştim ama o sabah ki üzüntümle yanlış demişim o yarışma Dünya çapında olacak " ben" Neee Dünya çapında o zaman hiç şansımız yok " "Hayır hadi bakalım çalışalım o zaman " bunu söyleyen Ruggero söylemişti ben"Ama siz bizim gruptan değilsiniz. " o sırada kızların bakışında ne olduğunu anladım. Ben "ya kızım neden herşeyden en son benim haberim oluyor neyse hadi bu sefer affedildiniz. Hadi çalışalım "dedim öncelikle solo şarkılara başladık dansa geçtik ama ne dansı yapacağımızı hiç düşünmemiştik hay bizim aklımıza. O sırada Mechi gururlanarak ayağa kalktı ve şarkı ile dansın figürlerini gösterdi. Birkaç eklemeyle tamamdı. Dansa başladık.

Lütfen yukarıdaki kişileri benim karakterlerimle hayal edin😊Biraz zor ama 😉

Dans bitmişti ve harika oldu. Sıra seçmelere geldi. Kalbimin atış sesini duyuyordum saçmalama kızım nasıl duycan. Şarkı söylemek için sahneye çıktım.

Acaba seçmeleri gelebilecekler mi?
İnşallah begenmişsinizdir. Yeni bölüm kısa zamanda çıkar. Sizi Seviyorum 💖💞

Ve bunu bırakıp gidiyorum sizi çok seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve bunu bırakıp gidiyorum sizi çok seviyorum

😊💖VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 😊💖

SON AŞKIM(JORTİNİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin