Şaka

85 6 2
                                    

Jorge ' den

Yıllar önce korku filmlerinde kullanılan sinema efektlerine takmistim.Evde bir odada onlar vardı. Kızlara bunlarla şaka yapıcak tık.

Bizim vücudumuzda kan lekeleri vardı .Ama tabiki bunlar keccap (nasıl yazıldığını unuttum sdsdsf) vardı. Arkadaşım Pablo yu eve cağırdıķ. Onun elinde ise kanlı bir bıçak vardı.

Bu bicagin üstünde keccap sürmüştük ve operasyona başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bicagin üstünde keccap sürmüştük ve operasyona başladık. 😊

Tini den

Tam filmin en heyecanlı yerine gelmiştik ki ışıklar birden söndü. Ve laptop un ekranı kapandı. Kızlarla birbirimize sarıldık.Ve konuşmaya başladık.

Mechi :K-k-kizlar sizce orada n-ne o-o-o-oluyor.

Malia:B-bilmiyorum. A-ama korkuyorum.

Lodo : Anneciiiiiiiiiiiiimmmmmm!!!!!

Cande :Karanlık f-f-fobim var benim yaaa! !!!

Alba:Çok k-k-karanlik yaaa!

Ben:H - her ne olursa olsun oraya inmeme....

Bir anda Jorge nin çığlığı duyuldu.

Ben:Inmeliyiz.

M-Me-L-A:Neeeeeeee?!!

Ben onları dinlemeden spreyimi alarak ve telefonumun flash ını açarak aşağı indim. Kızlarda mecburen pesimden geldiler. Aşağı inmemizle çığlık atmanız bir oldu. Çünkü erkekler yerde yatiyor du. Ve başlarında elinde kanlı bıçak tutan bir adam vardı. Hepimiz kaskatı kesildik. Telefonumu yere düşürdüm ve flash kapandı. Karanlık Korkusu ile etrafimizda dolandırarak. Spreylerimzi sikmaya başladık. Ve bir anda ışıklar geldi. Eli bıçaklı adamda olmak üzere bütün erkekler yerde kivraniyordu.

Jorge :Biz bunu neden hesap etmedik.

Biz ise sinirle üzerlerine geliyorduk. Bu ne biçim bir sakaydi. Sonra kızlarla çok yoruldugumuzu fark edip odaya çıktık.

Dylan : Durun kızlar sadece bir sakaydi.

Malia : Şaka mı? Korkudan ölebilirdik.

Bu söze ise erkekler kahkaha attılar. Bunun neresi komik ti. Dylan ise gülmuyordu. Havada aşk kokusu var.

Malia dan

Dylan nın böyle birşey yapmasına çok Şaşırmıştim. O gayet hoş, yakışıklı,cocuklarimin babası, torunlarimin dedesi .... puffff Ayy ne diyorum ben ya. Neyse hayalkirikligina Uğradım.

Lodo dan

Şuan neden aynı yatakta yattigmiza hala anlam veremiyorum. Ama bende izlediğimiz filmin ve iğrenç bir şaka yüzünden fazlasıyla korktum. Bir yatağa 5 kişi sigmaya çalışıyoruz ve Alba nın ayağı üzerimde benimde ayağım birinin uzerinddeydi. Ama kim olduğunu bilmiyorum. Aman kimin umrunda. Bu sakada en çok Diego denen çocuğun pis pis siritmasina sinir oldum. Onu oldurmemek için kendimi zor tuttum allam yarebbim. 😴😴😴😴

SON AŞKIM(JORTİNİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin