TEK HECELİK

167 15 3
                                    

               hyl_yzr3519

TEK HECELİK

Kitabın adı: TEK HECELİK
Kitabın Yazarı: hyl_yzr3519 / Büşra

Kitap Kapağının Üzerinde Biraz Oynamış Olabilirim. 😄 Dayanamadım, Kusura Bakma... hyl_yzr3519 😘

YAZAR HAKKINDA:

Büşra. 19 yaşında. Celal Bayar Üni'de Okuyor. Yazmaya İlköğretimde Başladı. Asosyal Biri ve Bu Yüzden Kendini Kitaplar Okumaya, Birşeyler Karalayıp Hikâyeler Yazmaya Vermiş ve Hissettiği Duygularını TEK HECELİK Kitabına Aktarmış. Bu Kitap, Içinde Yaşattığı Tüm Gizli Duygularının Aktarılmış, Derlenmiş Hali. Yazar, Kitabında Biraz Kendinden, Biraz Hayatın İçinden, Biraz da Hayallerinden Yazmış. Celal Bayar Üni ilk sınıfı Gaziantep'de Okuduğundan, Kitabını da Yazmaya İlk Gaziantep'de Başlamış Ve Bu Sene İzmir'e Geçiş Yapmış. Şu An, Burada Yazmaya Devam Etmektedir.

Yazar İlhamını Kişiden ya da Herhangi Bir Nesneden Değil, Kalbinden Alıyor.. ❤


HOBİLERİ HAKKINDA:

Kulaklığında Çalan En Sevdiği Şarkısıyla Denize Karşı Oturup İzlemek... Dinlemekten Hoşlandığı Şarkı Sedaları Eşliğinde Resimler Çizmek...

☆ YAZAR BÜŞRA'DAN... ☆

"TEK HECELİK Benim Çocuğum. Annelerimiz Bizim Her Başarımızda Sevindiği Gibi, Kitabım Beğenildiçe, Güzel Yorumlar Geldikçe İçimde Tarifi İmkansız Sevinç Yaşıyorum..."

"Kendimi Kötü Hissettikçe Hayal Dünyama Sığınıyorum..."

"Sessiz İnsanlar Çok Şey Yaşar, Anlatmazlar.. Ben de Öyleyim. Kalbim Bana "Yaz" Dedikçe Yazmaya Devam Edeceğim..."


TEK HECELİK Kitabı Hakkında

Kitap Kuma, Berdel, Mafya Konulu Bir Kitap Kesinlikle Değildir. Kurgusu Değişik Ve Hayatın İçindendir. Kitapta Kendinizi Bulabilirsiniz...


KİTABIN İLK TANITIM BÜLTENİNDEN...

"Bir Gün Düşünün, Belki De Hayatınızda Yaşayacağınız Nadir Anlardan Biri. O Gün,  Hayatınızın En Mutlu Olacağınızı Düşündüğünüz Gün... Bir Haber Alıyorsunuz Ve O Gün... Hayatınızın En Acı Günü Oluyor...."


∞ TAZEKAN_ Olarak Benim TEK HECELİK Kitabı Hakkındaki Görüşüm: ∞

Öncelikle, Kitabın Birkaç Bölümünü Okuma Fırsatı Buldum. Daha İsmi Dikkatimi Çekti İlk Başta... Sonra Kapağına Da Özen Gösterilmiş, Hoşuma Gitti. Ön Tanıtım Kısmı Hiçmihiç Uzun Değildi Ama Gizemli ve İnsanda Merak Uyandıran Havası Vardı Bana Göre. Parmaklarım Kendiliğinden "Oku" Kısmına Gitti Ve  Kitabın İçeriğiyle Tanıştım..

Konusu Çok Güzel En Başta. Anneyi Anlatıyor... Aileyi Anlatıyor... Çocukları Anlatıyor... Beni En Çok Etkileyen, Orada Kadının Bulunduğu İki Konumunun Da Güzel Bir Şekilde Anlatılmasıdır.

Mesela: Bir Kadın; Kadındır, Gururludur, Aldatılmayı Affetmez! Gel Gelelim Bu Kitapta Olaya Tek Pencereden Bakılmamış. En Güzel Yanlarından Birtanesi De Buydu Bana Göre. Bir Kadın, Sadece Kadınsa Eğer Aldatılmayı Affetmez Ama Bir Kadın Aynı Zamanda Çiçeği Burnunda Bir Anneyse... İşte, Bundan Sonrası Sevgili Yazarımızın Kaleminden Öper...  🌷

Paylaşmaya Karar Vermiş Ve De Bugün Sizlerle Paylaşmışsam, Zaten Beğenmişimdir Ama Ben Yine De Söyleyeyim: TEK HECELİK kitabını Tek Kelimeyle Beğendim, Tek Kelimeyle Sevdim...

Yazarı Teşekkürlerini İletmiş... Ben Teşekkür Ederim, Böyle Değişik Konuyu Ele Aldığı İçin... Başarılar Dilerim. Kitabın Okuyucularını Bulmasına Aracı Olabilmek Umuduyla....💃💃💃

Belki De Bir Sonraki Tanıtım Sizin Kitabınız Olur Kim Bilir... 🙆

Hadi! Çiçeği Burnunda Tazecik Yazarımız İçin Güzel Dileklerimizi, Kitabı İçin ise Şahsi Görüş ve Eleşirilerimizi Yorum Kısmına Alalım... Aktiv Olun... ✌😄

Birdahaki TAZEKAN'da Görüşmek Üzere... 💋

«TAZEKAN_»

06 Sep.2016
2:33

TAZEKANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin