HUTAME

137 12 3
                                    

          Merve--YILMAZ

Kitabın Adı: HUTAME
Kitabın Yazarı: Merve--YILMAZ / Merve

Kapak Cayır Cayır Değil Mi Sizce De? 😝 🔥🔥🔥

Merve Yılmaz. 18 Yaşında. Yenişehir Anadolu Lisesi 4.Sınıf Öğrencisi. Sivas Doğumlu ve Hâlâ Sivas'da İkamet Etmektedir. Yazmaya İlkokulda Başlamış.


YAZAR MERVE YILMAZ'DAN

"Kitap Yazma Amacım, Kendi Hayatımın Rutinliğinden Kurtulmak."

"HUTAME Kitabını Yazmamdaki Amaç İse, Uzun Zamandır Kurguladığım Hikâyenin Artık Gerçek Dünyamın Da Bir Parçası Olması İsteğimden Kaynaklanıyor..."


HUTAME KİTABI HAKKINDA YAZARI MERVE YILMAZ'DAN

HUTAME İki Gencin Aile Bireylerini Kaybetmesini Ve Gerek Ruhen, Gerek Bedenen Çekilen Acının Büyüklüğünü Ele Alıyor. Hikâyenin Başında Bu İki Kardeş- Demir ve Derin- Annelerinin Öldürülmesiyle Bir Araya Geliyorlar. Onlar, Acılarını Yaşamaya Çalışırlarken, Yaralarını İyileştirecek Tek Şeyin İntikam Almak Olduğuna Karar Veriyorlar.

İşte, Asıl Olayların Örgüsü De Bundan Sonra Başlıyor. İki Kardeş, Annelerinin Katillerinin Peşine Düştükleri Sırada, Derin, Hayatlarını Değiştiren Büyük Bir Gerçeği Öğreniyor. Demir, Kardeş Olduklarını Düşünürken Derin'in Annesinin Günlüklerinden Gerçekleri Öğrenmesiyle Aralarındaki Abi-Kardeş İlişkelerinin Dengesi Bozuluyor.


HUTAME KİTABININ TANITIM BÜLTENİNDEN

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Kadının Ruhu Küldü!
Adamın Nefesi Duman!
Kadının Bedeni Ölüydü!
Adamın Bedeni...
Yaşamak İçin, Elde Kalanları Birleştirdiler...
Kadın Bedenini Verdi!
Adam Ruhunu!
Kadın Külünü!
Adam Dumanını!
Artık Yaşıyorlardı, Fakat Alev Almaları Kaçınılmazdı...
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

HUTAME: Hatm Kökünden Gelir. Bölüp Parçalamak, Kırıp Geçirmek Anlamına Gelir. Cehennemin Tabakalarından Biridir. Kalpleri Saran Ateştir! 🔥❤🔥 (Yandı Buralar....)

© HUTAME Kitabının Tüm Telif Hakları, Sevgili Yazarı Merve--YILMAZ / Merve'ye Aittir! ©


MERVE YILMAZ'IN HOBİLERİ

Gece Yollarda Yürümek... Hafif Esen Rüzgârları Dinlemek... Bedenini Yağmurun Kolları Arasına Bırakıp Yağmurlarda Özgürce Islanmak... Doğa Yürüyüşleri Yapmak... Güzel Bulduğu Anların Fotoğrafını Yakalamak... Film-Dizi İzlemek...


MERVE YILMAZ'IN İLHAM KAYNAĞI

Kendi Oluşturduğu Şarkı Listesi... Günün İlk ya da Son Işıkları...


∞ TAZEKAN_ OLARAK  BENİM HUTAME HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİM ∞

Öncelikle, Kitap- HUTAME- Bir Klişe Kitabı Değildir. Ben De Bir Klişe Müdüresi Değilim. 😝 Kitabın Adına Dikkat Ederseniz Eğer, Kalitenin Kokusunu Benim Gibi Sizler De Alabilirsiniz. 😄 Olayların Örgüsü Çok Merak Uyandırıcı Bana Göre. Hele O Tanıtım Bülteni Yok Muydu? O Tanıtım Der Susarım... Kitabın Daha İsminden Bile Uzun Araştırmaların Yapıldığı Hissedilebiliyor. İçeriğine Gelecek Olursak, Benim En Çok Dikkat Ettiğim Yazılım Şekline Gösterilen Özendi. Kitabın Kabağı Da Gayet Orjinal (🔥) Olmuş. Abzasların Muazzam Aralıkta Olması, Titizlik Derken Kitap Favorim Oldu Diyebilirim. HUTAME -Süreci Önemli Değil- Zaten Biryerlere Glecektir. O Potansiyel Mevcut Kitapta. (Bu Sözümün Altına İmzamı Atarım...) Esas Olan, Keşfedilmiş Kitapları Yeniden Keşfetmek Değil, Böyle Yeni Cevherleri İlk Keşfetmenin Haklı Gururunu Yaşamaktır.✌😄 Bunu Siz De Yapın, Tıpkı Benim Yaptığım Gibi. Birgün HUTAME Artık Milyonlara Hitap Ettiğinde (İnşallah) Sizin De, "Ben Bu Kitabı İlk Keşfedenlerdenim!" Demenin Mutluluğunu Yaşayabilmeniz İçin!

Aile Önemli Husustur (Hele Benim İçin) ve Kitapta Esasen Bu Konuya Değinilmiş. Yazarı Ben de Bugün HUTAME Sayesinde Tanıdım ve Kalemini Beğenmem Sayesinde Bugün HUTAME'yi Burada Sizlerin Huzuruna Sunuyorum... 😍

Kitabın, Kuma Berdel, Mafya Kitabı Olmadığını Söylememe Gerek Var Mı? 😜 Ben De Öyle Düşünmüştüm. ✌😄


VE SON OLARAK! BİR TAZEKAN_ RUTİNİ...

Yazarı Teşekkürlerini İletmiş... Ben Teşekkür Ederim, Böyle Değişik Konuyu Ele Aldığı İçin... Başarılar Dilerim. Kitabın Okuyucularını Bulmasına Aracı Olabilmek Umuduyla....💃💃💃

Belki De Bir Sonraki Tanıtım Sizin Kitabınız Olur Kim Bilir... 🙆

Hadi! Çiçeği Burnunda Tazecik Yazarımız İçin Güzel Dileklerimizi, Kitabı İçin ise Şahsi Görüş ve Eleşirilerimizi Yorum Kısmına Alalım... Aktiv Olun... ✌😄

Birdahaki TAZEKAN'da Görüşmek Üzere... 💋


«TAZEKAN_»

06 Sep.2016

9:08

TAZEKANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin