Kitabın Adı: MEKTUBAT-I AŞK
Yazarın Adı: cinareymen058
YAZAR HAKKINDA
31 Yaşında. Felsefe Öğretmeni. Evli; bir oğlu var. Kullanıcı ismi olarak oğlunun ismini kullanıyor. Yazmaya ilkokulda şiirle başladı. Ortaokulda kısa öykülerle ve günlüklerle devam etti. Üniversitede arkadaşlarının isteği üzerine tekrar şiir ve makale yazmaya başladı. Hayat mücadelesi, iş, evlilik, çocuk; yazmaya ara verdi. Şimdi iki yıldır düzenli olarak yazıyor.
"Genel olarak yazma nedenim; kendimi mutlu ve üretken hissetmem. Bu sitede yazma nedenimse dört ay öncesine dayanıyor. Öğrencilerimin tavsiyesiyle okumaya başladım. Okudukları ve beğendikleri kitapları görünce hayal kırıklığına uğramam ve üzülmem üzerine iyi bir şeyler ortaya çıkarma umuduyla, buradaki ilk deniyimimi yaşamaya karar verdim."
YAZARIN İLHAM KAYNAĞI
"İlham kaynağım; kendi yaşantım, arkadaşlarımın ve öğrencilerimin yaşantıları ve tabiî bir kitap kurdu olarak esinlendiğim yazarlar."
"Klâsik müzik eşliğinde yazmak, ayrı bir keyif ve ilham veriyor. Özelikle, Farid Farjat ve Yann Tiersen'in besteleri...."
"Okumak; Enerjim, Yazmak; Mutluluğum...."
YAZARIN HOBİLERİ
"Hobilerimi gerçekleştirecek yeterli bir zamanım yok ama işim en büyük hobim."
"Film&Dizi izlemek, özellikle sinemada film izlemek."
"Evde iş yaparken ve yolda kulaklıkta müzik dinlemek. Evdeyken dinlediğim müziği yüksek sesle söylemek."
"İnsanların yaşam hikâyelerini dinlemek."
"Doğadaki güzellikleri izleyerek sırları keşfetmek."
"Evin dekorasyonunu kafama estiğinde değiştirmek."
"Eşya ve kıyafetleri yeniden tasarlamak."
"Ebruli yapmak."
MEKTUBAT-I AŞK YAZARDAN
Kitap ilk bakışta klâsik bir aşk hikâyesi olarak görülebilir ancak bölümleri okudukça sosyolojik ve psikolojik durumla başbaşa kalacağınızı düşünüyorum. Hayal kırıklığı hepimizin yüzleştiği beton bir duvar gibidir ancak keşke dediğimiz ve şer gibi görünen bu ruh huzursuzluklarımız bizleri hayatın mucizeleri ile karşı karşıya getirir. Kendimiz bile şaşırır kalırız. Baş karakterlerimiz Yin Yang felsefesini içinde taşıyan, geceyi ve gündüzü örnekleyen, hayatı seven, düştüğünde kalkmasını bilen güçlü kadının simgesi Mor'u temsil eden genç kızdır. Sanat onun vazgeçilmezidir. Yarım kalan hayallerini gerçekleştiren sanat aşığı ve birden bire ortadan yıllarca kaybolan sevgilisinin sevgisiyle yılmadan hayata tutunma mücadelesi verir. Kötüler ise entrikalarla bu hicranı yaşatanlardır. Kader her zamanki gibi devreye girerek sır perdesini aralamasını sağlayacaktır. Bu kitap genel olarak teknolojiyle yaşayan içi boşaltılmış sevgi fukaralarını, ten istismarcılarını eleştirmektedir. Sanat ve tarihe farklı bakış açılarını görmek, gezilere çıkmak isteyenleri misafirim olarak en iyi şekilde ağırlayacağımın sözünü veriyorum.
MEKTUBAT-I AŞK Tanıtım Bülteninden
Kördüğüm gibi bağlamışsa kalpleri kader,
Sevda bağını koparmaya kimin gücü yeter?
Bir mektup teklifiyle başladı her şey...
Sanata âşık, hayalleri yarım kalan, feminist olmaya çalışırken aşka tutulan bir kız...
Hayalleri gerçekleştiren şiir yürekli bir adam...
Kavuşmaları erteleyen, entrikaların sınavlarını yüklenen yaşamlar...
Kalpten öte, ruha mühürlenmiş, mahrem sayılıp kimselere anlatılmamış, hırpalanır diye paylaşılmamış bir aşk...
Rüyalarla beslenen, kavuşma ihtimali azaldıkça daha da büyüyen bir sevda...
Diyar diyar aşka boyanan aşk kokulu şehirler...
Kum saati geri çevrildi.
Başladı onsuz zaman.
Yadigâr oldu, Hazan'ın gecelerine,
Umut kokulu Hicran...
Bu hicranın sebebini birlikte çözmeye, sır perdesini aralamaya var mısınız?
Teknoloji olmadan da aşk yaşanır diyorsanız, buyurun, konuk olun satırlara...MEKTUBAT-I AŞK TAZEKAN_ dan
Merhaba. Yepyeni, şiir gibi bir kitapla karşınızdayım. ✌😄 Çok heyecanlıyım, nereden başlayacağımı bilmiyorum. Nostaljik havasını veren bir kitap kapağı, şiirsel bir ismi, engin ilim ve bilimlerin yer aldığı müthiş bir kurgu. 😍 Manevi, sosyal, psikolojik, coğrafi, tarihi olmakla her yönden katkısı olacak bir kitaptır.💕 Kitap Shakespeare'in şaheseri, 'Romeo ve Jülyet'den sahneyle başlıyor. ❤ Aşkın saf haline konuk olabileceksiniz. Her türden duyguyu yaşayacağınız, kıymetli bir eserdir. Keşfedin, okuyun, ilminize ilim katın... 🌷
•Son Olarak•Yazarı teşekkürlerini sundu, ben teşekkür ederim. Her yönden ufkumuzu genişleten, dopdolu hikâyeyi bizlerle de paylaştığı için... Yazarımıza Başarılar Dilerim. Kitabın Okuyucularını Bulmasına Aracı Olabilmek Umuduyla....💃💃💃
Belki De Bir Sonraki Tanıtım Sizin Kitabınız Olur Kim Bilir... 🙆
Hadi! Çiçeği Burnunda Yazarımız İçin Güzel Dileklerimizi, Kitabı İçin ise Şahsi Görüş ve Eleşirilerimizi Yorum Kısmına Alalım... Aktiv Olun... ✌😄
Birdahaki TAZEKAN'da Görüşmek Üzere... 💋
«TAZEKAN_»
21 Sep.2016
11:50
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAZEKANLAR
Teen Fiction┈┈╱▔▔▔▔╲┈┈╭┈┈┈┈╮ ┈╱╰┳╮┈╭┳╲┈┊TazeKan┊ ┈▏╰┫┃┈┃┣╯▏╰┓♫♫♫╯ ┈╲┈┃▋┈┃▋╱┈┈╰┓┏╯┈ ┈┈▏▔▔╰┓▔▏╰━━┻╯┈┈ ╭╮╲┈┈╰╯╱╭╮┈┈┈┈┈┈ ╰╲╲▔▏▕▔╱╱╯┈┈┈┈┈┈ ┈┈╲▔┈┈▔╱┈┈┈┈┈┈ Bendeniz TazeKan'ın Logosudur! Bir TazeKan olaraktan, TAZE KANLAR'IN Peşindeyim! Ben, Wattpad'de TAZEKANLAR aray...