(Yoongi ortak konuşmaya -HoseokHobie- adlı kişiyi ekledi.)
(SkyMin ortak konuşmadan çıktı.)
(Yoongi SkyMin adlı kişiyi gruba ekledi.)
Yoongi ; Gruptan çıkmıyorsun.
Yoongi ; Hoseok sana bütün olayları anlatacak.
Yoongi ; Bu olayı yüz yüze konuşmak istiyordum ama şuan Japonya turunda olduğumuz için buradan açıklama yapacak.
Yoongi ; Hoseok,bana anlattığın herşeyi harfi harfine Deniz'e anlatıyorsun.
HoseokHobie ; Özür dilerim. Her ikinizden de.
Yoongi ; Devam et.
HoseokHobie ; Deniz,senin ilk iş gününü kutlayacağımız günün bir önceki gecesinde menajer hyung beni şirkette dans pratiği yaparken yakaladı. Ardından da PD'nimin yanına gittik. Sizin ilk buluşmanızın fotoğraflarını gösterdi.
HoseokHobie ; -Onların ayrılmasına neden olarak rol oynamak zorundasın Hoseok. Eğer yapmazsan haber kanallarında kötü bir imajın olduğuna dair skandallar yer alabilir- dediler.
HoseokHobie ; Kötü bir imajla anılmak istemiyordum. Tanrım! Kim isterdi?
Yoongi ; Kendi bencilliğinden dolayı Deniz'in hastanelik olmasına sebep oldun, mutlu olmalısın Hoseok?
HoseokHobie ; Hyung.. Bak bunları konuşmuştuk.. Asla isteyerek yapmadığımı biliyorsun! İlk kabul etmedim ama beni imza günlerine koymamakla tehdit ettiler. Promosyonlara katılmayacağımı söylediler!
Yoongi ; Deniz?
Yoongi ; Duydun değil mi?
Yoongi ; Hala birazda olsa Hoseok'a kızgınım. Ama yine de ona hak vermek zorundayım.
HoseokHobie ; Hyung! Ne zaman sizi kötü duruma sokacak şeyler yaptım! 6 yıldır beni tanıyorsun,lütfen beni yanlış tanıma.
Yoongi ; Deniz'den bir özür dilemen gerekiyor. Seninle aramızı düzeltmiş olmayı umuyorum.
HoseokHobie ; Deniz?
HoseokHobie ; Hyung, cevap vermiyor?
Yoongi ; Deniz. İnat etme ve cevap ver. Sana tüm doğruları açıkladı.
SkyMin ; Hayır, bir şey düşünüyordum.
Yoongi ; Ne?
SkyMin ; Şirket bizi biliyor mu?
Yoongi ; Evet. Konumuz bu değil, Hoseok hadi.
HoseokHobie ; Deniz, o gün öyle söylemek zorunda kaldığım ve aranızı mahvettiğim için çok üzgünüm. Hastanelik olduğun içinde kendimi suçlamaktan başka bir şey yapamıyorum. En azından beni affettiğini söyleyemez misin?
SkyMin ; Seni affedeceğim tabi ki Hoseok. Ama bunu şuan yapabileceğimden emin değilim.
SkyMin ; Bana zaman vermen gerekiyor.
Yoongi ; Japonya'dan dönüşte siz ikiniz bu olayı çözseniz iyi olur.
Yoongi ; Yoksa kıçınıza tekmeyi yersiniz.
HoseokHobie ; Ya!
SkyMin ; Ya!
Yoongi ; Aww... Aynı anda yazdınız. Sizi gidiler sizi...
SkyMin ; Kes sesini Yoongi.
(SkyMin çevrim dışı.)
Yoongi ; Aldırma Hoseok,o her zaman böyle laf atıp kaçıyor.
HoseokHobie ; Siz.... Tuhafsınız hyung...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU ARE MY FAN! m.yoongi | BxG ✅
FanfictionMinType : Kakaotalk ID'ni bayrağın arasındaki not kağıdına yazmışsın. SkyMin : Bunu Min Yoongi'ye verdiğimi zannediyordum,yoksa yere mi düşmüş? MinType : Hayır,bana verdiğinden emin olman için sana mesaj attım. SkyMin : Bu demek oluyor ki? MinTyp...