Streľba

298 20 0
                                    

Kayla:
Vošli sme dnu. Všade samý ľudia, nikde sme sa nemohli dostať. Asi po 20 minútach sme prišli k baru. Max objednal drinky. Sadli sme si a rozprávali sa. Drink bol taký dobrý, že som si musela dať ďalší a ďalší. Keď som si objednala asi 4, nebol tu. Tak som sa rozhodla tancovať. Tancovala som s nejakým chalanom, myslím si, že sa volal Daniel. Bola som moc opitá a Daniel ma ťahal do kabíny, aby ma znásilnil. Pripútal ma a dával mi dole nohavičky. Už si rozopínal gate, bolo mu vidno svojho kamaráta, keď v tom niekto vošiel dnu. Strelil mu facku a odopol ma. Boli sme asi
v strede a niekto má chytil za boky a pritiahol si ma k sebe. Vytiahol zbraň a vystrelil na strop. Všetci sa zohli, až na Maxa.
,, Zabite ho!"- zakričal. Nie, ozvala som sa. Pozrel sa na mňa. Max neváhal, vytiahol zbraň a zabil ho. Odpadla som. ( Keď vidím mŕtvolu odpadnem).

Max:
Skoro som o ňu prišiel. Omdlela, tak som ju zaviezol domov a položil na gauč, keď ležala bola taká nádherná. Ľahol som si k nej a zaspal.

Položila si ruky na moju hruď a preto som sa zobudil. Chytil som ju okolo pasu a pritiahol si ju k sebe. Bože, ja som taký debil, hovoril som si v hlave. Po chvíli vstala a namierila si to do kúpeľne. Po nej som nasledoval ja. Keď som sa obliekol, rozhodol som sa, že pôjdem domov. Chytila ma, otočil som sa a pobozkala ma. Nečakal som ani sekundu a spojil som naše pery. Po chvíli sme sa od seba odtiahli, pre nedostatok kyslíka a išli sa najesť.

Pozrel som sa do chladničky, ale tam nič nebolo. Opýtal som sa Kayli, či ide so mnou do obchodu.

Kúpili sme:
Mlieko, nesquik, hl.múku, olej, vajca, soľ, cukor, papriku, Coca Colu, minerálky, pečivo a maslo.

Po ceste domov som stretol svoj gang. Kayla sa s nimi zoznámila. Išli s nami domov. Nemohol som si nevšimnúť, ako sa stále díva na Lucasa. Po ceste sme stretli Bossov gang. Velil mu Daniel!

D:,, Smith! Ja pozerám, zas si si našiel novú štetku! Ty máš ale šťastie!"
K: ,, Ja nie som štetka, ty debil!"
D: ,,Krásna, sii! Keď s ňou skončíš, požičiame si ju!''
____________________________________
Ták, ďalšia časť. Dúfam, že sa vám páči. Je to môj prvý príbeh😉.

Mafiánová dcéraWhere stories live. Discover now