Škola!!!

279 17 0
                                    

Kayla:
Pííp! Pííp! Pííp! Prekliaty budík! Vstanem a idem do kúpeľne si urobiť rannú hygienu. Samozrejme sa nezabudnem nalíčiť. Oblečiem si:

Škola je o 3 ulice ďalej, ale neskoro určite neprídem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Škola je o 3 ulice ďalej, ale neskoro určite neprídem.

Pred školou uvidím skupinu chalanov a jednu babu. Ignorujem ich a pokračujem v ceste do riaditeľne. Riaditeľ mi podá knihy a ukáže, kde mám triedu. Vojdem dnu a nikto tu nieje. Z tašky vytiahnem knihy, mobil a slúchadlá. Zapnem si hudbu.

,, Ahoj!". Niekto má potľapká po ramene. Otočím sa a uvidím: Maxa, Selenu, Lucasa, Bena a Johana. Som rada, že tu aspoň niekoho poznám. Odložila som mobil aj slúchadlá a pozerala sa, ako do triedy prichádzajú študenti. Keď bolo v triede plno, prišla nejaká namachlená fiflena. Všetci ( okrem mňa, Maxa, Bena, Seleny a Jona) jej uvoľnili miesto. Celú hodinu sa rozprávali s jej bandou.

Konečne skončila škola. Max odišiel skôr a ja som musela ísť sama domov. Mala som pocit, že ma niekto sleduje. Bolo to ako v nejakom horore. Cesta mi netrvala dlho. Keď som prišla domov, urobila som si úlohy a išla som si pozrieť film. Zaspala som. Zobudil ma zvonček. Stopla som si film a išla otvoriť. Bol tam Max. Vošiel dnu a sadol si na gauč. Po chvíli ticha sa ma opýtal, či si môže so mnou dopozerať film. Prikývla som a zapla ho. Hlavu som si položila na jeho rameno a zaspala.

Max:
Zaspala na mojom ramene. Pomali som ju zdvihol a išiel som s ňou do jej izby. Jemne som ju položil a následne som si k nej aj ľahol. Ležal som pri nej a díval sa na ňu. Bola taká sladká. Po hodine sa na mňa otočila a následne aj zobudila. Prisunula sa bližšie. Svoje ruky som obmotal okolo jej pasu. Opýtal som sa, či by so mnou nešla na zmrzlinu. ,, S radosťou!"- skríkla. Vstala ako strela a do rúk si zobrala penny. Ja som si zas zobral svoj skate a vyrazili sme.

Dali sme si trojkopčekovú a sadli si na najbližšiu lavičku.,, Ou! Bože! Ja to chcem!"- zakričal niekto. Otočil som sa a uvidel zmaľovanú Sandru s Cameronom. Kayla sa tiež na nich pozrela. Cameron sa k nej rozbehol a ona ma rýchlo chytila a ťahala niekam preč. Sandra a ja sme boli zmetený. Cameron nás dobehol, chytil Kaylu za pás a pritiahol si ju k sebe.

Kayla:
,,Pusť ma!"- kričala som. Po 10 sekundách ma pustil. Rýchlo som sa rozbehla k Maxovi a objala ho.
Otočila som sa a pozrela na Camerona.
C:,, Vidím, že si si za mňa našla náhradu!"
K:,, To skôr ty si ma opustil v tedy keď som ťa potrebovala!"
C:,, Myslela si si, že ťa musím stále obskakovať!"
K:,, To som sa akože mala trepať do Mexika pešo!"

Do očí sa mi nahrnuli slzy. Max ma objal a odišli sme. Celú cestu domov som plakala. Keď sme prišli domov, opýtal sa ma, odkiaľ poznám Camerona? Pozrela som sa mu do očí a spustila som:
,, Cameron bol môj frajer. Po piatich rokoch, keď zomrela moja mama, som mala s ním ísť na dovolenku k moru. Zbalená a natešená som čakala, kedy už konečne príde! No neprišiel. Večer som si išla ľahnúť do našej izby. Zrazu som počula v chodbe buchod. Išla som dole a videla, aako tam robíí nniečo s nejakou štetkou! Potichu som odišla s bytu a išla za poručníkom Smithom. Spala som u neho. Na ďalší deň mi asi každých päť minút prišla buď SMS-ka alebo mi zavolal. Ignorovala som ho. Po týždni to vzdal a potom, teda až doteraz som ho nestretla."- skončila som svoj dlhý monológ.
____________________________________

Chceli by ste ďalšiu časť, kde by som Vám ukázala, ako má zariadený dom Kayla a Max?

😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍

Mafiánová dcéraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora