Epilóg

206 14 3
                                    

O päť rokov neskôr:
Kayla:
Pred štyrmi rokmi sa mi narodil  krásny syn. Volá sa Dominic (Dominik). Má štyri roky a veľmi sa podobá na Jacka. Mali sme s Jackom (Joker) nádhernú svadbu. Máme aj dcéru. Volá sa Elizabeth. Má jeden rok. Ona sa zasa podobá na mňa. Lucy má tiež dve deti. Bývajú na Slovensku a veľmi sa im tam páči.

Máme obrovský dom pri mori. Teraz sa chystám na misiu. Už som oblečená, nalíčená ale aj učesaná. Zbehnem dole do kuchyne a poviem Hanne, nech dá pozor na deti. Potom vojdem do obývačky a uvidela ako moji drobci sedia na gauči a pozerajú rozprávky. Dominic má na kolenách Elizabeth a spolu tam sedia. Keď ma zbadajú, rozbehnú sa za mnou.,, Mamííí!"- zakričia obydvaja naraz. Ja si čupnem a Dominica si posadím na jedno koleno a Elizabeth na druhé. ,,Kam ides mamicka naša?"-opýta sa Elizabeth. Mamička musí odísť do roboty. Po týchto slovách som im dala pusu na líčko a odišla za Jackom do auta.

Na mieste:
Vystúpila som z auta a zamaskovala si zbraň. Prišli sme tam a vymenili sme si kufríky. My sme prepočítali peniaze a oni odvážili náš kufrík. Nesedel mi tvar peňazí. Zobrala som jednu z peňaženky a druhú z kufríka. Zo začiatku mi sedeli ale neskôr som si uvedomila, že má iného muža na obrázku. Ukázala som to Jackovi. On neváhal a strelil po jednom guľku a potom sa začala prestrelka. Všetci strieľali aj ja ale mojou prioritou bol Jack. Snažila som sa ho nájsť. Keď som ho zbadala, mierili na jedného a za ním bol druhý. Rýchlo som bežala za ním. Jack vystrelil na jedného a ten druhý neskôr na neho. Hodila som sa po Jackovi a zbalila ho na zem. Jack omdlel. Zrazu som zacítila čudnú bolesť pri srdci. Pozrela som sa na to miesto a videla som krv. Potom som videla iba čierne.
____________________________________
Ďakujem všetkým čo tento príbeh čítali💗. Dúfam že sa vám príbeh páčil👍. Budem písať ✍ pokračovanie. Kto chce, môže si ho prečítať👓. Poteší ma comm💬+ votes⭐. Dúfam, že sa vám bude aj ten ďalší príbeh 📖páčíť. Nájdete ho na mojom prifile. A ospravedlňujem sa za všetky gramatické chyby v tomto príbehu.

Vaša -cookies826😘💋💗

Mafiánová dcéraOù les histoires vivent. Découvrez maintenant