💖Milujem ťa💖

173 12 1
                                    

Ráno som sa zobudila na zvuk budíka. Vstala som z postele a ustlala ju. Namierila som si to do kuchyne kde som urobila ranný rituál. Zo šatníka som vybrala:

Urobila som si mačacie oči a učesala si dva priberané vrkoče. Na plecia som nahodila ruksak, zobrala Iphone a okuliare.

Sadnem si namiesto a zapnem hudbu. Lucy sa rozpráva s Olíviou a ja si píšem s Cameronom. Dnes po škole sme sa dohodli, že si pôjdeme zajazdiť na skateboarde.

Posledná hodina je telesná. Sedím na lavičke a čakám kým sa rozdelíme. Prvý tým:
- Viki
- Emma
- Merry
- Samantha
- Hanna
- Andrew
- Lucas
- Claus
- Ben
Druhý tým:
- Olívia
- Lucy
- Kayla (JA)
- Michaela
- Cameron
- Edward
- Max
- Charlie
- Zayn.
Začali sme hrať pribrala som Edwardovi. On prihral Lucy a ona strelila do brány. GÓÓÓL!!! Znova sme rozohrali a loptu mal Cameron. Prihral mi ju a ja som strelila druhý gól! Rozohrali sme a loptu získal Lukas. Chcel prihrať svojmu bratovi Clausovi ale ja som mu ju zobrala. Prihral som Olívi. Ona prihrala Zaynovi, ten Charliemu a Charlie mne. Chcela som ju chytiť ale niekto ma potkol a ja som letila na zem. Claus prišiel ku mne a pomohol mi zodvihnúť sa. Zobral ma na ruky a odniesol za sestričku Embr (neviem ako sa to píše). Pozrela mi nohu a usúdila že si mám ísť domov odpočinúť. Noha  bolia strašne. Chodiť som vôbec nemohla. Povedala Clausovi nech ma zoberie domov. Opatrne ma vzal na ruky a odniesol do jeho auta. Položil ma na zadné sedadlá.

Opatrne ma dal na posteľ a prikryl. Po niekoľkých minútach som zaspala.

Na druhý deň:
Ráno som sa zobudila. Všimla som si ako sa po mne Claus díva. Čo je?! ,,Nič. Si strašne zlatá keď spíš. Ešte aby som nezabudol Joker dnes nepríde a dnes o 8 večer u mňa. Lebo robím párty." Dobre, prídem a nevadí keď tam prespím? ,,Nie, v pohode. Tak sa zatiaľ maj."

Po 5 minutách som sa rozhodla, že vstanem z postele. Ustlala som ju a pobrala sa do kúpeľne. Vyzliekla som si oblečenie a vošla do sprchového kútu. Namydlila som si vlasy a potom telo. Nechala som to chvíľu pôsobiť a potom som to zo seba zmyla. Vyšla som zo sprchy a utrela si telo a následne som sa obliekla do čiernych legín s bielym nápisom Adidas, potom som si dala biele tielko a obula unicorn papučky. Zišla som dolu po schodoch do kuchyne kde som si urobila palacinky. Keď som dojedla bolo akurát na hodinách päť. Usúdila som, že je najvyšší čas sa chystať. Vbehla som do kúpeľne a vyfénovala si vlasy. Keď som ich mala dostatočne suché, išla som do šatníka, kde som si vybrala oblečenie, ktoré som si následne obliekla:

 Keď som ich mala dostatočne suché, išla som do šatníka, kde som si vybrala oblečenie, ktoré som si následne obliekla:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Potom som sa nalíčila a pol hodiny vyberala účes. Nakoniec som zvolila:

Zavolala som Lucy, že za desať minút pred parkom a ona prikývla

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Zavolala som Lucy, že za desať minút pred parkom a ona prikývla. Do kabelky som si dala ešte svoj Iphone a išla ku parku. Pred parkom som videla stáť Lucy. Mala vlasy v drdole. Čierne šaty s výstrihom cez celý chrbát.

Keď sme dorazili pred Clausov dom, privýtal nás jeho brat Lucas. Vošli sme dnu a do nosa mi udrel dym z cigariet a alkohol. Do pohárov sme si naliali tiež niečo alkoholické. Keď som mala v sebe niekoľko promile, rozhodla som sa ísť tancovať. Tancovala som s Clausom. Vyzeral sexy. Ruky mi položil na boky a ja svoje na jeho ramená. Pritlačil ma k sebe čo nejviec. Nebola medzi nami žiadna medzera a ja som pochybovala, či sa to aj dá. Očividne hej. Čelo som si oprela o jeho hruď a on mi do vlasov dal bozk. Pozrela som sa naňho. Neváhal, pobozkal ma a ja som vyskočila na neho. Obmotala som si nohy okolo jeho bokov. A on išiel do jeho izby. Položil ma na posteľ a neprestal ma bozkávať. Rukami mi chcel rozopnúť tričko. Kayla, spamätať sa. Chodíš s Jokerm a vieš ako ho miluješ. Tentoraz som si uvedomila čo robím a rýchlosťou svetla som sa od neho odtrhla. On sa na mňa pozrel Prečo? Claus, vieš ja mám chalana ktorého milujem. Nechcem ho podviesť. ,, Kayla, ja ťa tiež milujem. Počkám kým to budeš cítiť aj ty." Zatiaľ budeme kamošmi. Prikývol a vrátili sme sa na párty. Napísala som Lucy, že idem už domov.

Otvorila som vchodové dvere. Vošla do Jokerovej izby. V tej tme som nevidela nič, tak som sa ani neprezliekla. Ľahla som si na niečo, teda skôr niekoho. Bol to Joker. Posadil sa a ja som si na neho sadla obkročmo. ,, Kayla, čo tu tak neskoro robíš?" Milujem ťa. Povedala som a ľahla si do postele. Po chvíli som počula jeho odpoveď.,, Aj ja teba." Naklonil sa ku mne a dal mi krátku pusu. A ja som teraz mohla spokojne zaspať. Lebo som vedela, že tu dole na mne predsa len niekomu záleží.
____________________________________
Ďalšia časť. Konečne máme polročné prázdniny💥. Posnažím sa pridávať časti každý deň👏, ale neviem či sa mi to podarí😭.Poteší ma comm+votes💖.

Vaša -cookies826😘😘

Mafiánová dcéraOnde histórias criam vida. Descubra agora