''Melis ! Şu yataktan kalk artık yoksa okula geç kalacaksın.'' dedi annem.Ahh lanet olası okul.Sabahın köründe kim okula gidip bi saat hocaların dırdırını dinlemek ister ki ? Annemin daha fazla bağırmasına katlanamayıp yataktan kalktım.Bugün yeni okuluma başlayacaktım.Hemen lavaboda işlerimi görüp dolabımın önüne geçtim.Eskiden okula elime ne gelirse giyerdim ve fazlasıyla çalışkan bir tiptim.Ama artık herşey değişti.Artık eski Melis yoktu , eski Melis babasıyla birlikte ölmüştü.''Melis ! Hadi ama ilk günden geç kalıcaksın.'' diye bağırdı tekrar.Hemen elime kot şortumu ve onun üzerine bol beyaz tişörtümü aldım ve giydim (Resimdeki kıyafetler).Makyaj yapmayı hiçbir zaman sevmemişimdir.Bu yüzden sadece parlatıcı sürmekle yetindim.Hemen ayağıma beyaz converselerimi giyip aşağı annemin yanına mutfağa gittim.Birkaç lokma yiyip masadan kalktım ve anneme ''Ben çıkıyorum.'' dedim ve çantamı alıp çıktım.Okul fazla uzak değildi 10 dakikalık yol yürümek gerekiyordu.Hemen kulaklığımı çıkarıp şarkı dinlemeye başladım.Jessie J'nin Who's Laughing Now şarkısı çalmaya başladığında sırıtmaya başladım.Bu şarkıyı seviyordum.Okula vardığımda okulu incelemeye başladım.Annem beni zorla özel okula göndermişti.Ben istemediğimi söylediğimde bana eğitiminin harika olduğuyla ilgili birşeyler zırvalamıştı.Bu arada lise 3'e gidiyorum.Normalde 4'e gitmem gerekiyo ama babamın ölümünden sonra bir sene boyunca okula hiç gitmemiştim.Ben dalgın bir şekilde okulun içine giriceğim sırada bir çocuk hızla gelip bana sert bir şekilde çarptı.Ben yere düştüm ama çocuk utanmadan ''Önüne baksana be.'' dedi.Tamam çocuk aşırı yakışıklı olabilirdi ama beynide bir o kadar boştu.Salak kendisi çarptığı halde bana suç atıyordu.Hemen ayağa kalkıp ''Asıl sen önüne bak gerizekalı.Hem sen çarpıyosun hemde bana suç atıyorsun.'' dedim.Birden sinirlenerek yanıma geldi.''Ne dedin sen duyamadım.'' dedi bende direk ''Bence sen gayet iyi duydun canım.''dedim ve ne zaman toplandığını bilmediğim kalabalığı yarıp okula girdim.Ahh ama çocuk çok yakışıklıydı.Harika sexy vücudu , yeşil sert bakışları , sarı rampa saçları ve çatık kaşları..Kesinlikle kusursuz.Ahh ne diyorum ben ya ? Melis kendine gel kızım.Kendimle konuşmam bittiğinde çoktan müdürün odasını bulmuştum.Kapıyı çaldım ve içeri girdim.Müdürle biraz konuştuktan sonra beni sınıfıma götürdü ve herkese tanıttı.Daha sonra boş bir yere oturmamı söyledi ve ben de bir kızın yanına oturdum.Kız gülerek ''Selam ben Alex tanıştığıma memnun oldum.Bu arada sen o kızsın dimi ?'' ''Bende memnun oldum da neyden bahsettiğini anlamadım.'' ''Bahçede Cody'e kafa tutan kız sendin dimi ? Herkes seni konuşuyor.Sen gittikten sonra Cody sinirden deliye döndü.Kendine dikkat et Cody sana bunun bedelini ödeticektir.'' dedi.Bana çarpan çocuğun adı demek Cody'miş.''Umrumda değil.Hem en fazla ne yapabilir ki ?'' dedim.Kız şaşırmıştı.''Onu tanımıyorsun.'' dedi.''Sende beni tanımıyorsun.'' dedim ve zilin çalmasıyla ayağa kalktım.Kız da kalkıp ''Hadi sana okulu gezdirim''dedi sevecen bir şekilde.Onu kırmayıp kabul ettim.Alex bana kütüphaneyi , yemekhaneyi gösterdi.Şimdi de spor salonuna gitmeye başladık.Spor salonuna geldiğimizde yalnız olmadığımızı farkettim.''Bakın kimler gelmiş ?'' dedi sinsi bir sırıtışla.Gözleri açık yeşilken koyulaşmaya başlamıştı bile.
Devamı +2 yorumdan sonra gelir :))