Bölüm 5

5 2 0
                                    

Haksızlık mı yapıyordum ? Birine olan sinirimi başka birinden çıkarmak bu değilmiydi  ben böyle biri değilim kimsenin kalbini kıramam diye düşünerek cevap verdim.

- Kusura bakmayın. Aramızda tatsız olaylar oldu konuşmuyoruz ve haberim yok ondan nerde ne yapıyor inan umrumdada değil.

Hemen bir cevap geldi askerde olsa nerde anında yazıcak :))

- Anladım haberim yoktu siz kusura bakmayın bilmiyordum ee nerede oturuyorsun ?

- Bahçelievlerde peki ya sen ? dedim.

- Aa aynı mahallede oturuyoruz o zaman nasıl karşılaşamadık acaba ? :)

Karşılaşmamıştık çünkü 2 senedir evden çıkmıyordum pek biraz mahallenin arıza kızıydım başım hep beladaydı :) :)

- Bilmem hem pek çıkmıyorum hemde mahalledekilerle pek arkadaşlığım yok ondandır. dedim.

- Hmm anladım.

Kestirip atıyormuydu yoksa konuşcak birşey mi bulamamıştı ? Ama bence bu fırsat kaçmamalı tanımak istediğim adamı tanımanın tam zamanıydı..

- Sen neden izin aldın ki bayram değil seyran değil..

- Parmağımı sakatladımda 2 hafta izin verdiler. :)

Parmağını mı sakatladı nasıl yanii çok mu kötüydü acaba ne demeliyim ki aa ne oldu dersem çok mu umursamaz olur ayy kıyamam dersemde abaza sanar ne yapmalıyım ki acaba.. diye düşünürken bir mesaj daha..

- Havuzda yüzümüze bakmıyordun mesajlarıma cevap vermiyordun hayatındaki kişi şanslı biri..

Beni mi deniyordu ? Amacı ilişki durumumu öğrenmek miydi yoksa muhabbet açmakmı ??

- Benim sevgilim o günde yoktu. O günden bu güne kadar olmadıda.. Bakmadım çünkü tanımadığım insanlara pek bakmam ilgilenmem he bide parmağına ne oldu ?? dedim birden.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasak Aşk Ve Kötü DostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin