Multimedya : Bade
Hatırlatma:
Ben şuan öyle ona bakıyordum. Yavaşça eğilip kendi yanağını benim yanağıma değdirdi ve şu iki kelimeyi fısıldadı.
" Seni .. Seviyorum."
Yeni Bölüm :
Almila'nın gözünden:
Sanırım şoka girdim. Aslında beni sevdiğini tahmin ediyordum. Ama bu kadar çabuk kendine itiraf edebileceğini ve bana söyleyebileceğini hiç düşünmemiştim.
Evet , bende onu seviyordum. Yani onu her gördüğümde içimde bir şeyler kıpırdanıyordu. Şimdi tam sırasıydı.
" Batıkan... Imm ...Şey...Bende seni"
" Hı ?"
Romantizm -afedersiniz ama- bok oldu. Ama ben bozmucam.
"Diyorum ki , bende seni seviyorum. "
Birden beni kucağına aldı. O sırada istemsizce bir çığlık attım.
"Batıkan napıyorsun?!"
Hiçbirşey demedi ve beni arabanın koltuğuna oturttu.Evimin önüne geldik. Bade'yi merak etmiştim.
" Sonra görüşürüz " Dedi ve gitti.
Telefonumu çıkartıp Bade' yi aradım. Çaldı , çaldı açtı.
" Kanka noldu ya ?! Ne yaptı o manyak çocuk sana?!"
Yüzümde salakça bir gülümseme oluştu.
" Kanka biz Batıkan'la sevgiliyizz.."
" NEĞĞ?" Diye cırladığında , telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.
" Evime gel anlatıyım " dedim ve telefonu kapattım. Hala kapının önünde olduğumu farkedip içeri girdim.
Mutfağa girdim ve kendime sandviç hazırladım.
Annem bana torbayla kan göndermişti. Henüz hiç içmemiştim. Kan torbasını da alıp içeri geçtim. Koltukta yayılıp sandviçimi yedim.
Kan torbasına baktım. Susamıştım sandviçten sonra. Kana çekildiğimi hissedince irkildim. Kan torbasına uzandım ve elime aldım.
Tıpasını açıp , kafamı biraz geriye attım. Tadı yoktu. Yani insanların içtiği su ne kadar tatsızsa vampirlerde de o kadar tatsız sanırım. Ama içtikçe güçleniyordum.
Kan torbası bittiğinde kapı çaldı.
Kapıyı açtığımda Bade üstüme atladı ve ,
" Dökül yoksa seni öldürürüm." Dedi ve beni bırakıp salona geçti. Onun bu tutumuna kahkaha attım. Bende salona girdim.
Koltuğa oturdum . Yüzümde salakça bir gülümsemeyle ona baktım. Herşeyi anlattım ve tepkisini ölçmeye çalıştım.
Öncelikle cümlemin sonunda, ağzında KOCAMAN bir 'O' işareti yerini aldı. Sonra kahkaha atmaya başladı.
Neden kahkaha attığını sorduğumdada ,
" Kızım , çocuğu kendine aşık etmişsin! Neden bu kadar erken açıldı sanıyorsun ?!"
Bilmiyordum ki ... İlk defa garip duygular hissediyordum ve onun duygularını veya bana aşık olup olmadığını bilemezdim. Ama beni sevdiğini kesinlikle biliyordum. Bir erkekle bu kadar yakınlaşmamıştım ki hiç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bir Vampirim (İlk Hikayem)
VampierÇok güçlü ama bu gücünün farkında olmayan Almila'nın hikayesi.