☇ bello

277 19 0
                                    

HOHOHOHO . Selamat sejahtera, selamat bahagia, selamat warga warga Wattpad sedunia.

Err, bukanlah sedunia, paling pon yang faham bahasa Melayu tak berapa nak betul nih. Haii, belajar tinggi tinggi pon, bahasa sendiri fail.

Tak tak, habuk masuk mata je. Bukan nak nangis.

Anyway, kami, warga warga muda belia yang sihat walafiat ni, nak jugak sumbang sesuatu.

So, kitorang sepakat nak tubuhkan satu idea shop untuk author author berbakat tapi kekeringan idea. Kami sedia membantu semua.

Tapi, kitorang pon nak bayaran jugak >.<

So here is the golden rule :::

1) Please credit us

Suka hati korang la nak mention acc ni, atau state kat foreword yang korang adopt idea daripada shop ni. Kita saling bantu membantu, biar terjalin hubungan yang baik. Kan?
Kalau nak dedicate chapter pon takpe, asalkan mention or at least letak je nama acc ni.
:33

Sebenarnye, tu jela yang korang kene buat. Senang kan?

Tapi, dah alang alang, tu, please jangan curi atau ciplak idea kitorang. Penat tau nak terangkan macam mane idea tu berjalan(?) and all, pastu korang curi camtu je. Tanamkanlah rasa bertanggungjawab dan amanah wahai anak anak Malaysia. Kalau korang nak campur campur idea pon boleh, but please credit us well.

Lmaoo

So, bile korang dah pilih plot mana korang nak, comment je "Nak ambik yang ni" and then, gunalah sepuasnya. Dipersilakan untuk tukar tukar siket jalan cerita, tajuk, character or whatever yang kitorang tulis kat situ. Jangan pulak tukar sampai dah memang lain 100% daripada ape yang korang adopt ;;

Janganlah malu malu pulak nak comment. Kitorang pon, kalau rajin jela, sediakan tips cane nak tulis leklok ke, nak update setiap hari ape ke, nak buat timeline cane.

Mesti tulah salah satu sebab korang malas nak tulis. Tapi don't worry, kalau rajin, kitorang tolong. Asahlah bakat mu wahai orang orang muda !

So, sampai sini jelah dulu. Papaiiii !!!

muahmuah

☇ flashback : a story ideas ✈ malayWhere stories live. Discover now