☇ 3

195 10 3
                                    

  - possible title :

a) gadis blog
b) girls why?
c) heart stealer

  - brief summery :

     "Kau kan yang buat blog tu?"

          "Ha..? Ma .. macam man .. mana aw .. awak tau?"

     "Aku kan stalker kau."

     - story line :

      Aku bukanlah budak nerd ke apa. Aku budak biasa je, yang takde sape pun tau kewujudan aku. Orang lain selalu expect aku belajar 24/7 sebab aku budak pandai. Tapi aku tak pun. Aku penulis blog. Langsung tak kisah pasal pelajaran.

    Blog or diari bergerak aku. Memang tak sah kalau aku tak tulis walau sehari. Followers tak lah ramai mana tapi ramai yang kata dorang envy cara aku enjoy life aku. Apa yang dorang cemburu pun aku tak faham tapi at least bukan aku sorang la yang enjoy life aku dengan stalk crush aku.

   Aku ade crush, dia perfect sangat. Tapi nak banding ngan aku, jadah ape la. Macam potato je.

     Tapi bila satu hari tu dia tanya aku kalau aku yang buat blog tu, confirm la bergetar lutut. Crush cakap ngan kau siott. But .. bila dia cakap lagi yang dia stalker aku, tetiba aku rasa pelik sangat. Meremang bulu roma beb.

    And aku terus private kan segala post aku yang aku cakap pasal crush aku, but the next day he keeps on bothering me.

   PLEASE I DON'T WANT THIS EVEN THOUGH I DID ENJOY THIS.

   

 Okayy, first mohon jangan kecam kami sebab buat girl tu tak nak pun dating ngan crush dia. Alaa, uoll paham la, kita semua kan nak drama bagai. Also mohon jangan pelik sebab kitorang pun tak paham followers dia yang kata dorang jealous ngan cara dia enjoy life dia walaupun dia sebebnarnya stalk crush dia hampir 24/7.

   #yolo

  Kalau nak drama kan, buat lah girl tu tak boleh nak dating ngan crush dia sebab dia nak pindah lagi bape bulan. 

  Okayy, depends on you guys la :''

☇ flashback : a story ideas ✈ malayWhere stories live. Discover now