- possible titles :
a) river
b) all mine
c) hot summer day- brief summery :
"WEYH AKU DAH PENAT DENGAN HIDUP AKU TAU TAK! TAKDE SAPE FAHAM AKU! AKU NAK MATI!!"
"Pahal kau menjerit can orang gila tu?! Tengok ikan aku dah lari !!"
- story line :
Bukan salah aku kan pak cik tu punya ikan lari? Sape suruh dia memancing kat tempat yang tak banyak ikan macam kat tasik tu? Tah tah dia saje nak kacau sesi luah perasaan aku ni.
Aku fed up la dengan hidup ni. Setiap hari semua benda aku buat salah. Aku buat salah, aku tak buat lagi lah salah. Sampaikan aku rasa nak bunuh diri je. Pastu tetiba lak pak cik stranger marah aku sebab aku menjerit melepaskan tekanan.
SUKA HATI AKU LA.
Aku tak kacau life kau kan? Taman tu public kan? Eshh, geramnye aku !!
Tapi kalau dah pak cik tu hensem, muka licin bagai, takkanlah aku nak marah pulak. Seganlahh. Ai nak jadi gadis yang manis lagi ayu gak. Tapi kalau dah dia pun tetiba luahkan tekanan dia kat aku, aku nak buat apa.
OH MY GOD, TAK SANGKA KITORANG DATING FREE CAMNI.
Haa, dipersilakan lah untuk tukar tajuk tu /lari keluar sebab malu sangat/
Err, kalau tak sweet mana boleh tambah ayat chiaa chiaa kat mana mana. Kalau dalam fikiran kitorang, watak perempuan tu macam free spirit siket. Kesah apa pulak dia nak buat apa pun. YOLO beb.
Tapi yang lelaki tu, buatlah kadang kadang dia pulak malu kalau perempuan tadi tu buat tah pape. Macam panjat pagar ke ape. Haa, baru sweet an?
Hmm, depends on you guys punya imaginasi la :)
YOU ARE READING
☇ flashback : a story ideas ✈ malay
RandomIdea sentiasa mencurah macam air terjun tapi bila nak tulis tu, susah tahap dewa. Sampai nak nangis pon ade. ☇ flashback - we will help you : )