- possible titles :
a) locker
b) key to your heart
c) pink letter- brief summery :
"Weyh, jadi fake girlfriend aku jom?"
"Haa? Pahal pulak? Tak nak aku!"
"Alaa, please la. Aku kesian kat locker aku tu. Setiap hari dia kene tampung surat la, hadiah la dari perempuan lain. Kalau kau ada, maybe takde sape nak penuhkan locker aku dah kan? Dah lah hampir semua benda warna pink. Sakit mata aku tengok"
- story line :
Nasib lah kan jadi potato kawan ngan budak handsome. Popular pulak tu. Aku rasa aku memang jadi fab potato je kalau duduk ngan dia.
Takpelah, aku nak tumpang populariti gak HOHOHOHOHOHO
But kalau dah kawan ngan lain jantina mesti akan ade satu moment di mana kau akan fall kat dia, and aku tengah mengharungi perasaan tu. Tapi macamlah dia akan pandang aku. Lagi banyak lah perempuan lain lagi baik dari aku.
Sampaila satu hari dia suruh aku jadi fake girlfriend dia sebab dia kesian kat locker dia. WHAT?
And dia siap kata yang dia sakit mata lagi tengok surat bagai warna pink ..
YANG TULIS SURAT PINK TU AKU LA. KAWAN BAIK KAU SENDIRI.
Sedihnya hidup cinta bertepuk sebelah tangan ni ...
Huaa kesian betul kat girl tu. Nak kata kene reject, tapi bukanlah reject apa kan. Tak tau lah nak describe feeling tu happy ke sedih. Anyway, kalau nak tukar siket jalan cerita tu semua bolehlah.
Tapikan lot jadi fake gf bagai ni dah overused tapi kitorang tambah siket elemen2 lain biar story korang nanti jadi unik. HOKHOKHOK
/flip hair
YOU ARE READING
☇ flashback : a story ideas ✈ malay
AcakIdea sentiasa mencurah macam air terjun tapi bila nak tulis tu, susah tahap dewa. Sampai nak nangis pon ade. ☇ flashback - we will help you : )