Poglavlje 19-Naš prvi sastanak

459 26 0
                                    

"Pa šta ste radili vas dvoje tamo?" Liam je pitao dižući obrve sa zlim osmehom. Oštro sam pogledala u Harrya i na uglu oka sam videla tužnog Zayna.

"NE MOGU DA VERUJEM DA ME VARAĐ!! I TO SA NIALLOM!" Louis je isplakao dolazeći do mene i povukao me u medveđi zagrljaj. Zadavila sam se malo. "Zašto? Je li zbog Irskog akcenta?"

"Louis, ne želiš da znaš. Plus, KAKO SE USUDJUJEŠ? Ti, koji ne varaš sa zvaničnom devojkom! Ti nepoverljivi izdajniče!" Isplakala sam lažirajući da sam povredjena.

"Znaš da te volim," izjavio je ali sam samo pogledala u stranu.

"Naša priča je gotova, medvediću. Moraš to da prihvatiš i da me pustiš," rekla sam nežno osećajući se kao prokleti psiholog.

"Nikad! Dobiću tvoju ljubav nazad!" Obećao je držući me za ramena i drmajući me malo. Pukla sam u smeh i uskoro su se svi momci i devojke pridružili na našu dramatičnu scenu. Rekla sam ranije, trebalo bi da budemo u sapnunici.

"Uhvatio sam Alex kako pleše, zato smo se tako zadržali," Niall je odgovorio i pogledala sam ga sa široko otvorenim očima.

"To nije bilo šta sam video," Harry je iskomentarisao i htela sam da ga udarim po sredinu face. Stolicom.

"Neverovatna je! Morate da je vidite. Pokušao sam da je ubedim da igra za nas ali neće!" Plavušan je istakao.

"Bravo za osvajanje, Nialler!" Harry je zezao i videla sam Nialla kako crveni.

"Ne, ali ozbiljno, neverovatna je," ponovio je i sve oči momaka su bila uperena u mene. Odmah sam zarežala mrzeći ovoliko pažnje.

"Alex je nekad igrala balet," Bella, izdajica, je rekla momcima. "Bila je neverovatna, najbolja na našem času, ali je odustala. Nisam znala da još plešeš."

"Ne plešem." Niall je prevrnuo očima. "Samo sam se glupirala okolo jer je pesma sjajna. Pored toga, pala sam kada sam se spuštala posle okreta, tako da nisam dobra više. Niall preuveličava."

"Moramo da vidimo," Liam je izjavio i ponovo sam zarežala. "Molim te, igraj za nas sutra."

"Ne! Rekla sam Niallu da neću plesati ni za koga, zato ne insistirajte. Sad, hajdemo, gladna sam!" Protestirala sam i krenula.

Nisam dobra u tome više, plesanje me povredjuje jer sam a nekad volela previše ali nisam mogla da nastavim. Sad je to deo moje prošlosti i nisam htela da ulazim u to.

Kako sam hodala, uskoro je ruka skliznula na moja ramena i mogla sam da osetim toplo telo pored mene. "Žao mi je," šapnuo je i odmah sam prepoznala njegov miris i akcenat. "Samo mislim da si sjajna i da ne bi trebala da ostaneš u senci. Talentovana si, Alex,"

"Ali nemam telo i nikad neću imati. Možeš da vidiš, Niall, imam obline, nisam mršava i volim hranu, jedem kao kamionista. Ne mogu više da budem balerina, čak iako želim."

"Okej. Neću više gurati. Idemo u Nandos i budimo srećni!" Nasmejala sam se sa njim i zagrlila ga obmarajući glavu na njegovo ramr. Čula sam refren awwa od pozadi i pocrvenela sam, ali se nisam pomerila, mnogo mi se svidja gde sam, pored Nialla

Nakezila sam se kad sam se setila šta se desilo u studiu, šta mi je rekao i koliko smo blizu bili. Ne mogu da verujem zašto mu se svidjam i da idemo na sastanak. Verovatno ću dobiti nekoliko 'rekla sam ti' ali me nije briga, presrećna sam.

***

Momci imaju koncert sutra uveče, što znači da imamo slobodno večeras da radimo šta hoćemo. Za mene je to značilo izlazak sa Niallom i imala sam knedlu u grlu i te dosadne leptiriće koji me izgleda nikad neće napustiti.

Backfire (Niall Horan) Prevod Na SrpskiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora