Offf.Ce repede a trecut si vacanta de vara.Vreau sa merg iar cu baietii in turnee si sa mai rad de cat de agitati erau cand trebuiau sa intre pe scena.
"Maaaiiaaaa!!Hai la masaaaaa!"
Aud cum Louis ma striga de zor din bucatarie.Mai pot auzi si cum cineva se impiedica pe hol.Mdaaa.Cred ca e Niall.Cand vine vorba de mancare e primul.Cateodata stau si ma intreb.CAT POATE COPILUL ASTA SA BAGE IN EL?
"Vin acum!" Ii raspund lui Louis.
Ma ridic de la birou,imi inchid leptopul si cobor scarile pentru a vedea ce mancare mironolanta a mai facut Louis.Cred ca a comandat de la Nando's.
"De ce nu ai putut sa stai in camera?Asa puteam sa iti mananc si portia" spune Harold bosumflat.
"Auzi?Zilele trecute m-a sunat Simon si mi-a spus ca te-ai cam ingrasat.Ai grija sa nu devii un balen in devenire."ii spun si incep sa rad in hohote.
Harry a bolborosit ceva acolo si dupa si-a bagat capul in mancare.
"Daca vreti sa va certati va rog sa o faceti in living si nu aici in bucatarie?Cineva incearca sa manance aici!"zice ofensat frezatul in timp ce isi ridica mainile in aer.
Ii arunc o privire ucigatoare si ma asez la masa.
"Maya?"ma intreaba Liam.
"Dap Lili."
"Zilele astea trebuie sa mergem sa iti cumparam caietele pentru liceu si hainele necesare."
"Mdap.Si ar trebui sa ii intrebam si pe fratii Dolan cand vin in Londra."
"De ce ai vrea sa ii intrebi asta?"ma intreaba Zayn cu gura plina de cartofi prajiti.
"Deoarece suntem in aceeasi clasa si i-am promis lui Ethan ca vom merge inpreuna la cumparaturile pentru scoala.Si te rog,foloseste si tu un servetel.Doar nu ai devenit ca Niall."ii zic șpreiatului.
"Heeeeii."striga Niall ofensat.
*************
"Pe bune Grayson?"il intreb eu pe frezatul de langa mine.
Mda evident.El si cu Zayn seamana leit.
Si daca va intrebati de unde ii cunosc pe acesti mirobolanti...Ei bine am fost la un Meet&Greet acum o luna si am devenit cei mai buni prieteni si dupa am aflat de la Ethan ca vor reveni in Londra deoarece va incepe scoala.
"Ce?"ma intreab Gray.
"Chiar e nevoie sa iti cumperi 5 perechi de blugi?"
"Pai da.O pereche pentru fiecare zi a saptamanii."imi raspunde acesta.
Ethan nu mai putea de ras atunci cand ma vedea ca tip la Grayson.
"Si daca intr-o zi vei avea Sport?Ce te faci?Doar nu vei face in blugi?"il lumineaza Ethan pe geamanul sau.Uneori mi se pare ca Ethan e mult mai destept ca Grays,dar uneori imi dispare sentimentul acesta.Este ca si cand vreau sa imi fac temele uneori,dar dupa imi trece repede acest sentiment.
"Ethan!!"
"Sa stii ca ai dreptate.Acum hai mai repede ca trebuie sa imi cumpar si pantaloni de trening."spune frezatul numarul 2.
M-am intors la Ethan si i-am afisat o privire ucigatoare dar el nu a spus nimic si a continuat sa rada in hohote in timp ce fratele lui ma luat de mana si m-a tarat prin toate magazinele posibile pentru a isi cauta pantaloni de trening.Eu i-am spus ca pot sa ii dau o pereche de colanti de la mine dar m-a refuzat.Asa oferta nu ar fi trebui sa o rateze.
****************
"In sfarsit!"spun eu asezandu-ma pe scaunul de la KFC.
"Mie imi spui?Cred ca am cumparat jumatate de mall."imi raspunde Grays.
Ethan a continuat sa rada.
"Auzi...Dar tu de ce esti asa de tacut azi,huh?"il intreb eu pe Ethan.
"Dar nu sunt tacut.Am ras de voi!"raspunde acesta.
"Bine,bine."
*********************Heeiiiiiiaaaa.Imi pare rau cu nu am mai postat nimic de ceva timp dar parca nu imi place asa de mult povestea.Multumesc tuturor celor care imi citesc cartea.Va iubesc!❤️❤️
~Mojo~ xoxo