🎈Maya🎈
Dupa cele 5 ore in masina cu cei 5 idioti nu imi mai trebuie.Am ascultat glumele minunate ale lui Harold,la care nimeni nu radea,dupa Louis a inceput sa spuna glume si ale lui erau chiar reusite,Niall a mancat intr-una,Liam citea o carte iar fratemio ca de fiecare data,isi facea parul.Din pacate,nu am ajuns inca in L.A si suntem inca in autocar.
"Cioc,cioc..."spune Harry pentru a mia oara.
In acel moment,ma ridic de pe canapeaua masinii care avea buline negre?Dafaq,Simon!Sunt baieti,nu papusi Barbie.Ma ridic si imi dau ochii peste cap.M-am dus la Niall,care se juca pe telefon.Acesta imi zambeste inocent,si ma saruta.Nu trece mult timp si il aud din nou pe Harold.
"Cioc-Cioc!"in acel moment m-am enervat asa de tare incat am luat i perna si i-am dat cu ea in cap.
"Asta este pentru ca ma enervezi cu glumele tale!Si daca te mai aud o data ca spui o gluma te dau afara din autocar si te las sa faci Autostop pana maine."il amenint eu pe Edward dar el nici macar nu ma asculta.
****************************
"Am ajuns!"spuse Paul.Eu ma ridic de pe scaun,si fug inspre usa.Ies din autocar si ma pun in genunchi pe asfalt.Toata lumea se uita la mine ca la un extraterestru.
"Aleluia.Mersi doamne ca mi-ai dat rabdare in acel autocar."spuneam eu ca o nebuna.
"Maya,te rog ridica-te de jos.Vei raci,si nu voi avea eu grija de tine."spune Liam.
"Si in plus,sa stii ca se uita lumea la tine."spune fratemio.
"Nu ma vei ingriji tu,ci ma va ingriji Zayn!"spun eu ranjind victorioasa.
"Nu te uita la mine.De abia am grija de Hatchi,dar sa am grija de un puradel ca tine."spune acesta ducandu-se la Perrie.Stai sa vezi tu,periuta de dinti,doar sa vezi ce iti voi face cand ajung la hotel.
"Bine!Nu am nevoie de tine."spun eu bosumflandu-ma.Dar deodata simt niste manute mici care imi inconjurau spatele.Aveam mai multe variante.Dat sigur nu era Niall,pentru ca el are mainile mai mari.Stai...Asta este Beea.Si eu care credeam ca Louis iar face glume prostesti.
"Gata,sis!Nu avem nevoie de ei."spune aceasta si eu rad.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Si insfarsit am ajuns la hotel.Logic ca nu pot sta singura.Eu trebuie sa stau cu Harry si Beja.Yeey,Va fi party hard.Bine,trebuie sa stau si cu Niall.Asta chiar nu ma derenjeaza.Dupa ce a trebuit sa ne despachetam lucrurile,eu m-am asezat in pat si am inceput sa ma uit la televizor,trebuia un idiot sa ma intrerupa.
"Maya,vreau si eu sa ma uit la meci?"spune Harold.
"Nu,Garry.Si eu vreau sa ma uit la televizor asa ca du-te in camera lui Louis,el sigur se uita la acelasi meci."ii spun eu uitandu-ma in continuare la The Vampire Diaries.Uuuuu,sezon nou.STEFAN SALVATORE VA FI AL MEU.Adica,da.
"Maya,lasa-ma sa ma uit la televizor."spune acesta mai mult smiorvaindu-se.
"DOAMNE,OMULE.LASA-MA IN PACE.DU-TE SI UITA-TE CU LOUIS CA NU MORI.DOAMNE,NU ARE VOIE OMUL SA SE UITE LA TELEVIZOR DIN CAUZA TA.GATA.AM TERMINAT CU ACEASTA DISCUTIE."spun eu deja nervoasa.Niall se uita la mine ca la extraterestrii si radea,BB radea de mama focului,iar Harold se uita in jos suparat.
"Ok,ma voi duce sa ma uit la Louis in camera la meci si tu te poti uita la televizor linistita."spune aceata suparat.
"Vin si eu cu tine."spuse Beja.Lasa ca o sa te bat eu cand vii inapoi in camera.
"Si uite cum am ramas singuri."spun eu uitamdu-ma la Niall.
"Ce a fost cearta aia cu Harry?"intreaba acesta.
"Doamne,habar nu am."spun eu razand si acesta vine langa mine si ma ia in brate.
"Offf,de ce nu pot si eu sa imi fac o trupa?"intreb eu deja exasperata.
"Pai,ai face o trupa grozava cu bajetii aia 4 cu care te-ai intalnit la Paris.Mai tineti legatura?"ma intreaba aceata invercand sa faca un accent smecher dar nu prea ia iesit.Imi aminteac atunci cand Liam il invata pe Niall cum sa faca BeatBox,dar Niall mai mult il scuipa.
"Mdoap.Sunt de treaba baietii aia."ii spun lui Niall dar el arata putin gelos.Awwwww,Niall e gelos.
"Hai mai,nu fi gelos.Stii cat de mult te iubesc nu-i asa?"ii spun eu lui Nipple al meu facand o fata de catelus plouat.
"Stiu,dar eu te iubesc mai mult."spune acesta sarutandu-ma scurt pe buze.
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
"Nu vreau!"le spun eu revoltata ciudatilor din fata mea.
"Te rugam!"imi spun ei mie.
"Nu voi veni cu voi la plaja."le spun eu dezgustata.Acum trebuie sa le mai vad si suncile.Nu este de ajuns ca le vad fetele in fiecre zi?
"Uite,poti sta cu Perrie,Danielle,Eleanour si Beea."imi spune Lian.
"Ok,dar vreau sa planificam ceva.Daca voi spune ca nu vreau in apa,nj voi merge si diseara trebie sa mergem in parcul de distractii si la mall."le spun eu iar fetele dau din cap in semn de aprobare.
"Dar...."spune Louis dar eu nu il las sa termine propozitia.
"Niciun dar,ori ne veti duce in parcul de distractii ori eu mu voi veni cu voi la plaja."le spun eu maimutelor din fata mea.Cateodata stau si ma intreb,cu ce au gresit fetele alea de stau cu niste miriapozi ca ei.Bine,pe Niall il scoatem din ecuatie,el si asa este ca un miriapod deci...el eate miriapodul meu.
"Ok,va vom duce in parcul de distractii."spun acestia iar noi toate zambim victorioase.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Plaja era foarte frumoasa.Nisipul fin care era sub picioarele noastre ne alinta talpile iar marea ne cam astepta sa venim.
"Cine ajunge primul in apa este cel mai destept."spune Louis in gura mare,uitandu-se toata plaja la el.
"Doamne,cu ce ti-am gresit de mi-ai dat asemenea prieteni si un asemenea frate."spun eu uitandu-ma la el ca la masini straine.Fetele au inceput sa rada si ne-am continuat drumul catre plaja.Ne-am decis sa ne asezam maj aproape de apa ca sa ii putem vedea pe baieti.
Ne-am asezat pe sezlong si am inceput sa ii privim pe baieti cum se "jucau"in apa.Parea mai mult ca isi acot ochii sau ca se ineaca decat a joaca dar nu este nimic.Este ceva de genul vezi un domn/o doamna pe strada cu un caine si el te musca de picior si ala /aia e ceva de genul :"Nu-i nimic,doar se joaca."
"Eu zic sa mervem sa ii despartim ca nu prea cred ca o sa termine cam curand."le spun eu fetelor.Am intrat in apa dar dupa nici macar o secunda ma trezesc cu niste maini in jurul meu.Era Niall.O doamne!Este asa de frumos fara tricou.O DOAMNEEEE!FANGIRLING OVER ONE DIRECTION(NIALL HORAN).
Deodata il vad pe.........Si uitati si acest capitol.Yeey.Sa il savurati cu placere pentru ca altceva nu mai primiti.Sa nu uitati sa le cititi si pe celelalte.Va puuupiex muuult.