🎀Maya's pov🎀
*Dimineata*
Am avut cel mai frumos vis.Stai!Acela nu a fost un vis,a fost realitatea.Offf.As vrea sa dorm pentru totdeauna dar nu prea se poate.Razele soarelui imi intrau in ochi,si cand spun ca imi intrau in ochi chiar asa era.Dar cand esti intr-o camera cu cea mai buna prietena a ta si esti intr-un hotel cu 4 idioti.Dap 4,Liam nu este asa de idiot dar uneori intrece si el limitele.Dupa cele 10 minute de incercari pentru a ma da jos din pat,in sfarsit am reusit.M-am dus la baie sa imi prind parul,si sa imi fac rutina de dimineata.Mi-am facut un mic dus,m-am spalat pe dinti si am iesit din baie.
"Mhmm,ciudat.Beea nu este in camera.Cred ca am dormit eu prea mult si au coborat la masa.Meh!"spun eu si dupa imi dau seama ca eu am inceput sa vorbesc singura.Doamne!Sunt mai rau ca matusa Stefania.M-am dus sa imi aleg ceva din geanta.Mi-am ales o rochita albastra cu o fundita mov in talie si niste Conversi albastrii.Vreau sa spun ca mi-a fost foarte greu sa aleg cu ce ma voi incalta,deoarece am o multime de conversi.Ce sa faci atunci cand ai un frate vedeta.Trebuie sa castig si eu ceva din asta,nu?Okei.Revenind la ce vorbeam.Mi-am dat cu putin fond de ten si putin tus.Mi-am pus un lantisor,cercei si cateva bratari.Parul mi l-am orins in doua codite si am coborat repede sa vad daca ceilalti mai sunt jos sau daca nu au plecat la repetitii pentru ultimul concert de la Paris.
"Ahh,cartela!"am tipat eu in gura mare.Uitasem sa imi iau cartela si telefonul.Ce?Nu sunt obsedata dupa telefon,dar daca ma va suna unul dintre idioti trebuie sa raspund.Dupa ce am inchis camera,m-am gandit sa iau liftul si sa cobor.Dupa ce am asteptat 3 minute bune ca acel lift afurisit sa apara,m-am urcat in el dar mi-am dat seama ca nu eram singura ci langa mine era un brunet superb.Ahhh.Maya,linisteste-te!Esti intr-o relatie.Te rog,sa te linistesti!
"Hei!Eu sunt Nash!"se intoarce acesta spre mine zambind.OMG!Nu pot sa cred!Fangirling mai rau ca la 5 Seconds Of Summer.
"Bbb...una.Eu sunt Maya.Incantata de cunostinta."îi spun eu bajatului super-uper-duper dragut din fata mea.Pana am mai discutat noi despre tot felul de chestii neinteresante,liftul a ajuns la parter,iar acolo ii puteam observa pe precinii mei cum radeau,si efectiv pe Niall care manca.Tipic Niall.
"Pai,atunci,ne mai vedem."spune acesta si imi intinde o hartiuta.
"Ce este asta?"il intreb eu nedumerita.
"Daca mai vrei sa vorbim candva,ma poti suna sau ai contul meu de Kik dar si de Skype scrise acolo."spuse el inrosindu-se oleaca in obrajorii sai.
"Desigur.Iti voi trimite un mesaj cu numaru meu."ii spun eu zambind.
"Ok.Paa"imi spuse el.
"Paa."ii zic eu.
Mi-am luat ramas bun de la el si am plecat spre masa celor 9 cred crai si craiese de la rasarit.
"Sal,Beja!"spun eu razand.Ceilalti au inceput sa rada de numele oe care i l-am dat Beei,dar pe bune,BEJA GURA DE SARPE e frumos.Sa trecem la altceva pentru ca aceasta carte nu este despre Beja.
"Sal,Mojo!"imi raspunde ea.Iar ceilalti iar bufnesc in ras.Cred ca au o mare problema,trebuie dusi la doctor urgent.
Niall dupa ce termina de ras,ma vede si ma ia in brate.
"Buna dimineata,raza de soare."imi spune el mie si imi da un sarut pe frunte.
"Hei,babe!"ii zic si il iau in brate.
Ceilalti se uitau ca la noi ca la extraterestrii.
"Ce va uitati asa?Nu aveti FASHION TV acasa?"le soun eu iar Niall chicoteste.
Ma uit la Niall si el la mine,apoi amandoi ne uitam la Zayni.El a schitat un zambet si a venit si ne-a imbratisat.
Eu eram mai confuza ca un chinez care s-a dus in Romania.
"Ma bucur pentru voi."ne spune acesta.
Eu am schitat un zambet si ma uit spre Beea.A venit spre Niall si i-a spus:
"Fi atent,tu,nehalitule,daca o sa ii frangi inima sau o sa o superi o sa te disec.Kapis?(nu stiu cum se scrie dar nu-i bai ca avem valoare d-aia mare)
Toti incep sa rada si el da din cap in semn ca da.Dupa ce am mai stat la virba ca niste pirande in piata mare,Liam trebuia sa ne spuna ca trebuie sa mergem sa ne facem bagajele ca sa le avem facute,deoarece vom pleca imediat dupa ce vor termina concertul.Nu ne-a spus unde deci ma pot astepta sa ne duca in Canada sau China.
"Maya?"Ma striga Eleanor.
"Asta este numele meude cand m-am nascut!"ii spun eu iar aceasta chicoteste.
"Se vede ca este sora cu Malik."zice Danielle.
"Adica ce insinuezi,Peazer?"o intreb eu.
"Nimic,doar ca semeni foarte mult cu el la comportament si la imbracaminte.Bine ca nu esti si tu obsedata de parul tau ca altfel Niall ar fi trebuit sa iti cumpere cu sacii fixativele."spune Perrie.
"Eu sa seman cu el/ea?"spunem amandoi la unison.Cand ne-am auzit,ne-am uitat unul la altul si am zis:
"Idiotule!" "Rasfatato!" "Necivilizatule!" "Fricoaso!"
Si alte chestii pe care le spunem in fiecare zi.
Dupa ce ne-am certat mai rau ca niste tate,am plecat in camerele noastre sa ne facem bagajele.Eu le aveam facute,nici macar nu m-am mai sinchisit sa ma misc de pe canapea,si ma uitam la Beea care alerga prin toata ca sa isi faca bagajele.
"Beja,stai calma!Nu vine apocalipsa."ii zic eu razand.
"Hahahaha,ce gluma buna.Deschide gluma sa intre geamul."spune ea sarcastica si arunca in mine cu.....Stai,aia e o piatra?Prea tarziu sa ma feresc,caci m-am trezit cu o piatra in cap.
"Multumesc mult,chiar aceam bevoie de un cucui."ii zic eu sarcastica.
"Scuza-ma Momo.Dar vreau sa termin bahajele astea pana la concertul baietilor."spune ea.
"Pai de ce nu ai zis asa,te pot ajuta eu."ii spun si ma ridic dar nu prea am facut bine deoarece m-am impiedicat si am cazut pe jos lovindu-ma la nas.
"Auu.Asta chiar a durut."soun eu in timp ce vedeam ca din nasul meu curgea sange.Curgea mai rau ca,Cascada Niagara.
"Mojo,esti bine?"ma intreaba ea si ma uit la ea cu o privire gen:"Tu vorbesti serios?".
"Oare tu ce crezi?"o intreb eu.Si ea ma ajuta sa ma ridic si merg la baie sa ma curat de sange.
*Peste 2 ore de facut bagajul lui BB*
"Aleluia!Credeam ca nu se mai termina cu tot bagajul asta."spun eu in timo ce m-am asezat in pat.Banuiesc ca aratam mai rau ca un iepure cu cozile alea in cap si rochita aia pe mine dar nu este niciun bai pentru ca de aceea sunt o Malik.
"Stiu,zici ca plecam in Alaska."imi raspunse ea.Dupa ce ne mai desmeticim,auzim un ciocanit in usa.Dupa ce i-am zis vreao doua lui Beea,m-am dat jos din pat si m-am dus sa deschid usa.Surpriza!Era Louis Morcovul cel Morcov.
"Tu ce mai cauti aici?"il intreb eu deja exasperata ca nu pot avea nici macar un minut de liniste,nici macar in acest hotel.Si cand te gandesti ca Simon le-a luat un etaj intreg,nici acum nu au loc.
"Buna si tie!"spune si eu imi dau ochii peste cap exasperata.Zici ca nu m-a mai vazut de 50 de ani.
"Spune mai repede ce este si pleaca,am nevoie de odihna."ii spun si el se stramba.
"Liam m-a trimis sa va intreb daca vreti sa veniti cu noi la concert."imi zice acesta si simt cum fata mi se lumineaza.Adica,mai bine merg sa ii vad cum behaie pe scena si sa o vad pe Lou,decat sa stau si sa ma uit pe pereti incercand sa imi vina inspiratia de a desena sau altceva.
"Normal ca venim,dar am o intrebare."ii spun eubridicand eu jejet la el.
"Spune pana nu ma razgandesc."imi raspunse acesta.
"Vor fi si Jon,Josh,Dan,Sandy si Paul?"intreb cu cel mai inocent zambet de pe Terra.
"Mdoap."spune acesta.
"Baieti,pazea ca vin!"spun si ii inchid usa in nas apoi merv sa ma imbrac.***********
"Gata,acum trebuie sa plecam."spune Paul.
"Ok."spunem toti la unison.Ne imbarcam in masina si pornim spre L.A.
Am o presimtire ca va fi chiar foarte frumos acolo.
*****************
Pwp.Sper ca va place capitolul.Va pwpix dulcix!
GG VA PWPA!😂❤️❤️🎀🎀🎀✌️✌️