"Senin burada ne işin var?! " saçlarını düzeltti ve "sana eşlik edeceğim" "neden" sıkıcı bir ifadeyle ona bakıyordum cevapladı "tek başına kalma. Senin bir sahibin olduğunu bilsinler diye" derin bir "off" çektim sıkıcı günüm başladı bile...
***
Çok güzel bir tulum gördüm. Onu kesinlikle almalıyım. Ahh hayır son bir tane kalmış tanrım umarım bedeni bana uygundur. Bedenine baktım ve Yess bedeni tam bana göre 38 beden tam onu tutup alacakken elimde bir sıcaklık hissettim. Bir bayan eli, eli hisseder hissetmez kafamı çevirdim zaten, aradan 1-2 saniye sonra kıyafeti çekiştirmeye başladık "Heyy ilk ben aldım" "Aa o da nereden çıktı ilk ben aldım" kadına çok sinir olmuştum "siz ellemeden önce zaten benim elim kıyafetin üstündeydi hissetmiş olmalısınız!?" hala kıyafeti çekiştiriyorduk Zayn ise aptal aptal bize bakıyordu kadın Zayn'in bize baktığını görünce nedense hemen kıyafeti bıraktı ve üstünü başını düzeltti. Zayn'in yanına gidip "merhaba" dedi ayy gelde yolma ya gıcık ve devam etti "sizden çok hoşlandım bayım saçlarınız, gözleriniz, duruşunuz gerçekten harikasınız. Sizinle bir şeyler içmeyi çok isterim" Allah allah yaa şuna bakın "Ben bunu yolarım" diye fısıldadım. Sonra Zayn'in yanına gittim ve koluna girdim. "Öhöm öhöm KOCACIĞIM ben alacaklarımı aldım artık gitsek mi" kocacığım kısmını bastıra bastıra söylemiştim ki kadının surat ifadesi bozuldu "Evli misiniz? Ama yüzüğünüz yok?" dedi Zayn tam cevaplayacakken ben lafa atladım "Henüz evli değiliz ama yakın zamanda evleneceğiz" dedim. Kadın "Hep öyle derler zaten" diye geçiştirdi ben bunu yolarım yemin ederim yolarım "Siz ne demek istiyorsunuz?" "Diyorum ki herkes öyle diyor yakında evleneceğiz falan filan ama sonra emin olamayıp vazgeçiyorlar. Beyefendi siz bununla evlenmek istiyormusunuz?" şaka gerçekten şaka Tanrım sen yardım et!!! Zayn bana döndü ve "Evet eminim... Ben bu kadınla evleneceğim ONA DELİ GİBİ AŞIĞIM" son söylediği cümlede gözlerim kocaman açıldı. Kadına döndüğümde ise ağzı kocaman açılmış bize bakıyordu sirli bir şekilde oradan ayrıldı. Ben ise arkasından kahkahalar atıyordum sonra Zayn çenemden tuttu ve onda bakmamı sağladı "demek kocacığım ha?" dedi sırıtarak "demek ona deli gibi aşığım ha?" dedim saçlarımı düzelterek daha sonra kasaya doğru ilerlemeye başladım Zayn ile sıkıcı bir gün bekliyordum ama gayet eğlendim...
Eveet kızımız yavaş aşık olmaya başladııı