Yağmurlu ve güzel bir İstanbul sabahında pencereden sızan su sesiyle uyandım küçük kardeşim pencereyi açmıştı bu havada! kalktım telefonu elime aldım Facebook'da dolaşırken bir sayfanın sevdiğim bir sayfanın yorumunda gözüm sadece o yakışıklıyı gördü.Hemen profiline girip nasıl biri olduğuna baktım nasıl bu kadar anlamlı bir söz kurabilir ki durdum çünkü;sözü beni derinden etkilemişti...
_"Yaşayan bir şehittir."
Harp okulundan ihraç edilen öğrencilerden biriydi ve bu sözü beni etkiledi arkadaşlık isteği attım tanışmak istiyordum.1,2 saat sonra kabul etti beklemiyordum açıkçası kabul edeceğini,mesaj atmak istedim ama onun atmasını bekledim 1 saat mesaj bekledim atmadı.Elbetteki dayanamayıp 2. Saatin sonunda "slm" yazdım yani sadece bunun için 2 saat bekledim.mesaj geldi ve ben gözlerimi yavaş yavaş acarak baktım mesaja "Selam" yazmış yani bende ki aksiyona bak adamdaki düzlüğe neyse ne yazabilirdim diye düşünürken "Sen harp okulu öğrencilerinden misin?" yazmışım ya nasıl böyle saçmalarım acaba " Evet neden?" Yazmış haklı çocuk gir profiline bak zaten ilk anladığım şey buydu...
_Merak ettim... kaçıncı sınıf?
Vee yine saçmaladım...
Harbiyeli:Sizi tanımıyorum
Ben(Asena):Yani?
Harbiyeli:Tanımadığım birinin bana özel bilgilerimi sorması saçma.
Haklısın ben tuhafım zaten yerin dibine girsem yeri nasıl konuşma bu toparlamam lazımdı ama yine saçmaladım...
Asena:Hmm... Peki haklısın
Gömün beni...
Harbiyeli:Kimsin?
Asena:İsmim yazıyor zaten.
Harbiyeli:Anladım.
Harbiyeli:Nerelisin? Beni nerden buldun?
Asena:Şehzadeler şehri Amasya'lıyım bir sayfadan şans eseri gördüm harp okulu öğrencisi olduğun belliydi bende kara harp okuluna gitmek isteyen biri olduğum için istek attım...
Bu kadar uzun açıklama neden yaptım bende bilmiyorum ..
Harbiyeli:O hâlde önce kendini tanıt. Sonra amacını belli et o şekilde muhabbet kur. Ben senin neci olduğunu bilemem. Ki artık öğrenci değiliz.
Haklı tam bir asker gibi konuştu yine etkilendim sebepsiz yere etkileniyorum.
Asena:Emredersin...aynı zaman da olmasan bile eğitimini almışsın sonuçta..
Harbiyeli:Estağfurullah ne emri. Gelmiş olsaydın alt devre olacaktın. Kaçlısın?
Yarım saat böyle devam ettik..sonra sustuk aklıma birşey gelmiyordu birşey yazmam lazımdı ama beynim durmuş gibi 2 dk öyle ekrana baktım sonra mesaj attı aferim böyle ol mesajı sen at derken..
Harbiyeli:İyi akşamlar.
Yazmak istediğin zaman yazabilirsin.
Mesaj attı diye seviniyoruz adam gidiyor..
Asena:İyi akşamlar tmm sende? İşin mi var.
Harbiyeli:Yoldayım Ankara'ya gelmiştik yeni dönüyorum. İşim yok.
İşim yok dedi.yani konuşalım demek yani sen yaz demek konuş demek oleyyy..