Akşam telefona gelen mesajla uyandım ne güzel duyguymuş bu etkilendiğin biri seni uyandırıyor...
Harbiyeli:Facbooktaki Gercek adın mı?
Asena:değil!
Harbiyeli:Adını bilmesem de memnun oldum bu arada.
Asena:Bende..
Adımı daha sormadan öğrenecekti ,çünkü;gizlediğimi sandığım fotoğraflarımı gizlememisim birini ve o mezuniyet fotoğrafı olduğu için akrabalar "tebrik ederim Asena" diyerek herşeyi ifşa etmişti...
Harbiyeli:Adın Asena mı?
Mecburen doğruyu söyledim ama ismimi öğrense ne olabilir ki sonuçta güveniyorum,güveniyor muyum?
Asena:evet...
Harbiyeli:Memnun oldum
Harbiyeli:yeniden.
Asena::) eheheh :) bende (yeniden)
Gizleyemediğim fotoğrafları beğendi ardı ardına gerçekten beğendimi acaba durdum ve gülümsemeye başladım...beğenilmek hoşuma gitti.
Asena:beğeniler için teşekkürler :)
Harbiyeli:Ne demek
Güzelsin yani
Ama neden böyle bir hesap kullanıyorsun?
Güzelsin dedi bana dedi beğenmiş beni.telefonu bir kenara bıraktım odanın ortasında dans etmeye basladım.neden yaptım bunu?
Asena:Sağol..neyle bir hesap kullanıyorum ?
Harbiyeli:Farklı isimde yani
Asena: Ben dayanamayıp ülke işlerine karışınca ismimi falan değiştirdim.
Harbiyeli:Vatan içinse amacın boşver yazma çalış, çabala. İsimsiz kahraman ol. Sen kendini bil ve Allah bilsin. Yoksa yazan çizen çok var
Haklıydı ama dayanamıyordum işte haksızlığa gelemiyordum.
Asena:Haklısın!
Asena:küçüklük hayalim savcı olmaktı ama günümüz Türkiyesinde tamamen adleti savunan bir savcı olamayacağımı gördüm.b u yüzden harp okulunu istiyorum.
Harbiyeli:Sen ol ben bugünde harbiyeliysem hep arkanda olacağım.
Sen ne dedin öyle ya bu sözünden de etkilendim etkileyici çocuk.
Asena:İnanmadığın değerler uğruna savaşmak en büyük aptallık bence, bu arada teşekkürler Harbiyeli :))
Harbiyeli:Rica ederim Asena :)
Harbiyeli:Whatsapptan konuşsak olur mu? Net az çekiyor.
Facebook ta donuyor.
Yani şimdi numaramı istemiş oluyor değil mi? Numaramı istedi benim...WhatsApptan konuşmaya başladık..
Harbiyeli:benim uykum gelmeye başladı,yorgunum yoldan dolayı iyi geceler...
Asena:tamam olur zaten benim internette bir sorun var iyi uykular.
Harbiyeli:müsaitsen arayabilirim.
Asena:değilim
Değilim dedim çünkü gecenin bir yarısı o sessizlikte konuşursam babamlar duyabilirdi,ne yazık ki müsait değilim dedim oysa o kadar çok sesini duymak istiyordum ki ...
Gece boyunca onu düşündün yarım saat kırk dakika kadar sesini,bana seslenişini,ismimi onun ağzından duymayı,onun sesinden..hayaller kurarken mesaj geldi.Harbiyeli atamazdı uyuyordu meraksız bir şekilde ağır çekimde telefonu açtım mesaja baktım..O,o,o oydu nasıl oldu uyuyamadı mı?
Harbiyeli:uyudun mu?
Asena: hayır.
Harbiyeli:benim uykum kaçtı gibi.
Ohh diyesim geldi beni bırakıp uyumaya gidersen canına değsin uyuyamadın, güldüm neden gülüyordum?
Asena: :) eheheh :) ohh iyi oldu.
Dur bir dakika ben yazdım mı gerçekten bunu...
n'apıyorsun Asena napıyon aklımdan geçeni yazmışım off!
Harbiyeli:neden :)
Asena:beni bıraktın o yüzden..
Güya toparladım sen önce ohh de çocuk gibi sonra "bono borokton" hı hı ondan ben niye çocuklaşıyorum lan bilmiyorum, kendine gel Asena ne oluyor? Hayırdır?
Harbiyeli:müsait olsan arardım seni
Arayım diyor ya ben mesajlaşırken saçmalıyorum sesini duyunca ne yaparım Allah bilir!
Asena:ya şimdi babamlar falan uyanır bu saatte durmama zaten kızıyorlar.
Tamam bu da var tabi ama en önemli neden saçmalamak, n'apıyorum ben ya kendi kendime konuşuyorum deli miyim lan ben?!mesaj atsana durmuş kendimle konuşuyorum ya çocuk bekliyor çocuk mesaj ...
At!bi dakika ya son mesajı zaten ben atmışım sıra onda...