Maya Tulias, era o elevă de nota 10, si o fata naivă uneori. Ea nu ştia ce fac părinţii ei defapt, ea credea ca maica-sa este vânzătoare de haine, iar tatal ei credea ca este agent de imobiliare.
Maya- are părul castaniu lung până la talie cu vârfurile albastre, ochii ii are de un verde crud si dulce, te puteai îndrăgostii doar la o simplă privire, aceasta are 17 ani..
Dar toate acestea aveau sa se schimbe iar adevărul sa iasă la iveală.La liceu ...
Maya, era in banca ei, se uita la cel mai frumos peisaj , un cireş care avea la baza Sa o banca unde in pauză mereu era cate un cuplu pe aceasta.
Deodată uşa clasei se trânti brutal de peretele firav.
...și în pragul uși are Diva clasei Catryn Anias, împreună cu gasca ei de fufe nesuferite....Cu tocurile lor zgomotoase și cu arfele lor se așează fiecare în banca ei, "norocul meu" diva stătea chiar în fata mea.
Dupa scurt timp isi face apariţia un domn de vre-o 22 de ani cu parul scurt si negru si cu niste ochi căprui,el fiind profesorul nostru de Latina, era profesor începător.
Diva din faţa mea, se ridică in picioare si îşi făcuse vocea de pisică miorlaita si îl strigă pe domnul profesor, aceste nu o bagă in seamă si îşi continuă treabă, aceea de a face prezenţa. Diva înfuriată de "refuzul" profesorului, se uită la mine iar eu începând sa râd cu poftă.
Catryn fiind uimită de reacţia mea, se inrosise toatã la faţă, si începuse sa mormăie ceva apoi a luat loc pe scaunul sau care din "păcate " fu tras de un coleg iar catryn a făcut cunoştinţă cu parchetul dintr-un material dur.Dupa ore...
Maya pov...
"După ore am luat-o la pas spre dulcea mea casă ce ma astepta ca in fiecare zi cu uşa larg deschisă. "
Un clanson ma trezit din gândurile mele, era să dea o maşină peste mine, rămăsesem stană de piatră in faţa măsii, dar ceva ma făcut să-mi revin aveam o presimţire ca cineva sau ceva ma urmareste, imi urmăreşte orice pas, am mai avut presimtirea această, acum câteva luni.
" Probabil era doar imaginația mea bogata, nu cred ca ar vrea cineva ceva de la mine, așa ca pot sa stau liniștită "Sunt aproape de casă, dar tot simt ca cineva ma urmăreşte, am crezut ca este imaginaţia mea dar simt ca o iau razna la fiecare pas intorc capu si privesc in spate, stânga sau drepta, oamenii deja ma cred nebună...
Heii... Sunt nouă aici, va rog ajutati-ma cu nişte sfaturi, cum ati vrea sa continui si daţi-mi si idei de ale voastre.
CITEȘTI
Te Vreau!
RomanceCeva uimitor, o fata normală careia ii se schimbă viaţa radical cand un "....." o răpeşte. Iubirea lor v-a fi posibilă? Citiţi si ve-ţi afla 🙈