capitolu' 5

93 5 2
                                    

            Maya POV

Dimineaţa nu îşi face întârziată prezenţa, razele soarelui incep uşor uşor sa pătrundă in încăpere prin perdelele de un material atât de catifelat de o culoare bej .
Razele se joacă pe chipul meu care este ud de la atâtea lacrimi vărsate.
Dau sa ma ridic usor din pat,  dar aud o voce care imi da o stare de bine cat si de frica,când imi întorc privirea spre sursa celui care rostise acea întrebare dau...de....de "el" nu înţeleg de ce tot poarta masca aia , nu pot sa-i vad decat parul acela negru ciufulit si ochii sai caprui...
El: Unde vrei sa pleci ?
Maya: De ce tot porţi masca? ( eram foarte curioasă) 
El: Te-am intrebat ceva  .... Spune el uşor enervat
Mă ridic usor de pe pat si ma îndrept spre uşa de la baie.. 
Nu apuc sa clipesc ca deja el era in faţa mea. "Cum face asta? " singura intrebare care nu întârzie sa apară...
     El POV
Intr-o fracţiune de secundă eram in faţa ei,  ii puteam citii uimirea de pe chip...
Ma uit cu atenţie la chipul ei de păpuşa, ochii aceea frumoşi si părul acela lung si ciufulit,  buzele ei carnoaste cât as vrea sa le simt din nou🙊.
O prind de talie si o împing usor in perete fără sa o doară prea tare,  ma aproprii usor usor de buzele ei si ii simt ritmul alert al inimii care mai are puţin si vrea sa-i iasă din piept ..
Când eram aproape de sărut,  ma ia prin surprindere si ma împinge cu toată forţa ei apoi pleacă repede in băie si se inchid acolo.
Chiar vreau sa ii spun cine sunt, de ce este aici...dar imi este frica sa nu fugă  off...

Maya POV
Doamnee, ce se întâmplă cu mine?
Stau rezemată de uşa Alba si rece cu degetul arătator pe buze, chiar imi doream sa ma sarute....dar nu vreau sa creadă ca ma poate avea aşa repede, ca sunt o uşuratică... Si primul meu sărut vreau sa fie special....da, nu am mai avut un prieten până acum 🙊🙈.
După 20 de minute ies din baie, mai întâi ma asigur ca " el" nu este prin preajmă...
Nu ştiu cum il cheamă, cand o sa-l mai văd o sa-l int....
Am fost întreruptă de.....de ce m urăşte Dumnezeu?  De ce, de ce? 
Am fost întreruptă de "el" care trantise uşa...
El: Am crezut ca-l căutai pe Nemo să-ţi pui o dorinţa, spune el cu un zâmbet scurt pe buze..
Eu: Hmm..nu-uu il căutam pe Nee-mo.  Spun eu mai mult balbaindu-ma...
El: Vrei sa ma întrebi ceva?
Eu: d-aa...
El: Spune!
Eu: Cum te cheama?  Câti ani ai?  De ce nu ma lasi să-ţi văd chipul?
El: hoho, mai uşor 😁
Am 21 de ani, o să-ţi spun doar cum ma cheamă, chipul o să-l vezi la momentul potrivit...
Numele meu este.... Erick Anderson ...

Ştiu ca este foarte scurt si imi pare rău  o sa ma revanşez.  Ajutaţi-mă cu idei va rog ✋✋

Te Vreau!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum