Dimineata apare si ea, razele calde ale soarelui imi mângâie chipul ^_^ . Vreau sa trag plapuma peste cap,dar este tinuta de un brat puternic.
Când ma întorc cu faţă spre persoana caruia ii aparţine mâna nu văd decât.... Niste ochi caprui si un par negru deoarece.... Poartă....mască...
Daca nu mai pot sta in pat, ii dau uşor mâna la o parte si păşesc uşor spre sifonierul din lem de cires de o culare maronie de unde imi iau un tricou mulat cu un decolteu generos de culoare albastră,o pereche de pantaloni scurţi tot albaştrii (asa este imi place mult albastru')... ^...^
Intru in baie tot timp-til sa nu-l trezesc pe "salvatorul meu".Intru pe varfuri in baie,si inchid usa la fel de incet... Imi las hainele sa pice jos pe gresia rece, intru in cada ce era acoperita de o spuma cu un miros mirific de trandafiri.
Imi rasfat pielea mea fina cu mangaieri dulci pentru a ma putea spala....
El P.O.V
Ma trezesc si spre uimirea mea ,Maya nu este langa mine, incep sa o caut cu privirea prin camera dar nimic.. Imi intorc brusc privirea spre o usa alba care vad ca usor usor se deschide si pe ia iese chiar..wow..chiar Maya. Arata asa dulce cu parul ciufulit parca s-ar fi batut cu o pisica si pisica a castigat lupta. Ochii ei sunt asa frumosi in razele soarelui m-au fermecat,as vrea sa-i pot privi in fiecare dimineata.
O vad cum sta blocata in usa la contactul cu ochii mei .
Maya P.O.V
Doamneee,are niste ochi asa frumosi , te pierzi cu usurinta in ei. Ochii aceea parca ar fi sursa mea de lumina si fericire.
Raman in dreptul usii de la baie si il studiez cu atentie, are un corp lucrat,un par negru ca pana corbului si putin ciufulit. Imi revin putin la realitate cand vad ca isi drege putin vocea vrand sa spuna ceva ...dar i-o iau inainte...
EU- Cine esti?
El- Ti-am mai spus," cel mai bun lucru..."
EU-De ce porti masca? (spun cu o urma de curiozitate in voce)
El-Ca trebui, spune el amuzat de intrebarea mea..
EU- Macar te rog spune-mi cum te cheama...
El- O sa afli la momentul potrivit,Maya.
Dupa ultima propozitie raman masca de uimire, de unde o sti cum ma cheama?
In timp ce eu imi pun o mie si una de intrebari il vad cum se indreapta spre fereastra. Un zgomot se aude de la parter si imi indrept brusc privirea spre usa de la camera, imi dau seama ca au venit ai mei acasa, cand ma uit la geam "salvatorul meu " disparuse..
Autorul P.O.V
Maya coboara in graba scarile si isi ia parintii in brate , urandule un buna dimineata, dar ea era plecata cu gandul la miile de intrebari care i sau acumulat in urma incidentului din camera.. "Este asa frumos si atent,as vrea sa ma trezesc mereu in bratele lui" cine a spus asta? "Eu" care tu?" Constiinta ta prostanaco"
El P.O.V
Stau intins in pat cu gandul la ea, la raza mea de soare. Imi amintesc de sentimentul pe care l-am avut aseara cand am sarutat-o. "Esti nebun?"cine a spus asta? "Eu cap sec" iar tu esti? "CAONSTIINTA TA ".... si ce vrei? " Nu ai cum sa te indragostesti de ea" ... De ce? " pentru ca este om". Offf, nu imi place sa recunosc dar "mini eu" cam are dreptate,nu ma pot indragosti de ea . :((( eu sunt diferit de ea cu mult :(((
Mai stau putin pe ganduri apoi scot telefonul si imi sun cel mai bun prieten.
Il cheama Nick Anderson, are parul blond,ochii negri ( o combinatie ciudata dar misto)
si este bine facut, il cunosc de 7 ani si de atunci suntem cei mai buni prieteni ne avem ca fratii.
*Convorbire telefonica*
EU- Sall frate.
Nick-Sall frate,de ce ai nevoie?
EU-De ce crezi ca as vrea ceva?
Nick- Mereu vrei ceva.. dupa replica aceasta incep amandoi sa rada...
EU-Am nevoie sa-mi aduci pe cineva
Nick-Ok, cand?
Eu-Diseara!
dupa ii dau adresa si tot ce mai are nevoie sa stie apoi inchid apelul.
*Dupa ceva timp*
Maya P.O.V
Ceasul de pe perete bate ora 22:30 si eu aveam chef de suc , spre " norocul" meu ultima sticla am baut-o acum 2 seri.
Fug repede la mine in camera ( da sunt iar singura acasa,ai mei sunt plecati la "munca")
imi trag o pereche de blugi negri mulati, o bluzita roz si o geaca de piele, in picioare imi iau o pereche de tenesi visini.
Afara era putin frig,dar peisajul era mirific singura sursa de lumina erau felinarele .Aveam norocul camagazinul este la doar 5 minute de casa.
Intru in magazin si imi cumpar o sticla de suc de portocale, platesc apoi trântesc nepăsătoare ușa magazinului. Aplec privirea în jos, fără sa acord mare atenție celor din jurul meu. Aerul rece îmi zvarcolea parul, acoperindu.mi complet văzul. După câteva secunde de nedumerire în fata apare o mașină neagra cu geamuri fumurii, mergând în concordanta cu mine. Grăbesc pasul cât de mult posibil, nu vreau ca ei sa știe ca încerc sa îi evit. Ușa șoferului se deschide... un barbat masiv, negru, cel mai probabil afro-american încearcă sa îmi vorbească.
- Tu alegi... Urci de buna voie sau nu?
Aceeași masca mă face sa tresar, însă... Nu era el. Nu era chipul acela pe care îl știu sau cel puțin vreau sa cred ca îl știu. Privesc confuza timp de câteva secunde bune spre el. Geanta îmi scapă din cauza socului, mâinile începând sa îmi tremure mai repede ca niciodată. Vocea lui îmi induce un maxim sentiment de teama. Mă gândesc sa fug, însă. ..
-Știu ce vrei sa faci. Nu are rost.
Scoate subtil pistolul, considerandu-l ca o amenințare serioasa.
Inima îmi pompează sângele alertata maxim în tot corpul.
O ușoară "urma" de aer îmi iese printre buze, în câteva repetate rânduri.
Fără voie, mă conformez dorinței lui.
Deschide ușa din spatele mașinii și îmi face un semn cu capul.
Urc fără sa îmi permit a.l privi. O întrebare îmi rămâne în minte...Cine sunt și ce vor de la mine?
De ce mă urmăresc? De ce îmi fac asta?
--–––------------------------------------------------------------
La media este (El) 😏
CITEȘTI
Te Vreau!
RomanceCeva uimitor, o fata normală careia ii se schimbă viaţa radical cand un "....." o răpeşte. Iubirea lor v-a fi posibilă? Citiţi si ve-ţi afla 🙈