Fix cand vreau sa răsucesc cheia in broasca de la uşa, un fior ma trece pe şira spinării si simt un gol imens in stomac, ma intorc robotic in spate si văd pe cealată parte a drumului, pe o bancă o persoană cam de 20 de ani ce citeşte un ziar. Ma intorc inapoi la ce făceam înainte, deschid usa, intru grăbită .
Totul este negru, imi place, dar tre sa aprind lumina ca nu văd nimic, ma descalț leneşă apoi incep sa urc treptele ce duc la etaj unde am camera.Simt un fior rece, pun mâna pe clanţă tremurând (nu stiu de ce).
Cand uşa se deschide, un aer rece ma cuprinde parcă intr-o imbratisare. Din ochi si se preling 2 perle micuţe, deodată aud uşa de la intrare deschizandu-se si vocea dulce a mamei care ma strigă, eu fiind încă in transă.
Mama ma mai strigă odată iar eu ma sperii si sunt bulversată, cum imi dau seama de unde vine acel "strigăt " cobor repede jos si o iau pe mama in braţe, aceasta uimită se îndepărtează puţin de mine vrând sa ma întrebe ceva, dar eu anticipez mişcarea si o pup repede pe obraz ii spun ca o iubesc foarte mult si ca ies sa ma plimb. Aceasta nu reuşeşte sa-mi spună decât un scurt dar apăsat "ai grijă " .Maya POV
Ma plimb de nebuna pe strada, la ce întuneric se facuse puteam, sa jur că ceasul bate ora 23-30 , imi plăcea,cerul era plin de stele ce semana cu o perdea plină de luminiţe si felinarele care erau singura mea sursă de lumină.★ Tot simt ca cineva ma urmareste, ca la fiecare pas imi respiră in ceafă -.- , un aer rece cât si cald. "Clar am înnebunit, tre să-mi fac un control" ...
EL P.O.V ( O sa aflaţi in următoru' capitol cum il cMaya a) ^-^
O urmăresc de ceva timp, si văd ca uşor uşor începe să-şi dea seama, la fiecare pas pe care-l fac pentru a ma apropia de ea,aceasta simte si se întoarce brusc, deci tre sa stau la minim 10 paşi in spatele ei.
Probabil va întrebaţi de ce un "monstru " ca mine urmareste un om,mai ales cu atât de mare grijă sa nu păţească ceva.
Sa vă spun de ce " Acum un an jumate, ma plimbam liniştit pe stradă când deodată trece o fata micuţa de statură alergând si gâfâind de parcă o urmărea cineva, aceasta se loveşte de mine căzând la pământ. Eu îi întind mâna sa o ajut sa se ridice,dar aceasta se uita la mine cu o privire ştearsă si tristă, apoi imi da cu palma peste mâna mea, apoi se ridică singura si imi întoarce spatele, eu privind-o cum se îndepărtează "....Deodată ma uit împrejur si Maya nu este, unde a dispărut fetiţa asta? ...
Deodată ii aud un gând ciudat mie "Ce jigodii, cum as putea sa scap de ei?"
Ii urmez parfumul de trandafiri până la o alee întunecoasă, văd 4 băieţi care încearcă sa o abuzeze, la vederea acestei scene, sangele imi fierbe in vede...Maya P. O. V
4 TIPI ma trag dupa ei până pe o alee întunecată, nu exista nici o sursă de lumină, ii vad cum se ling pe buze de "prada " pe care au prins-o... Incep sa ma zbat sub atingerile unuia dintre ei... Imi rupe bluza pe care o aveam pe mine eu rămânând in sutienul meu negru cu dantelă, apoi coboară si la nasturele de la blugi,dar cineva sau ceva ii face sa se oprească din "actiunea/distracţia " lor...
Deodată cel care era peste mine, acum era zburat intr-un perete de lângă mine, ma uit in jur si nu ii mai văd nici pe cei 3 parteneri al celui ce acum zacea pe jos.
Deodată "salvatorul" meu se apropie de mine ameninţător, isi da bluza jos si mi-o aşează pe umeri... Da sa plece dar eu il opresc strigând-ul in şoaptă.
Maya- cine eşti?
El- cel mai bun lucru...
Maya- ma duci te rog acasă?
El se întoarce surprins spre mine,si imi spune un "Mbine" ... Ma ia in cârca si in 20 de Min ajungem acasa, intrăm pe fereastră sa nu cumva să-i trezim pe ai mei.... Ma aşază usor pe patul moale care imediat mi-a îmbrăţişat corpul firav vrând sa-l trimită in lumea viselor, ochii ii aveam intre-deschisi, il văd cum vrea sa părăsească camera, il rog cu o voce răguşită parca depindeam de alegerea lui, sa rămână, il văd cum se întoarce pe călcaie dar.... Adorm...Vă rog iertati-ma am niste probleme in familie de aceea am pus next-ul aşa târziu...
O sa încerc sa ma revanşez in cap 3
CITEȘTI
Te Vreau!
RomanceCeva uimitor, o fata normală careia ii se schimbă viaţa radical cand un "....." o răpeşte. Iubirea lor v-a fi posibilă? Citiţi si ve-ţi afla 🙈