0.5

68 2 0
                                    

Natsu'nun gidişinin üzerine 1 yıl geçmişti. Bu süre zarfında Gajeel ve Lily antrenman yapıp Salamander'a yetişmeye çabalamışlardı. Her ne kadar Gajeel Natsu'ya fark attığını düşünsede durumların farklı olduğunu bilmiyordu. Aradaki uçurum farkını gördüğünde büyük ihtimalle böyle bir durumun nasıl mümkün olabiileceği konusunda şok geçirecekti.

Gray , kıçımın söminesinden geri mi kalacağım diyerek antrenmana gitmek istemiş ve ihtiyarın kapısına gitmişti. Büyük bir nefes verip kapıdan içeri girdiğinde direk söze başlamıştı. Master ben 1 yıllık bir antrenmana çıkacağım. İzin veriyor musun? 

İhtiyar: Natsu gitti eğer sen de gidersen loncada büyük eksiklik olur. Ayrıca Natsu zaten antrenman dan yeni dönmüştü. Bu sefer aklında antrenman yerine başka bir şey var. Ne olduğunu henüz bilmiyorum ama yine de Natsu'dan ailemden biri hakkında şüphelenmem söz konusu dahi olamaz. Natsu 1 yılın sonunda geri döndüğünde muazzam bir güce sahip olabilir. Bu durumda konsey de peşine düşecektir. Güçlenmesi iyi bir olay ama umarım düşündüğüm kadar yüksek miktarda büyü gücüne sahip olmaz. Bu duyduklarını kimseye anlatma.

Gray: Ben de öyle düşünüyorum.  Ve merak etmeyin kesinlikle kimseye anlatmayacağım. İzninizle çıkabilir miyim Master?

Kapının aralanması ile içeriye giren kişi Laxus tu.

Laxus

Konuşmalarınızı duydum ama korkulacak bir şey yok Natsu'nun kötü yola düşeceğini asla düşünmem. Ama eğer ki Fairy Tail' e ne sebebi olursa olsun zarar verecek olursa ya da zarar vermeye kalkarsa canıma da mal olsa onu durdururum. Gidebilirsin Gray kendine dikkat et.

Lucy 

Neden Natsu, loncayı tekrar kurduk Master'ı kurtardık tartaros savaşını kazandık herkes mutluyken neden neden gitmek zorundaydın ki?

Lonca sensiz bir yıl geçirmeye başladı.Ama ben yapamıyorum sensiz. Her ne kadar zor da olsa alışıyorum.Sonuçta 1 yılın sonunda geri döneceksin.

Fairy Tail  Tek ArzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin