1.1

55 2 0
                                    

Erza: S sınıfı olmana sevindim Natsu.

Natsu: Ben de sevindim. Artık S sınıfı görevlere gidebilirim.

Lucy: Natsu çok güzel değil mi? Artık ikimizde S sınıfıyız.

Natsu: Evet Harika. -Senin kadar harika olmasa da. (Fısıltılı bir ses ile)

Lucy: Bir şey mi dedin Natsu?

Natsu: Hayır bir şey söylemedim.( evet ,bir şey söyledim neden duymuyorsun? Neden seni çok sevdiğimi anlamıyorsun?)

Lucy: Bana öyle gelmiş olmalı.
( Benden hoşlanmadığının farkında olsam bile yine de seni seviyorum aptal. Neden böylesin?)

Natsu: Erza S sınıfı sınavı bitene kadar burada beklemek zorunda mıyız?

Erza: Geçen sefer olan Zeref olayından sonra buralar tehlikeli oldu Natsu. Bu yüzden sınav bitene kadar burada bekleyeceksiniz.

O sırada Erza dikkatini Birinci'nin mezarında aniden ortaya çıkan siyah pelerinli kişiye verir. Ancak bu sefer elindeki gülleri gördüğünde sinirlenir.

Erza: Daha kim olduğunu bize açıklamadan Birinci'nin mezarına Gül bırakmak ta ne oluyor. Sen kendini ne sanıyorsun kimsin sen?

Zeref: Mavis böyle üyelerin olduğu için üzülüyorum. Daha beni tanımıyorlar. Oysa ben seni 400 yıldır seviyorum. Ve bu anı 400 yıl boyunca bekledim. En azından sana son bir kez sarılmak isterdim. Sarılmak ve bir daha ayrılmamak isterdim. Yapay Mezarın dahi olsa yine de yüzümü sana göstereceğim. Ama ondan önce sana hayallerim anlatmaya devam etmek istiyorum.

Erza: Ama biz saçma hayallerini duymak istemiyoruz Az önce 400 yıl dediğine bakarsak sen Zeref olmalısın. Yüzünü göster.

Zeref: Evet doğru. Adım Zeref Dragnell.

Erza: Dragneel mi? Dalga mı geçiyorsun? Seni öldüreceğim ve arkadaşlarımın, Simon'un ve ailemden birinin soyadını kullanmanın intikamını alacağım.

Zeref:
İntikam duyguları köreltir. İnsanlar mantıklı düşünemez. Kitaplardan okuduklariyla büyüler yapmaya çalışır. Natsu göster ona.

Erza: Konuşmayı kes. Natsu'nun bana saldıracağını mı sandın? Hareket edersen kafanı keserim. Her nekadar ölümsüz de olsan kafan koptuğunda hiçbir şey yaşamanı sağlayamaz.
Natsu sen neden dikiliyorsun?
Zeref'i yenmeyi en çok sen istemiyor muydun? Sana diyorum Natsu!

Natsu ileriye adım atar. Erza' ya yaklaşır. Ve alnına dokunur.

Erza bir süre sonra gözleri dolar.

Natsu: Fairt Tail' e katılmaya ne dersin Nii-san.

Zeref: Ben de katılmak isterim ama beni kabul etmezler. Özellikle Makarov.

Natsu: Ben istediğim için ihtiyarın kabul etmekten başka şansı yok. İsmini bir süre değiştiririz ve mystogan'a dönüşürsün.

Erza: Natsu,eğer bu yaptığın anlaşılırsa kesinlikle bu olaylarla hiçbir ilgim yok.

Lucy: Erza endişelenme ve korkma. Ben Natsu'ya hayatımın sonuna kadar güveniyorum.

Natsu: Ben de sana güveniyorum. Seni hayatım pahasına da olsa korumaya devam edeceğim.

Ha mystogan'a ne ara dönüştün?

Zeref: Fazla olmadı.

Erza: Sınav bitti buraya gelen başka biri olmadı.
Hadi geri dönelim. Ve mystogan sen de bizimle beraber gel.

Natsu: Tamamdır gidelim. İşte şimdi gaza geldim.

Fairy Tail  Tek ArzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin