0.6

67 2 1
                                    

Lucy

Sabah uyandığımda saat 6 ydı. Heyecandan uyuyamamıştım
Bugünün 7 temmuz olduğu geldi aklıma. Natsu'nun Tartaros savaşı sonrası 1 yıllık antrenmana gitmesinin ardından yaşadığım acı , Natsu ' ya aşık olduğumu anlamam için yeterli. Bir kız olarak bunu söyleyemem çünkü ilk adımı Natsu'nun atması gerek. Neler düşünüyorum ben diyerek kendime tokat attım. Tokat'ta sonra 2. 3. bir tokat attım. Tokatlarim durmak bilmiyordu. Beni durduran şey camdan atlayıp ellerimi tutan ve bana sarılan siyah pelerinli siyah kapşonlu siyah pantolonlu kişiydi. Kaslarından erkek olduğu anlaşılıyordu. Ama hiç büyü gücü hissedemiyordum. Natsu olabilir mi diye düşündüm. Öyleyse neden hiç büyü gücü hissetmiyorum.
Lucy: Kim olduğunu öğrenebilir miyim?

Pelerinli: henüz zaman gelmedi Lucy. Ama Natsu olup olmadığımı merak ediyorsan Natsu değilim.Kapşonumu çıkarıyorum. Lütfen korkma ve sözümü kesme.

Pelerinli kapşonunu çıkardığında karşısında Zeref diyerek anahtarları çıkaran ve bana fairy tail e zarar veremeyeceksin.

Zeref: Zarar vermek niyetinde değilim sadece seninle konuşmak için geldim. Adım Zeref Dragneel. Natsu'nun Ağabeyiyim. Natsu böyle bir tepki vereceğini anlatmıştı bu yüzden direk konuya girdim.

Lucy: Adımı değiştirme.Yalan söylüyorsun Natsu'nun ailesi öldü. Bir de nasıl oluyor da lanetinden etkilenmiyorum.

Zeref: Peki Luigi.Devamını anlatacağım merak etme. Luigi bana kardeşime yaptığın gibi et yapar mısın? Yemeklerine kadar beğendiğini anlatmıştı bana . Ben de bir kez olsun tatmak istiyorum.

Lucy: Natsu beni yemeklerine kadar beğeniyor mu? Yani benden hoşlanıyor mu?
Off Kendine gel Lucy.

Peki tamam yapacağım. Mutfağa gittim. 2 parça et çıkardım bu sayede benden şüphelenemez çünkü aynı eti ben de yiyorum. Tavaya attığımda sıçrayan yağ ve Zeref'in konuşmaları beni kendime getirdi. Zeref: Sana anlattıklarımla bana kesinlikle inanmayacaksın bunu biliyorum. İşte tam da bu yüzden sana tüm hayatımı lanetlenmeden önceki son zamanlardan Natsu yu dirilttiğim ve onu İgneel'in aldığı gün de dahil göstereceğim işte bu şekilde kendin göreceksin.

Lucy: Zeref in alnıma dokunması ile Zeref'in tüm hayatı bir film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti.Ve ağlamama engel olamadım.

Zeref: Herkes beni kötü biri sansa da aslında kötü biri değilim. Ve Natsu saat 7 yi 7 gece gelecek yani birazdan. Hadi loncaya git ben evi toplarım. Bir de şunu bil Natsu'nun tüm anılarımı görmesi için aptığım büyüden dolayı Natsu lanetimi aldı ve 1 yıl büyü kullanamaz hale geldim. Ama natsu saat 07.07 de gelecek ve o geldiği an büyü gücümü tekrar alacağım. Bu oldduğunda ben de lanetimi kontrol edebiliyor olacağım. Ama Natsu'nun eskisi gibi iyi kalpli olabileceğini düşünmüyorum. Tamam çok iyi bir kalbe sahip olabilir ama şimdi ki hislerini anlamak çok zor. Ama senin Natsu'nun duygularını anlayabileceğini düşünüyorum.Çünkü Natsu seni seviyor. Bana seni anlattı. Amacını ise çok yakında anlayacağız. Bu zaman geldiğinde Natsu'nun yanında olacak mısın?  Lucy, sen de Natsu'yu seviyor musun?

Lucy: Seviyorum ama Natsu tam bir odun. Bana en ufak dahi sevgi dolu bir bakış attığını görmedim. Beni arkadaşı olarak gördüğünü düşündüm bu zamana kadar. Beni ne kadar zamandır seviyor acaba o aptal?

Zeref: Seni ilk gördüğü andan beri seviyor. Natsu'nun anılarını gördüğümden biliyorum. Sana çok değer veriyor. Sana bir şey olması içindeki END'nin uyanmasına sebep olacak. Henüz sadece benim yapabildiğim büyüleri yapabiliyor. Bu da binlerce büyü demektir. Natsu'nun yaptığı büyüleri ben de yaapbiliyorum yani eğer Natsu fairy tail dan ayrılacak olursa Natsu yerine ben oraya üye olabilirim. Sonuçta dönüşüm büyüsü diye bir büyü var. Lonca işaretinden yaralarına kadar dahi dönüşebilirim.

Lucy:  Zeref, eğer dediklerin gerçekleşirse ben nereye giderse gitsin Natsu'nun arkasında olacağım.  Aptallıklar yapmasına izin vermeyeceğim.

Zeref: Teşekkür ederim şimdi gitmelisin ama eğer bana güvenirsen büyü gücümün ve lanetimin kapalı olma avantajını değerlendirip loncaya gelebilirim.  Natsu ile aynı kıyafetleri giydiğimizden dolayı tanınmama imkan yok. Son olarak şunu bilmeni istiyorum , eğer sana " Gözlerini kapat ve kalbinin sesini dinle saat 7 de" dendiğinde bu gizli bir konuşma anlamına gelir ve buluşup hep birlikte bir konuşma yapacağımız anlamına gelir. Saat 7 yerine başka bir şey sayı söylersek bile 7 de gelmen gerekiyor. Ancak 7 yerine örneğin 6 dersek ve bir süre sonra başka bir sayı söylersek son söylediğimiz sayı geçerli olur. Anladın mı?

Lucy: Evet anladım. Hadi gidelim ve Natsu'yu görelim.

Zeref: Peki hadi gidelim Lucy.



Fairy Tail  Tek ArzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin