Lucy
Loncaya geldiğimizde herkes siyah pelerinli kişiye dikmişti gözlerini.Bòyle olacağının farkındaydım zaten. Ama önemli değil Zeref ışınlanarak kaybolabilir.
Erza: Lucy yanındaki kim ondan hiç büyü gücü alamıyorum.
Lucy:
Erkek arkadaşım.Tüm hayatım boyunca Natsu'yu bekleyecek değilim
Bana mı sordu 1 yıl ortadan kaybolurken. Hayır, sormadı. Natsu ile aramda çıkar gelir ilişkisinden başka bir şey yok. Ve sen Erza haddini çok fazla aşıyorsun. Umarım bu vakitten sonra üzerime gelmeyi bırakırsın Mira çünkü artık ben mutlu olmak istiyorum.Bu arada saat kaç? Levy: 7 yi 7 geciyor Lu-chan. Ha bir ses duydum sanki.
Lucy
Loncanın kapısı aralanıyor ve içeriye siyah pelerininli biri girdi. Aramıza doğru yöneldi. İlk bana ardından Zeref'e baktı.Natsu: -Lucy, yarın gözlerini kapat ve kalbinin sesini dinle saat 12 de.
Lucy: Dinleyeceğim
Gray: Neler oluyor bu pelerinli kişi de kim ondan hiç iyi şeyler sezemiyorum. Ama bir yanımda sanki onu tanıyor gibi.
Pelerinini çıkardığında tüm Loncanın Natsu diye bağırmasından sonra bağırmama engel olamadım.
- Kıçımın Şöminesi sonunda geri dönmeye karar verdin mi?
Natsu: -Evet geri döndüm ve hepinize aramızdaki derin uçurum farkını göstermek istiyorum. Bu yüzden S sınıfı sınavına kadar beklemelisiniz.
Ayak sesleri ve ihtiyarın bağırması ile loncayı bir sessizlik kapladı.
Master Makarov
- Sen de kimsin arkadaki pelerinli. Yoksa fairy Tail'e mi katılmak istiyorsun.
Pelerinli Zeref: Elimi havaya kaldırdım ve bir büyü mırıldandım.
Bu büyü benim Alverez Krallığına geri dönmemi sağlayan bir büyümdü.Master Makarov: Neyse evlatlarım şimdi size bir duyuru yapacağım S sınıfı sınavı için şimdi Tenrojima'da gidiyoruz. Gemi hazır.
Natsu: İşte şimdi gaza geldim!
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Tek Arzum
FanfictionFairy Tail karakterlerinin içerisinde en kötü olarak görünen oysa ki hikayenin en önemli karakteri Kara Büyücü Lord Spriggan Zeref Dragneel ölürse ana karakterimiz natsu da ölecektir.Bunu hepimiz bilmekteyiz. Peki ya Natsu , Zeref hakkındaki gerçekl...